Keskustelualueen säännöt

Nordic-TV blokattu valtion käskystä

Siinä sitten loppui osin ilmaisten elokuvien katselu ainakin perusnettiniiloilta Suomessa.

[quote author="Vierailija" time="03.02.2012 klo 05:49"]

Siinä sitten loppui osin ilmaisten elokuvien katselu ainakin perusnettiniiloilta Suomessa.

[/quote]
0 2
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

nordic

miten niitä leffoja vielä näkee?

[quote author="Vierailija" time="03.02.2012 klo 21:58"]

miten niitä leffoja vielä näkee?

[/quote]
0 0

selittäisitkö

Voisitko selittää hiukan että miten pääsee estojen ohi?

[quote author="Vierailija" time="03.02.2012 klo 22:47"]

Voisitko selittää hiukan että miten pääsee estojen ohi?

[/quote]
0 0

Näinpä

ihan normisti toimii.

siksi vitonen sitä kyseli, kun katseli yhtä aikaa pussikaljaelokuvaa (sen mitä jaksoi katsoa, en oikein lämmennyt:D)

[quote author="Vierailija" time="03.02.2012 klo 23:23"]

[quote]

ihan normisti toimii.

[/quote]

siksi vitonen sitä kyseli, kun katseli yhtä aikaa pussikaljaelokuvaa (sen mitä jaksoi katsoa, en oikein lämmennyt:D)

[/quote]
0 0

miten niin

miten niin...??? ei ainakaan meillä toimi.....

[quote author="Vierailija" time="03.02.2012 klo 23:41"]

miten niin...??? ei ainakaan meillä toimi.....

[/quote]
0 0

Voi voi pientä parkaa

Mene läski ulos lenkille. Voit samalla reissulla vuokrata tai ostaa elokuvan. Nyyh Nyyh...

[quote author="Vierailija" time="04.02.2012 klo 13:46"]

Mene läski ulos lenkille. Voit samalla reissulla vuokrata tai ostaa elokuvan. Nyyh Nyyh...

[/quote]
0 1

VITUN URPO!

ON SE IHAN SAATANAN HYVÄ MENNÄ HAKEMAAN ELOKUVA KAUPASTA JOKA ON JULKAISTU JUURI USA:SSA KUN NE VITTU TULEE 25VUOTTA MYÖHÄSSÄ SUOMEEN!!!!!

[quote author="Vierailija" time="04.02.2012 klo 23:29"]

[quote]

[/quote]

ON SE IHAN SAATANAN HYVÄ MENNÄ HAKEMAAN ELOKUVA KAUPASTA JOKA ON JULKAISTU JUURI USA:SSA KUN NE VITTU TULEE 25VUOTTA MYÖHÄSSÄ SUOMEEN!!!!!

[/quote]
0 0

Palikan logiikkaa

Eli tekijänoikeuslait saa kiertää tai rikkoa sen perusteella, että leffat tulee viiveellä Suomeen? Tätä samaa tekosyytä on viljelty aika usein eri puolilla nettiä. Meillä on lakeja ja asetuksia sen takia, että elämä olisi niin normaalia kuin mahdollista. Jos valtaosa ihmisistä omaksuisi sun palikan logiikkasi niin kaaoshan siitä seuraisi. Eli tottapuhuen, nosta läski persees penkistä ja käy ostamassa pussi suhteellisuudentajua, puolikiloa omatuntoa sekä varttilitra talonpoikaisjärkeä ja tee niistä raikas elämää eheyttävä troppi.

[quote author="Vierailija" time="05.02.2012 klo 08:52"]

[quote]

[quote]

[/quote]

[/quote]

Eli tekijänoikeuslait saa kiertää tai rikkoa sen perusteella, että leffat tulee viiveellä Suomeen? Tätä samaa tekosyytä on viljelty aika usein eri puolilla nettiä. Meillä on lakeja ja asetuksia sen takia, että elämä olisi niin normaalia kuin mahdollista. Jos valtaosa ihmisistä omaksuisi sun palikan logiikkasi niin kaaoshan siitä seuraisi. Eli tottapuhuen, nosta läski persees penkistä ja käy ostamassa pussi suhteellisuudentajua, puolikiloa omatuntoa sekä varttilitra talonpoikaisjärkeä ja tee niistä raikas elämää eheyttävä troppi.

[/quote]
0 0

NTV ei ole blokattu

Heilllä on DNS ongelma. Mä en löydä saittia ADSL-yhtyedellä, mutta Sauniksen nettitikulla voin katsoa leffoja ihan niinkuin ennenkin. Jos viranomaise olis blokannu saitin niin silloin ei edes nettitikku toimisi.

[quote author="Vierailija" time="05.02.2012 klo 08:56"]

[quote]

[/quote]

Heilllä on DNS ongelma. Mä en löydä saittia ADSL-yhtyedellä, mutta Sauniksen nettitikulla voin katsoa leffoja ihan niinkuin ennenkin. Jos viranomaise olis blokannu saitin niin silloin ei edes nettitikku toimisi.

[/quote]
0 0

no

ei varsin voi kattoo saaunalahdenn mokkulalla mitään, ku ei löydy koko sivua.

[quote author="Vierailija" time="05.02.2012 klo 11:36"]

[/quote]
0 0

sggsfgf

Ja varsin hyvin kyllä dna:n netillä ainakin toimii.. Tai sivusto kyllä toimii, mutta elokuvat ei, mutta se taas johtuu siitä, että suurin osa netin ilmaisvideonkatselusaiteista ei toimi.. novamov, videoweed, vureel ja movshare eivät ainakaan toimi kuten pitäisi ja koska nordic-tv käyttää näitä niin eivät tietenkään videotkaan toimi.

Mutta ei sivustolla kyllä ainakaan mulla mitään vikaa näyttäisi olevan.

[quote author="Vierailija" time="05.02.2012 klo 12:25"]

[quote]

[/quote]

Ja varsin hyvin kyllä dna:n netillä ainakin toimii.. Tai sivusto kyllä toimii, mutta elokuvat ei, mutta se taas johtuu siitä, että suurin osa netin ilmaisvideonkatselusaiteista ei toimi.. novamov, videoweed, vureel ja movshare eivät ainakaan toimi kuten pitäisi ja koska nordic-tv käyttää näitä niin eivät tietenkään videotkaan toimi.

Mutta ei sivustolla kyllä ainakaan mulla mitään vikaa näyttäisi olevan.

[/quote]
0 0

VATTU OLEN DNAN MOKKULALLA

Oon kuulkaas ihan DNAn nettitikulla ja ei saatana toimi. Mikä onkaa, tämmönen Dnan & Nokian nettitikku ja en löydä vittu KOKO SIVUSTOA!?

[quote author="Vierailija" time="07.02.2012 klo 16:23"]

Oon kuulkaas ihan DNAn nettitikulla ja ei saatana toimi. Mikä onkaa, tämmönen Dnan & Nokian nettitikku ja en löydä vittu KOKO SIVUSTOA!?

[/quote]
0 0

DNS netti tikku

ei se mullakaan toimi eilen toimi kyllä hetken aikaa mutta ei enää

[quote author="Vierailija" time="08.02.2012 klo 02:56"]

ei se mullakaan toimi eilen toimi kyllä hetken aikaa mutta ei enää

[/quote]
0 0

ihan toimii

ihan toimii pohjanmaalla ja laittaa ruksin muista minut kohtaan ni passaa

[quote author="Vierailija" time="15.02.2012 klo 13:12"]

ihan toimii pohjanmaalla ja laittaa ruksin muista minut kohtaan ni passaa

[/quote]
0 0

nordic-tv kusetusta

nordic-tv vaan huijaa siel ei ole toiminu elokuvat moneen kuukauteen ja osa leffoista on poistettu ja osa valikoistakin on nyt hävinnyt ja tiedän että poliisi tutkii tällä hetkellä kyseistä toimintaa ja hakee oikeuden päätöstä sulkea sivuston aivan kuten finn tvnkin

[quote author="Vierailija" time="15.03.2012 klo 21:53"]

nordic-tv vaan huijaa siel ei ole toiminu elokuvat moneen kuukauteen ja osa leffoista on poistettu ja osa valikoistakin on nyt hävinnyt ja tiedän että poliisi tutkii tällä hetkellä kyseistä toimintaa ja hakee oikeuden päätöstä sulkea sivuston aivan kuten finn tvnkin

[/quote]
0 0

just joo...

oon yrittäny vaikka kuinka monta kertaa mut tulee page not found tai we will back soon... -.-

[quote author="Vierailija" time="12.05.2012 klo 07:02"]

oon yrittäny vaikka kuinka monta kertaa mut tulee page not found tai we will back soon... -.-

[/quote]
0 0

Toista päivää "we will back soon"...

Erikoista, että mulla toimi ihan normaalisti KOKO AJAN Nordic-Tv, kun täällä sillon esim. helmikuussa käyty keskustelua. Ja alkuvuoden katsoin sarjamaratonia, eli ihan joka päivä.
Nyt sitten on "jo" toka päivä, kun sivustoja ei ole ollenkaan -ja olishan se hienoa saada jostain infoa et palaako ja jos niin milloin..? Kuitenkin maksettu VIP, niin onhan tuo tylyä, ettei mitään kontaktimahdollisuutta edes mihinkään tarjota.
Tietääkö kukaan onko nyt blokattu, vai onko ylläpitäjän joku-mikä-lie-päivitys-tm-hässäkkä???

[quote author="Vierailija" time="12.05.2012 klo 09:47"]

Erikoista, että mulla toimi ihan normaalisti KOKO AJAN Nordic-Tv, kun täällä sillon esim. helmikuussa käyty keskustelua. Ja alkuvuoden katsoin sarjamaratonia, eli ihan joka päivä.
Nyt sitten on "jo" toka päivä, kun sivustoja ei ole ollenkaan -ja olishan se hienoa saada jostain infoa et palaako ja jos niin milloin..? Kuitenkin maksettu VIP, niin onhan tuo tylyä, ettei mitään kontaktimahdollisuutta edes mihinkään tarjota.
Tietääkö kukaan onko nyt blokattu, vai onko ylläpitäjän joku-mikä-lie-päivitys-tm-hässäkkä???

[/quote]
0 0

Rahat on teiltä viety!

Fin-tv:llä oli minulla VIP, piti kestää ikuisuuden yhdellä 5€:n maksulla, se lopetti toimintansa jo viimevuonna, tosin joitakin muutamia leffoja jäi sinne. Perustivat samat heput tuon Nordic-tv:n piti tulla HD-kuvaa yms. yms. yms. oli jopa kisa jonka voittajat pääsee turkkiin loistohotelliin yms. mitään matkoja ei voittajille koskaan tullut ja nyt on kaatunut koko sivusto! Ensin meni viron ja muun maan leffat pois ja nyt on sitten putsattu kaikki! Jos/kun heput pistävät uusiksi pystyyn "palvelun" (= rahan keruun) keräävät aikansa vippejä, jonka jälkeen sivut taas kiinni!
Voisi oikeastaan veikata mikä on tulevan sivuston nimi?!? Olisiko vaikka euro-tv.com vai "jopa" global-tv.com????

[quote author="Vierailija" time="12.05.2012 klo 14:16"]

Fin-tv:llä oli minulla VIP, piti kestää ikuisuuden yhdellä 5€:n maksulla, se lopetti toimintansa jo viimevuonna, tosin joitakin muutamia leffoja jäi sinne. Perustivat samat heput tuon Nordic-tv:n piti tulla HD-kuvaa yms. yms. yms. oli jopa kisa jonka voittajat pääsee turkkiin loistohotelliin yms. mitään matkoja ei voittajille koskaan tullut ja nyt on kaatunut koko sivusto! Ensin meni viron ja muun maan leffat pois ja nyt on sitten putsattu kaikki! Jos/kun heput pistävät uusiksi pystyyn "palvelun" (= rahan keruun) keräävät aikansa vippejä, jonka jälkeen sivut taas kiinni!
Voisi oikeastaan veikata mikä on tulevan sivuston nimi?!? Olisiko vaikka euro-tv.com vai "jopa" global-tv.com????

[/quote]
0 0

JEP!

Ei mullakaan toimi enää toi Nordic-tv ja olis joo tosi kiva saada jotain infoa siitä.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2012 klo 14:39"]

Ei mullakaan toimi enää toi Nordic-tv ja olis joo tosi kiva saada jotain infoa siitä.

[/quote]
0 0

ei toimi

eipä näytä toimivan meikäläisenkään koneen kautta, lukee we will be back soon.

Kuinkahan nopea se soon on? Mäkin oon kuitenkin sen vitosen just maksanut.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2012 klo 22:43"]

eipä näytä toimivan meikäläisenkään koneen kautta, lukee we will be back soon.

Kuinkahan nopea se soon on? Mäkin oon kuitenkin sen vitosen just maksanut.

[/quote]
0 0

proxy??

voisitko hieman tarkentaa tuota proxyä?? mikäs noista pitäisi lataa?? vaihtoehtoja kyllä löytyy? pist joku linkki tai minkä ohjelman esim itse olet ladannu??? THX!!!!

[quote author="Vierailija" time="13.05.2012 klo 13:58"]

voisitko hieman tarkentaa tuota proxyä?? mikäs noista pitäisi lataa?? vaihtoehtoja kyllä löytyy? pist joku linkki tai minkä ohjelman esim itse olet ladannu??? THX!!!!

[/quote]
0 0

Hyvä juttu

normaali-ihminen ei katso piraattielokuvia.

[quote author="Vierailija" time="13.05.2012 klo 14:38"]

normaali-ihminen ei katso piraattielokuvia.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä