Keskustelualueen säännöt

No tulihan se sieltä!

Pari päivää olen jo odotellut tätä aloitusta...

[quote author="Vierailija" time="04.03.2012 klo 12:08"]

Pari päivää olen jo odotellut tätä aloitusta...

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

Mä odotin myös,

että "Hullut Päivät -fani" olisi tullut kertomaan tämän sillä kehittelemällään algoritmillä, jolla se määrittelee ajankohdan :D

Siis ei millään pahalla, tykkään fanista :D

[quote author="Vierailija" time="04.03.2012 klo 12:16"]

että "Hullut Päivät -fani" olisi tullut kertomaan tämän sillä kehittelemällään algoritmillä, jolla se määrittelee ajankohdan :D

Siis ei millään pahalla, tykkään fanista :D

[/quote]
0 0

Hullut päivät

Onko tämä ajankohta varma? Olen varaamassa viikonloppureissua ja en haluaisi varata hullut päivät viikonlopulle?

[quote author="Vierailija" time="08.03.2012 klo 11:39"]

Onko tämä ajankohta varma? Olen varaamassa viikonloppureissua ja en haluaisi varata hullut päivät viikonlopulle?

[/quote]
0 0

Hullut Päivät ovat pääsiäisen jälkeen

Tänä vuonna (2012) Hulluja Päiviä vietetään vasta pääsiäisen jälkeen, sillä Stockmann hakee Hulluille Päiville lisää työvoimaa 31.3.2012 asti, eli Hulluja Päiviä vietetään tänä vuonna joko viikolla 15 (11.4.–15.4.2012) tai viikolla 16 (18.4.–22.4.2012). Pääsääntöisesti Hulluja Päiviä on vietetty huhtikuussa viikolla 14, mutta tänä vuonna ks. viikolle osuu pääsiäinen, joten ainakaan tuolloin Hulluja Päiviä ei vietetä, eli pääsiäisen jälkeen keltaista hulluttelua on luvassa!:)

[quote author="Vierailija" time="10.03.2012 klo 14:08"]

Tänä vuonna (2012) Hulluja Päiviä vietetään vasta pääsiäisen jälkeen, sillä Stockmann hakee Hulluille Päiville lisää työvoimaa 31.3.2012 asti, eli Hulluja Päiviä vietetään tänä vuonna joko viikolla 15 (11.4.–15.4.2012) tai viikolla 16 (18.4.–22.4.2012). Pääsääntöisesti Hulluja Päiviä on vietetty huhtikuussa viikolla 14, mutta tänä vuonna ks. viikolle osuu pääsiäinen, joten ainakaan tuolloin Hulluja Päiviä ei vietetä, eli pääsiäisen jälkeen keltaista hulluttelua on luvassa!:)

[/quote]
0 0

Hullut päivät 2012

Onko tuo 18.4. varmaa tietoa olen varaamassa matkaa hesaan

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 12:00"]

[/quote]
0 0

Onko

Onko hullut päivät todella ton arvoiset?

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 12:01"]

Onko hullut päivät todella ton arvoiset?

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Ei ole olemassa hesaa.

Tarkoitatko kenties Stadia tai Helsinkiä?

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 12:02"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

hullarit

Luulen, että ovat ensi viikolla 28.3 alkaen . Yleensä seuraavalla viikolla 3+1päiven jälkeen.....

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 19:46"]

Luulen, että ovat ensi viikolla 28.3 alkaen . Yleensä seuraavalla viikolla 3+1päiven jälkeen.....

[/quote]
0 0

on

Varmaa tietoa. Mutta herranen aika, ei sen takia kannata erikseen helsinkiin matkustaa... Ei siellä niin poikkeuksellisia tarjouksia ole!

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 20:27"]

[quote]

[/quote]

Varmaa tietoa. Mutta herranen aika, ei sen takia kannata erikseen helsinkiin matkustaa... Ei siellä niin poikkeuksellisia tarjouksia ole!

[/quote]
0 0

Luuletko ihan tosissasi : )

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 23:33"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

pääsiäinen

pääsiäisen takia en usko että on...mutta alla on kuulemma varma tieto et sillä mentäis..=) on tää kauheeta jännittämistä..heheh. muo kiinnostaisi tietää euroopan lentojen tarjouskohteet keväällä.

[quote author="Vierailija" time="24.03.2012 klo 15:23"]

pääsiäisen takia en usko että on...mutta alla on kuulemma varma tieto et sillä mentäis..=) on tää kauheeta jännittämistä..heheh. muo kiinnostaisi tietää euroopan lentojen tarjouskohteet keväällä.

[/quote]
0 0

hullut päivät kevät 18.4.2012?

Tervetuloa Stockmann-konsernin
työpaikat-osioon

Kesätöiden hakuaika on nyt alkanut. Tartu tilaisuuteen ja täytä hakemus 29.4.2012 mennessä!

Tällä hetkellä avoimena olevat työpaikat saat näkyviin valitsemastasi toimipaikasta.

Haku päättyy Nimike Toimipaikka
25.3.2012 Asiakasneuvojia Hobby Hallin Contact Centeriin Tavarataloryhmä
28.3.2012 PLANNEREITA elintarvikkeiden tuotealueelle Ostotoiminnot
28.3.2012 PLANNEREITA elektroniikan tuotealueelle Ostotoiminnot
28.3.2012 Myyjä Jumbon Herkun liha- ja kalatiimiin Herkut ja kahviot, pääkaupunkiseutu
28.3.2012 PLANNEREITA miesten muotiin Ostotoiminnot
28.3.2012 Sushikokki Stockmann Herkkukeittiöön Herkut ja kahviot, pääkaupunkiseutu
28.3.2012 PLANNEREITA kodin tuotealueelle Ostotoiminnot
29.3.2012 Cad-piirtäjä/-suunnittelija projektitiimiin Tavarataloryhmä
29.3.2012 Varastotyöntekijä Tapiolan varastolle Tapiolan tavaratalo
30.3.2012 Täydentäjä Tapiolan tavaratalon miesten muotiin Tapiolan tavaratalo
30.3.2012 Dux- shoppimyyjä Helsingin tavarataloon Helsingin keskustan tavaratalo
31.3.2012 Haku kevään Hulluille Päiville Tampereen tavarataloon Haku Hulluille Päiville Tampereen tavarataloon
31.3.2012 Haku Hulluille Päiville Turun tavarataloon Haku Hulluille Päiville Turun tavarataloon
31.3.2012 Haku kevään Hulluille Päiville pääkaupunkiseudun tavarataloihin Haku Hulluille Päiville Pääkaupunkiseudun tavarataloihn
31.3.2012 Haku kevään Hulluille Päiville Oulun tavarataloon Haku Hulluille Päiville Oulun tavarataloon
31.3.2012 Super Users for Stockmann’s ERP project Ostotoiminnot

[quote author="Vierailija" time="24.03.2012 klo 20:52"]

Tervetuloa Stockmann-konsernin
työpaikat-osioon

Kesätöiden hakuaika on nyt alkanut. Tartu tilaisuuteen ja täytä hakemus 29.4.2012 mennessä!

Tällä hetkellä avoimena olevat työpaikat saat näkyviin valitsemastasi toimipaikasta.

Haku päättyy Nimike Toimipaikka
25.3.2012 Asiakasneuvojia Hobby Hallin Contact Centeriin Tavarataloryhmä
28.3.2012 PLANNEREITA elintarvikkeiden tuotealueelle Ostotoiminnot
28.3.2012 PLANNEREITA elektroniikan tuotealueelle Ostotoiminnot
28.3.2012 Myyjä Jumbon Herkun liha- ja kalatiimiin Herkut ja kahviot, pääkaupunkiseutu
28.3.2012 PLANNEREITA miesten muotiin Ostotoiminnot
28.3.2012 Sushikokki Stockmann Herkkukeittiöön Herkut ja kahviot, pääkaupunkiseutu
28.3.2012 PLANNEREITA kodin tuotealueelle Ostotoiminnot
29.3.2012 Cad-piirtäjä/-suunnittelija projektitiimiin Tavarataloryhmä
29.3.2012 Varastotyöntekijä Tapiolan varastolle Tapiolan tavaratalo
30.3.2012 Täydentäjä Tapiolan tavaratalon miesten muotiin Tapiolan tavaratalo
30.3.2012 Dux- shoppimyyjä Helsingin tavarataloon Helsingin keskustan tavaratalo
31.3.2012 Haku kevään Hulluille Päiville Tampereen tavarataloon Haku Hulluille Päiville Tampereen tavarataloon
31.3.2012 Haku Hulluille Päiville Turun tavarataloon Haku Hulluille Päiville Turun tavarataloon
31.3.2012 Haku kevään Hulluille Päiville pääkaupunkiseudun tavarataloihin Haku Hulluille Päiville Pääkaupunkiseudun tavarataloihn
31.3.2012 Haku kevään Hulluille Päiville Oulun tavarataloon Haku Hulluille Päiville Oulun tavarataloon
31.3.2012 Super Users for Stockmann’s ERP project Ostotoiminnot

[/quote]
0 0

Ihmeellistä?

Mitä ihmeellistä on Hulluilla Päivillä?
Hinnat eivät ainakaan. Samoja tuotteita saa samalla tai edullisemmalla hinnalla muista liikkeistä. Ehkä tuo hullu jonotus ja se että kaikki luulevat saavansa edullisesti jotain....mutta hintatietoinen ei mene hulluttelemaan ruuhkaan ja taskuvarkaiden joukkoon.

[quote author="Vierailija" time="27.03.2012 klo 20:42"]

Mitä ihmeellistä on Hulluilla Päivillä?
Hinnat eivät ainakaan. Samoja tuotteita saa samalla tai edullisemmalla hinnalla muista liikkeistä. Ehkä tuo hullu jonotus ja se että kaikki luulevat saavansa edullisesti jotain....mutta hintatietoinen ei mene hulluttelemaan ruuhkaan ja taskuvarkaiden joukkoon.

[/quote]
0 0

:´D

[quote]

KOKO muu Suomi kehä kolmosen ulkopuolella puhuu "Hesasta". Minäkin mieheni (toinen meistä on länsirannikolta, toinen itärajalta) tahallaan kiusaamme pääkaupunkiseutulaisia tuttaviamme, jotka pimahtavat joka kerta kun sanomme "Hesa" :D Halpaa viihdettä ja todella hauskaa!

[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 11:56"]

[quote]

KOKO muu Suomi kehä kolmosen ulkopuolella puhuu "Hesasta". Minäkin mieheni (toinen meistä on länsirannikolta, toinen itärajalta) tahallaan kiusaamme pääkaupunkiseutulaisia tuttaviamme, jotka pimahtavat joka kerta kun sanomme "Hesa" :D Halpaa viihdettä ja todella hauskaa!

[/quote]
0 0

Siitä vaan :)

Itse asuin vuosia Espoossa, eikä mulle ainakaan kalskahda yhtään pahasti korviin sana "Hesa" ja taidanpa itsekin sitä käyttää :)

[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 17:29"]

Itse asuin vuosia Espoossa, eikä mulle ainakaan kalskahda yhtään pahasti korviin sana "Hesa" ja taidanpa itsekin sitä käyttää :)

[/quote]
0 0

Kävin äsken Stockalla

ja otin Hullut päivät puheeksi myyjän kanssa, myyjä kertoi, että kuvasto tulisi tavarataloihin 1.4.

[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 20:24"]

ja otin Hullut päivät puheeksi myyjän kanssa, myyjä kertoi, että kuvasto tulisi tavarataloihin 1.4.

[/quote]
0 0

Aprillia..

1.4. on aprillipäivä, tais myyjä jekuttaa sua..tosiaan ihme vauhkoominen noista hulluista päivistä, viime vuonna sattumalya eksyin, kun olin siellä päin ja meinasin paniikkikohtauksen saada siitä väkimäärästä hullun kiilto silmissä, tavaraa tavaraa mulle mulle!

[quote author="Vierailija" time="29.03.2012 klo 10:39"]

1.4. on aprillipäivä, tais myyjä jekuttaa sua..tosiaan ihme vauhkoominen noista hulluista päivistä, viime vuonna sattumalya eksyin, kun olin siellä päin ja meinasin paniikkikohtauksen saada siitä väkimäärästä hullun kiilto silmissä, tavaraa tavaraa mulle mulle!

[/quote]
0 0

idiootti päivät

hullut idiootti-päivät on silloin kun ääliöt ryntäilee tsadissa keltaiset kassit käsissään

[quote author="Vierailija" time="29.03.2012 klo 11:49"]

hullut idiootti-päivät on silloin kun ääliöt ryntäilee tsadissa keltaiset kassit käsissään

[/quote]
0 0

apuaaaa

Saippuaaaa markan halvemmalla!!!! apuaa äkkiä pitää hakea!!!!

HEI KATO JUTTU X HINTAAN 300 EUROA!!! ..Mitä sitten että muissa kaupoissa se on normaalistikin 300 euroa??? ÄLÄ VIE TÄTÄ ILOA MINULTA POIS! Ai mitenniin sisäänvetotuotteina ne muutama halvempi tavara???? Mitenniin tietokoneet, kodinkoneet ja kaikki elektroniikka vanhempaa mallistoa jotka halutaan lähes normihinnalla myydä pois uusien tieltä? RIENAAJA!

Naureskellen aina tulee katseltua tuota touhotusta. :) Eikai siinä, onneksi ei ole rahasta kiinni että pitäisi tuolla tunteja uhrata. Tuntipalkoille pääsee jo säästetyllä ajalla. :)

[quote author="Vierailija" time="29.03.2012 klo 12:01"]

Saippuaaaa markan halvemmalla!!!! apuaa äkkiä pitää hakea!!!!

HEI KATO JUTTU X HINTAAN 300 EUROA!!! ..Mitä sitten että muissa kaupoissa se on normaalistikin 300 euroa??? ÄLÄ VIE TÄTÄ ILOA MINULTA POIS! Ai mitenniin sisäänvetotuotteina ne muutama halvempi tavara???? Mitenniin tietokoneet, kodinkoneet ja kaikki elektroniikka vanhempaa mallistoa jotka halutaan lähes normihinnalla myydä pois uusien tieltä? RIENAAJA!

Naureskellen aina tulee katseltua tuota touhotusta. :) Eikai siinä, onneksi ei ole rahasta kiinni että pitäisi tuolla tunteja uhrata. Tuntipalkoille pääsee jo säästetyllä ajalla. :)

[/quote]
0 0

Ruokatarjouksia

Ruokapuolella on paljon hyviä tarjouksia, ja monet tuotteet sellaisia ettei saa muualta. Lisäksi hamstraan aina läjäpäin euron maustepurkkeja, ne on halpoja. Levyjä myös tulee ostettua. Vaatepuolle en pysähdy, siellä ei halpaa. Viikonloppuna en mene edes kirveellä uhaten, vaan arkipäivinä. Itseä ei silloinen väkimäärä ahista.

[quote author="Vierailija" time="29.03.2012 klo 12:49"]

Ruokapuolella on paljon hyviä tarjouksia, ja monet tuotteet sellaisia ettei saa muualta. Lisäksi hamstraan aina läjäpäin euron maustepurkkeja, ne on halpoja. Levyjä myös tulee ostettua. Vaatepuolle en pysähdy, siellä ei halpaa. Viikonloppuna en mene edes kirveellä uhaten, vaan arkipäivinä. Itseä ei silloinen väkimäärä ahista.

[/quote]
0 0

Hesa on vähän sama asia kun Hese

Ainakin hämeessä Hesa on ihan tuttu juttu =) Harmi, ettei sulle ole.

[quote author="Vierailija" time="30.03.2012 klo 13:38"]

Ainakin hämeessä Hesa on ihan tuttu juttu =) Harmi, ettei sulle ole.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä