Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat
Vierailija
19.7.

En jaksa lukea kyseisen tyypin selostuksia, vaikka pajattaa joka ketjussa.
Olen saanut hataran kokonaiskuvan ja poiminut pari yksityiskohtaa.
Selittäiskö joku tämän hahmon punaisen langan?
Joku perusmamman fantasiahan tämä on.

Netissäkin varmaan suurin osa miehistä kenen kanssa juttellu niin tulis heti peittoa heiluttamaan jos vain kysyisi, Väliä sillä minkä näkönen edes olen. Miksi miesten täytyy olla niin helppoja ja ryhtyä heti hommiin, jos nainen ehdottaa?

Suosituimmat

Siinä todetaan että ip-osoitteellani on ladattu tekijänoikeuksilla suojattua materiaalia, ja ne haluaa siitä 600 euron korvauksen ja uhkaa samalla että perii sen ulosoton kautta jos en maksa vapaaehtoisesti.
Mitä nyt sitten?

Suosituimmat

Hän on menossa pian yläasteelle ja tuli meille eilen yökylään. Meillä on pieni vauva ja sanoin siskolleni, että olen lähes koko ajan sitten vauvan "armoilla", joten en ehdi välttämättä olla kanssasi tai tehdä mitään erikoista.

Vierailija
Ke 07:03

Tiedän muutamia huono palkkaisia henkilöitä jotka laittavat 100-200€ kuussa osakkeisiin tai rahastoihin. Miksei kaikki ihmiset tätä tee? Ihmisillä olisi kyllä varaa laittaa muutaman satasen kuussa sivuun jos jättäisivät baareissa käynnin yms turhuudet.

Suosituimmat

Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen.

Tekisi mieli välillä erota. Avopuoliso sössii raha-asioitaan koko ajan. Ollut työttömänä kauan, töitä ei oikeastaan ole hakenut, puhuu kyllä että voisi tuonne ja tuonne soittaa mutta puheiksi jää. Kun puhun, että töitä pitäisi hakea, selittää että kyllä hänellä on työkkärissä työnhaku päällä.

Näitä vastaavia "tuomioitahan" Suomessa riittää.....

Joonas Loirin tapauksessa uhrille hengenvaaralliset vammat, seurauksena ehdollinen tuomio eli ei mitään muuta kuin rikosrekisterimerkintä. Joonas Loiri oli osallinen myös törkeään kiristykseen. Hienoa taas oikeusvaltio Suomi!

Mikä helvetti siinä on, että kaikki kertovat kuinka pidät vaan silmät auki jossain kuntosalilla ja kysyt laiteopastusta niin kyllä se siitä. Kukaan ei ole yli kymmeneen vuoteen kun olen käynyt missään kuntosalilla, lenkkipolulla, kaupassa tai kirjastossa, koskaan lähestynyt mitenkään!