Voi luoja tuota "super"-marjoa

Vierailija

Katsoin videonpätkän jossa häntä haastatellaan ja huhuh mikä nainen.

Joo, varmaan tulee kritiikkiäkin ohjelmasta, kritiikkiä antaa varmasti ne jotka on kateellisia joilla ei ole mahdollisuutta antaa lapsilleen sitä samaa mitä me. Me ollaan siitä poikkeuksellinen perhe, että meillä eletään lasten ehdoilla toisin kuin suomessa muut.

Mä en keksi yhtä ainutta asiaa josta olisin tuolle naiselle kateellinen. Pitäisikö olla kateellinen, että roudaa lapsiaan tauotta paikasta toiseen, antaa todella epäterveellistä mallia juuri synnyttäneille naisille. Hänellä käynyt vain tuuria, ettei ole tullut mitään tuollaisen rääkkäämisen johdosta.

Siitäkö pitäisi olla kateellinen, et myy lapsensa julkisuudelle? Lapseni olisi päässyt jo 1 vuotiaana malliksi kansainvälisille markkinoille, mutta ei tullut mieleenikään myydä lastani markkinavoimille.

Lapsemme saavat harrastaa, kohtuudella. Lapsemme pääsevät matkustamaan pitkin maapalloa, kkemaan ja näkemään kaikkea hienoa. Ilman, että mun täytyy heitä myydä julkisuudelle. jne.

Puistatus moinen nainen.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija
Viesti

Ainoa juttu, mitä jäin miettimään (kun oli Meidän Perheessä juttua tästä Marjosta ja muksuista), että missä vaiheessa ne lapset on kavereiden kanssa tai leikkii? Niillä oli niin paljon harrastuksia ja tekemistä, että en tiedä, missä on se aika noille asioille?

Lainaus:

Katsoin videonpätkän jossa häntä haastatellaan ja huhuh mikä nainen.

Joo, varmaan tulee kritiikkiäkin ohjelmasta, kritiikkiä antaa varmasti ne jotka on kateellisia joilla ei ole mahdollisuutta antaa lapsilleen sitä samaa mitä me. Me ollaan siitä poikkeuksellinen perhe, että meillä eletään lasten ehdoilla toisin kuin suomessa muut.

Mä en keksi yhtä ainutta asiaa josta olisin tuolle naiselle kateellinen. Pitäisikö olla kateellinen, että roudaa lapsiaan tauotta paikasta toiseen, antaa todella epäterveellistä mallia juuri synnyttäneille naisille. Hänellä käynyt vain tuuria, ettei ole tullut mitään tuollaisen rääkkäämisen johdosta.

Siitäkö pitäisi olla kateellinen, et myy lapsensa julkisuudelle? Lapseni olisi päässyt jo 1 vuotiaana malliksi kansainvälisille markkinoille, mutta ei tullut mieleenikään myydä lastani markkinavoimille.

Lapsemme saavat harrastaa, kohtuudella. Lapsemme pääsevät matkustamaan pitkin maapalloa, kkemaan ja näkemään kaikkea hienoa. Ilman, että mun täytyy heitä myydä julkisuudelle. jne.

Puistatus moinen nainen.

Vierailija
Viesti

että lapsi tarvitsee ihan järjettömän paljon harrastuksia ja ohjattua toimintaa. Kaikkein tärkein, vapaa leikki, oleminen ja kavereiden kanssa vapaasti vietetty aika jää kokonaan pois. Pakko suoritta ja olla liikkeessä koko ajan. Ei uskalleta pysähtyä hetkeksikään... Miltä tuntuu kun lapsuus on vanhempien unelmien täyttämistä ja jatkuvaa suorittamista?

Vierailija
Viesti

ja muutenkin, ovat ihan ok perhe.

Suomi on niin pieni maa, että tuollainen perhe aiheuttaa heti kauhean arvostelu tulvan.

isommassa maassa ei kukaan edes noteeraisi,

kertoo se myös jotain suomalaisista...

ole esillä, niin varmasti sut teilataan! =)

Vierailija
Viesti

perhe lehden jutussa oli, että lapset eivät koskaan kiukuttele heillä, Se ei todellakaan ole normaalia. Terve lapsi kiukuttelee ja osittaa mieltään. Todella huolestuttavaa tu kiukun täydellinen puuttuminen.. Onnellisia lapsia??

Vierailija
Viesti

Mulla niskakarvat nostaa pystyyn varmaan nimenomaan se, että ollaan niin olevinaan parempi perhe, kun harrastetaan helkutisti, on työ, yritys, tanssiryhmä, hiihtokilpailut, mitalit ja pokaalit. Sekö se on se ihmisen mitta? Ja kun katsoo tuota naista ja mitenkään nyt en halua kenenkään ulkonäköä moittia, mutta väkisinkin tulee mielee, että onko tuolla naisella jokin niin suuri itseinho ja riittämättömyyden tunne, että pitää jatkuvalla suorittamisella ja kirjaimellisesti voittajan pallilla saada hyväksyntää ja arvostusta tekemisilleen. Tuo ihminen varmaan kuolisi, jos menettäisi esim liikuntakykynsä. Hirveää ajatella että oma elämä olisi noin suorituskeskkeistä.. väkisinkin tulee mieleen, että mahtaako nämä lapset kokea itseään koskaan riittäviksi tai että ovat tarpeeksi hyviä?

Tässä vain minun mietteitä.. todella kaukana todellakin on minun mielikuvastani, siitä millainen on hyvä perhe.

Vierailija
Viesti

"SuperMarjon" toiveista huolimatta ole millään tavalla kateellinen heille. Miksi? Mistä?

Ainoa asia mikä ärsyttää on se itsensä muiden yläpuolelle asettuminen, se että ajatellaan olevan muita perheitä/äitejä/lapsia parempi. Ja että he ovat oikeassa, heidän perhetapansa on oikein jne.

Minulle on ihan sama jos se Marjo haluaa suorittaa elämäänsä vaikka juoksemalla maratonin joka viikonloppu, ihan sama, mutta vaarallista on se, että halutaan nähdä omat lapset täydellisinä, ja vaaditaan sellaista "Meillä ei lapset kiukuttele, ei tarvitse koska ovat onnellisia".

Miten se lapsuuden onnellisuus sulkee pois kiukuttelun? Lapselle kuuluu lapsuus. Uhmaikäinen lapsi kiukuttelee silloin tällöin, samoin teini. En nyt tarkoita, että lapsen pitää pakosta kiukutella, vaan sitä, että lapselle annetaan lupa vihan ja pettymyksen tunteisiin myös kiukun kautta.

Vierailija
Viesti

Hän ei ole asettanut itseään yläpuolelle tai paremmeksi kuin te, sen tekee av mammat.

Meillä toinen lapsi ei ikinä kiukutellut ei koskaan ollut uhmaa.

Tiesitkö, että on on olemassa heimoja, joissa ei edes uhmaikää tunneta, eikä termiä lapsen kasvatus.

Heidän lapset ovat onnellisia.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Hän ei ole asettanut itseään yläpuolelle tai paremmeksi kuin te, sen tekee av mammat. Meillä toinen lapsi ei ikinä kiukutellut ei koskaan ollut uhmaa. Tiesitkö, että on on olemassa heimoja, joissa ei edes uhmaikää tunneta, eikä termiä lapsen kasvatus. Heidän lapset ovat onnellisia.

edes teinina, koskaan ei ole pahaa sanaa sanonut vanhemmilleen ja on ihan normaali lapsi.

Auta armias jos olet Suomessa vahan erilainen kuin muut, melkein tappotuomio tulee.

Kuka katsoisi ohjelmaa jossa mamma tulee toista Siwan kautta kotiin roikuttaeen muovipussia missa on makaroonilaatikon tykotarpeet?

Vierailija
Viesti

Mielestäni ohjelma on piristysruiske muistuttamaan siitä, että nykyaikana on vielä myös sporttisia, reipaita, itsestään huolehtivia ihmisiä. Tietysti hieman vähempikin "suorittaminen" kuin tällä perheellä riittäisi, mutta nykyaikana tuntuisi lapsissa olevan paljon laiskoja läskejä tai sitten laiskoja, heiveröisiä nörttejä. Terveelliset elämäntavat kunniaan!

Vierailija
Viesti

Ei vaan ollut sellaista tarvetta. Olin (ja olen) kova liikkumaan ja tykkäsin koulustakin. Ei ole mitään suurempia ongelmia ollut senkään jälkeen. Liikunnasta tulee niin hyvä olo, että se pitää kyllä hyvällä mielellä. Kotona puhuttiin vaikeatkin asiat ja vanhemmat olivat läsnä.

Miksi kaikkien lasten pitäisi kiukutella?

Vierailija
Viesti

mutta se, mitä siitä on tuputettu mediassa, herättää lähinnä sääliä.

Voin kuvitella, että rouva sairastaa paniikkihäiriötä kaiken hössötyksen alla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat