Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Silloin hän sanoi puutarhurille: ”Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.” Mutta puutarhuri vastasi: ‘Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi.’”
Luuk. 13:7–8

Suosituimmat
Vierailija
Eilen 15:21

Suullisen siitä että kärähdin toistamiseen, kun laitoin asukkaan leivälle sekä kinkkua että juustoa aamupalalla. Edellisen kerran sain noottia kun julkesin laittaa leivälle myös juustoa päivällisellä, ei olisi saanut laittaa kuin pelkkää margariinia. Mun sydän ei oikeesti kohta enää kestä.

Mikä helvetti siinä on, että kaikki kertovat kuinka pidät vaan silmät auki jossain kuntosalilla ja kysyt laiteopastusta niin kyllä se siitä. Kukaan ei ole yli kymmeneen vuoteen kun olen käynyt missään kuntosalilla, lenkkipolulla, kaupassa tai kirjastossa, koskaan lähestynyt mitenkään!

Olen aika vähää aikaa sitten aloittanut suonensisäisten huumeiden käytön. Muilla tavoin käyttänyt n.1-2 vuotta. Onko normaalia että mielessä on vain huumeet, ja jollain tavalla ihannoin niitä. Nytkin tein tämän keskustelun

Niinhän sitävoi sanoa että kyllä alkoholistilla syitä löytyy ryyppäämiseen. Eilen lopetin ja kärvistelin koko päivän puhumattakaan nukkumisesta. Aamulla kävin tupakalla ja pyyhin "hikeä" otsa oli kun voita ei hikeä. Onko odotettavissa kramppeja tai jotain?

Ilmoitin lapsen syksyllä alkavaan vesipeuhulaan, joka järjestetään viereisellä uimahallilla.

Tajusin vain juuri, että ei ole koskaan käyty lapsen kanssa uimahallissa. Ollaan oltu vain kylpylöissä (yksi viikon jakso ja muutamia yksittäisiä kertoja) ja rannalla.

Eli onko rikos esiintyä lapsen huoltajana, esimerkiksi isäpuoli väittää olevansa oikea isä, ja näin ollen esim. lääkärit ja opettajat antavat lapsen tietoja tälle isäpuolelle. Ja jos vaaditaan huoltajan suostumus/allekirjoitus, isäpuoli allekirjoittaa nämäkin.