Keskustelualueen säännöt

En tajua miksi mun suupielet halkeilee TAAS :(

Ei ole ollut kovia pakkasia,olen erityisesti panostanut ruokavalioon ja syönyt vitskuja purkista eikä mitään hiivaoireitakaan ole! Voisikohan joku joskus keksiä tähän mysteeriin ratkaisun...

[quote author="Vierailija" time="26.02.2012 klo 23:19"]

Ei ole ollut kovia pakkasia,olen erityisesti panostanut ruokavalioon ja syönyt vitskuja purkista eikä mitään hiivaoireitakaan ole! Voisikohan joku joskus keksiä tähän mysteeriin ratkaisun...

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Onko sinulla tai miehelläsi kortisonilääkitystä?

Suuontelossa voi piillä hiivasieni ja se tarttuu yhä uudlleen vaikka suudellessa. Rinnanpäätkin voivat kutista, jos miehesi suutelee niitä. Ehdotanpa silti hiivalääkettä suupieliin yöksi ja jos ei auta, hae Daktarin-oraaligeeliresepti.

[quote author="Vierailija" time="26.02.2012 klo 23:21"]

Suuontelossa voi piillä hiivasieni ja se tarttuu yhä uudlleen vaikka suudellessa. Rinnanpäätkin voivat kutista, jos miehesi suutelee niitä. Ehdotanpa silti hiivalääkettä suupieliin yöksi ja jos ei auta, hae Daktarin-oraaligeeliresepti.

[/quote]
0 0

Oletko syönyt esimerkiksi tomaattia

viime aikoina normaalia enemmän?

[quote author="Vierailija" time="26.02.2012 klo 23:23"]

viime aikoina normaalia enemmän?

[/quote]
0 0

Mäkin haluaisin samaan ongelmaan vastauksen.

Mulla on olleet suupielet auki varmaan puoli vuotta eikä mikään auta. Ärsyttävää!

Tosin mulla on muitakin oireita, epäilen kilpirauhashäikkää, voisikohan niillä olla yhteyttä toisiinsa?

Onko sinulla kilpirauhasen toimintaa mitattu tai muita oireita?

[quote author="Vierailija" time="26.02.2012 klo 23:25"]

Mulla on olleet suupielet auki varmaan puoli vuotta eikä mikään auta. Ärsyttävää!

Tosin mulla on muitakin oireita, epäilen kilpirauhashäikkää, voisikohan niillä olla yhteyttä toisiinsa?

Onko sinulla kilpirauhasen toimintaa mitattu tai muita oireita?

[/quote]
0 0

En ole lähiaikoina syönyt tomaattia

Jos sitä hiivalääkettä nyt sitten koklaisi,saako ilman reseptiä? Ap

[quote author="Vierailija" time="27.02.2012 klo 00:00"]

Jos sitä hiivalääkettä nyt sitten koklaisi,saako ilman reseptiä? Ap

[/quote]
0 0

Sanotaan

et se on yleensä b-vitamiinin puutetta. Joskus tabletti vitamiinit ei imeydy kunnolla tai niissä on niin niukasti vitamiineja et ei riitä. Itsellä auttoi berocca kuuri. Mivitotalia (nestemäinen) ajattelin nyt vielä aloittaa kuurin.

[quote author="Vierailija" time="27.02.2012 klo 00:18"]

et se on yleensä b-vitamiinin puutetta. Joskus tabletti vitamiinit ei imeydy kunnolla tai niissä on niin niukasti vitamiineja et ei riitä. Itsellä auttoi berocca kuuri. Mivitotalia (nestemäinen) ajattelin nyt vielä aloittaa kuurin.

[/quote]
0 0

joo

Olisko b-vitamiinin puutetta? Mulle tuli taas sama vaiva kuin ennenkin, kipua samalla kun suupieli halkeilee..

[quote author="Vierailija" time="27.02.2012 klo 00:24"]

[quote]

[/quote]

Olisko b-vitamiinin puutetta? Mulle tuli taas sama vaiva kuin ennenkin, kipua samalla kun suupieli halkeilee..

[/quote]
0 0

Ei vaan nykyään nimenomaan sanotaan että

Se EI ole b-vitamiinin puutetta.

[quote author="Vierailija" time="27.02.2012 klo 00:25"]

Se EI ole b-vitamiinin puutetta.

[/quote]
0 0

Oisko bakteeri joka ei häivy..?

Apteekista sibikortia, jos ei auta niin antibiootti lääkäristä. Vai onko herpes, maitorupi tms..?

[quote author="Vierailija" time="27.02.2012 klo 01:12"]

Apteekista sibikortia, jos ei auta niin antibiootti lääkäristä. Vai onko herpes, maitorupi tms..?

[/quote]
0 0

Meillä on ollut tuota vaivaa. Bakteeritulehdus

yksinkertaisesti. Uusii vähän väliä.

[quote author="Vierailija" time="27.02.2012 klo 01:20"]

yksinkertaisesti. Uusii vähän väliä.

[/quote]
0 0

Omega-kolmoset auttaa mulla

suupieliin ja kuivaan ihoon sekä päänahkaan.

[quote author="Vierailija" time="27.02.2012 klo 02:18"]

suupieliin ja kuivaan ihoon sekä päänahkaan.

[/quote]
0 0

Huulirasva

Jos käytät huulirasvaa, kokeile vaihtaa merkkiä. Käytin itse pitkään Vitalista, jonka lopulta tajusin olevan syypää huulien halkeiluun. Vaihto auttoi heti!

[quote author="Vierailija" time="27.02.2012 klo 02:57"]

Jos käytät huulirasvaa, kokeile vaihtaa merkkiä. Käytin itse pitkään Vitalista, jonka lopulta tajusin olevan syypää huulien halkeiluun. Vaihto auttoi heti!

[/quote]
0 0
Aihe vapaa