Suosittele hyviä työkenkiä hoitajalle

Vierailija

Työskentelen sairaalan akuuttiosastolla. Tällä hetkellä käytössä viimeisiään vetelevät Eccon työkengät. Näistä en ole oikeastaan missään vaiheessa tykännyt, mutta kun aikanaan näistä yli 100€ maksoin olen sinnillä loppuun käyttänyt :)

Olen miettinyt Crocseja..

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

EIvät tue jalkaa ja ovat muuten ihan pahuksen liukkaita, jos satut astumaan johonkin vesi/nestelammikkoon.

Kokeilemallahan ne omat hyvät työkengät löytyy. Mulla on ollut jo kohta 2 vuotta Maahisten kengät, joissa on leveä lesti ja tarralla säädettävät lenksut niissä. Ovat kyllä tosi mahtavat.

Vierailija

aidot crocsit ja olleet jo monta vuotta. Älyttömän hyvä jalassa, pehmeät ja ilmavat. Helppo pestä pesukoneessa. Kertaakaan ei ole olleet jalat kipeät vuoron päätteeksi, vaikka olisin ollut koko vuoron ajan (minä sh) jaloillani. Kaikilla muilla kengilä mitä mulla on ollut, niin pitkän ja raskaan päivän päätteksi jalat olivat aina kipeinä. Maksoi 55e ja kyllä kannatti. Ostinkohan ne vuonna 2006... Mutta pidä huoli että ovat ne oikeat, jäljitelmät ovat ihan karmeat jalassa.

Vierailija

Nämä oli hyvät. Minulla oli edelliset tuota merkkiä, nyt ostin kenkäkaupasta jotkut ihan muut, ja ei ole kyllä niin hyvät ollenkaan. Seuraavaksi taas Thinkit.

Vierailija

aivan taivaallisen ihanat jalalle. Mulla on ne Skylar clogit ja toiset sellaiset sandaali mallit jonka nimeä en muista, mutta ihan parhaat. Mulla on myös MBT:n kengät, mutta silti nämä crocs tonet ovat parhaat ja ihanan kevyet. Älä tee kuitenkaan sitä virhettä, että ostat musta/pinkit kuten minä. Eivät jotenkii käy yhtään valkoisen työpuvun kanssa.

Vierailija

ne on pinnaltaan niin nahkeat, että meinaan kompastella niillä jos kärki ottaa lattiaan. Jalat myös haisee niissä : p

Mulle sopii paremmin Maahiset, semmoset tosipaksupohjaiset, nahkapohja ja iskunvaimennus. Crocsit on kyllä kivannäköiset ja ne voi laittaa Dekoon (tietysti oikeasti ei saisi laittaa) tai pyyhkiä Oxivirilla tai jollain tarvittaessa, nahkakengät kyllä tuntuu vähän saastaisemmilta.

Kokeile ihmeessä crocseja koska toiset pitävät niistä, jos eivät toimi työkenkinä, käyttöä löytyy vaikka pihakenkinä.

t. sh sisätautiosastolta

Vierailija

jos osasin oikein kirjoittaa. Todella kevyet ja istuvat kuin valettu. Minulla ei avosandaalit vaan varpaat piilossa. Suojaavat myös roiskeilta. Hintansa väärtit.

Vierailija

Mutta monta vuotta on ollut käytössä maahisen kengät ja ne on ihan parhaimmat minun jalalle. Paljon maksoivat, mutta on maksaneet hintansa moneen kertaan takaisin.

Kannattaa sovittaa erilaisia malleja. Ja suositellaan että olisi kahdet hieman erimalliset, voi vaihdella.

Vierailija

eniten promenan kengistä, olkoonkin keittiökäyttöön tarkoitettuja, mutta mistään en ikinä ole niin hyviä kenkiä löytänyt! ja helppo tilata esittelijä käymään työpaikalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat