Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Sain joululahjaksi 80 euron satiinipussilakanasetin ja tuo on aivan hiekkapaperia! Älyttömän karheaa, vaikka eikö puuvillasatiinin pitäisi olla just sitä pehmeää? Ei pysty käyttämään, kun pistelee ihoa niin paljon.

Olen nuori nainen ja kristitty. Tiedän, että jotkut uskovat ovat jyrkästi aborttia vastaan, mutta itse todellakin tekisin raskauden keskeytyksen pakon edessä. Lähtökohtaisestihan olen luottavaisin mielin etten edes joudu moiseen tilanteeseen.

Mun kaveriporukassa kellään muulla kuin minulla ei ole autoa. Paikkakunnallamme ei ole kummoinen julkinen liikenne. Tilanne on mennyt siihen, että aina jos lähdetään porukalla käymään jossain (syömässä, kahvilla, kylässä...), niin minun oletetaan hakevan kaikki muut ja lopulta vievän koteihinsa.

Vierailija
12:46

Ollaan naimisissa ja sain tietää, että vaimo on ihastunut netissä yhteen tyyppiin.
Miten reagoida tähän? Olen aika mustasukkainen luonne ja ekana tuli mieleen, että alan raivota jne.

Sain eilen joulukortin, jossa nimi ja osoite olivat oikein, postimerkki oli kuten pitääkin, leiman mukaan lähtenyt matkaan 10.12.2015. Mutta osoitetietojen alle oli lisätty täsmennys Finnland. (Finn kahdella n-kirjaimella).

Veera kävi lastenhoitokurssin ja sen käytyään jäi odottelemaan mielenkiinnolla mahdollisia työtarjouksia. Veeran elämä tähän asti kului kotona ja muutamana päivänä viikosta Veera kävi dialyysihoidossa. Viikonlopuiksi Veera matkusti bussilla vanhempien luokse toiselle paikkakunnalle.

...piti ensin mykkäkoulua viikon ja sitten jätti minut.

Ööö...???
Olemme seurustelleet ei niin vakavasti n. 3 vuotta, emme asu yhdessä ja ikää on jo yli 35 v. Itse olisin ottanut huumorilla ja kieltäytynyt, mikäli ajatus olisi ollut minusta vastemielinen.

Vierailija
14:00

Kuinka opettaa taapero käsittelemään pentua nätisti? Taapero kun tilaisuuden tullen menee ja napsasee turkista kiinni.. Kovasti tykkää mennä myös vesi -ja ruokakupeille.

Vinkkejä?

Suosituimmat

Suunnilleen kaksi tuntia meni keittiössä. Tein lihapullia, juuresraaste-linssipihvejä ja perunamuusia. Lisäksi oli porkkanaraastetta, puolukkasurvosta ja kuullotettua sipulia (koska unohdin laittaa sipulia kasvispihveihin). Vielä on osa jäljistä korjaamatta, mutta pakko levätä ensin!

Vierailija
15:41

Olen aivan masentunut työtilanteen vuoksi tai töiden puuttumisen vuoksi..

Olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon ja hyvin arvosanoin. Omalla alalla ei vain ole töitä tarjolla kuin muutaman kerran vuodessa ja hakijoita on satoja yhteen paikkaan...

Suosituimmat

Aloitin nyt syksyllä yliopisto-opinnot. Opiskelen valtiotieteellisessä tiedekunnassa, ja tänne sisään pääseminen oli vaikeaa. En ymmärrä itsekään, miten läpäisin pääsykokeen ensimmäisellä yrittämällä. Nyt on kuitenkin niin, että en vain osaa. En pysy mukana enkä ymmärrä mitään.