Keskustelualueen säännöt

Puhukaa minulle järkeä..petin miestäni zumbaohjaajani kanssa

menin hänen kotiinsa kun vaimonsa oli matkoilla.
Asunnosta jäi muuten mieleen ettei siellä ollut mattoja, verhoja eikä kukkia missään... Ovat asuneet siinä puoli vuotta.

En tunne syyllsyyttä, vaikka mieheni rakastaa minua ja tämä zumbaaja ei ole lähelläkään mieheni tasoinen moraaliltaan ja muutenkaan, mutta seksissä huomattavasti parempi.
Parisuhteessani seksi on todella tylsää, mieheni ei saa sitä kestämään kuin minuuutin. Kaipaan parempaa seksiä, en voi sille mitään..
Kommentoikaa, haukkukaa että tulisin järkiini.

ap

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:14"]

menin hänen kotiinsa kun vaimonsa oli matkoilla.
Asunnosta jäi muuten mieleen ettei siellä ollut mattoja, verhoja eikä kukkia missään... Ovat asuneet siinä puoli vuotta.

En tunne syyllsyyttä, vaikka mieheni rakastaa minua ja tämä zumbaaja ei ole lähelläkään mieheni tasoinen moraaliltaan ja muutenkaan, mutta seksissä huomattavasti parempi.
Parisuhteessani seksi on todella tylsää, mieheni ei saa sitä kestämään kuin minuuutin. Kaipaan parempaa seksiä, en voi sille mitään..
Kommentoikaa, haukkukaa että tulisin järkiini.

ap

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Oli se

kauheata, mutta tässä vaiheessa järjen puhuminen on myöhäistä. Olisit kysynyt etukäteen.

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:22"]

kauheata, mutta tässä vaiheessa järjen puhuminen on myöhäistä. Olisit kysynyt etukäteen.

[/quote]
0 0

Minä haluan jatkaa tätä suhdetta vielä, se on se ongelma

ap

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:26"]

[quote]

[/quote]

ap

[/quote]
0 0

Ihan järki syistähän

sä hommaan ryhdyit :)

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:28"]

sä hommaan ryhdyit :)

[/quote]
0 0

Zumba, zumba, zumbaaa....!

Kyllä on villi ja vapauttava laji - minne se johtaakaan! Pylly heilumaan ohjaajan kotona ja jalat kattoon. Kalorit kuluvat hauskanpidon ohessa kuin huomaamatta! Lopputuloksena kiinteytynyt olemus ja punaiset posket.

Mihesi varmaan ihmettelee freesiä olemustasi ;)

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:29"]

Kyllä on villi ja vapauttava laji - minne se johtaakaan! Pylly heilumaan ohjaajan kotona ja jalat kattoon. Kalorit kuluvat hauskanpidon ohessa kuin huomaamatta! Lopputuloksena kiinteytynyt olemus ja punaiset posket.

Mihesi varmaan ihmettelee freesiä olemustasi ;)

[/quote]
0 0

Ap

Toivottavasti miehesi saa tietää ja jättää kaltaisesi..

miehellesi sanoisin
jssap!

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:31"]

Toivottavasti miehesi saa tietää ja jättää kaltaisesi..

miehellesi sanoisin
jssap!

[/quote]
0 0

Mäkin oon kerran tehnyt niin salsaopeni

kanssa, limainen tyyppi muuten, mutta nuo petihommat osaa. Nam.

En kertonut miehelleni enkä aiokaan.

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:31"]

kanssa, limainen tyyppi muuten, mutta nuo petihommat osaa. Nam.

En kertonut miehelleni enkä aiokaan.

[/quote]
0 0

Härkää sarvista kiinni sitten.

Miehelläsi on oikeus tietää puuhistasi. Ei se muuten onnistu rehellisin keinoin. Ei tiedä vaikka olisi kovinkin iloinen tapahtumasta. Hänkin pääsisi sitten tuulettumaan. Olkaa avoimia niin kaikki järjestyy. Nimittäin kun olet päässyt vieraan makuun ei se tähän yhteen kokemukseen jää.

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:32"]

Miehelläsi on oikeus tietää puuhistasi. Ei se muuten onnistu rehellisin keinoin. Ei tiedä vaikka olisi kovinkin iloinen tapahtumasta. Hänkin pääsisi sitten tuulettumaan. Olkaa avoimia niin kaikki järjestyy. Nimittäin kun olet päässyt vieraan makuun ei se tähän yhteen kokemukseen jää.

[/quote]
0 0

se ohjaaja on sellainen musta, hoono soomi

minua jäi kovasti ihmetyttämään se asunto.. todella epäviihtyisä, ei mattoja, ei verhoja likainen keittiö. Olkkarissakin oli vain yksi nuhjuinen sohva ja tv.
Miten se vaimo ei hoida kotiaan.

ap

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:36"]

minua jäi kovasti ihmetyttämään se asunto.. todella epäviihtyisä, ei mattoja, ei verhoja likainen keittiö. Olkkarissakin oli vain yksi nuhjuinen sohva ja tv.
Miten se vaimo ei hoida kotiaan.

ap

[/quote]
0 0

en voi unohtaa sitä seksiä..

miten ihanaa se oli. Hän osasi ja teki kaiken.

ap

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:45"]

miten ihanaa se oli. Hän osasi ja teki kaiken.

ap

[/quote]
0 0

Ei sillä mitään vaimoa ole...

Sanoo vaan niin, ettet luulisi pääseväsi ihan oikeaksi tyttöystäväksi - haluaa säilyttää vapautensa.

Ja jos vaimo olisikin, niin pitäisikö sen huolehtia siitä, että koti olisi viihtyisä kaltaisillesi vierailijoille?

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:45"]

Sanoo vaan niin, ettet luulisi pääseväsi ihan oikeaksi tyttöystäväksi - haluaa säilyttää vapautensa.

Ja jos vaimo olisikin, niin pitäisikö sen huolehtia siitä, että koti olisi viihtyisä kaltaisillesi vierailijoille?

[/quote]
0 0

En mäkään usko, että vaimoa on.

Ja sitä paitsi kerrot kyllä aika avoimesti täällä tätä juttua, joku kohta tunnistaa miehen, Halauatko hänelle hankaluuksia?

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 11:48"]

Ja sitä paitsi kerrot kyllä aika avoimesti täällä tätä juttua, joku kohta tunnistaa miehen, Halauatko hänelle hankaluuksia?

[/quote]
0 0

Asunto kuulostaa sille, ettei siellä asu nainen.

Käy kiinni vaan! Mutta muista kertoo omalle ukolles ennen kuin teet seuraavan liikun, niin hän saa päättää itse, haluaako jatkaa elämäänsä petturin kanssa.

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 12:04"]

Käy kiinni vaan! Mutta muista kertoo omalle ukolles ennen kuin teet seuraavan liikun, niin hän saa päättää itse, haluaako jatkaa elämäänsä petturin kanssa.

[/quote]
0 0

kyllä siellä nainen asuu ja lapsikin

ap

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 12:10"]

[quote]

[/quote]

ap

[/quote]
0 0

eikä nimi ole Frank? kukahan se on?

tämä on Turussa.

ap

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 12:11"]

tämä on Turussa.

ap

[/quote]
0 0

Voi ei, älä jatka!

Noi ohjaajat näyttävät olevan laji, joka harrastaa tätä työnsä ohessa. Sieltä joukosta on kiva bongata panokavereita ja jutella mukavia harrastuksen ohessa.

Näitä riittää. Toivottavasti et saanut tauteja.

Mua yrjöttää tällaiset ihmiset, jotka antavat luvan itselleen pettää ja sit kehtaavat tulla vielä hakemaan nettijulkisuudesta tukea moraalittomuudelleen. Mä en ikinä pettäisi miestäni, vaan ottaisin sen seksiongelman puheeksi. Niinkö vaikeaa on keskustella?

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 12:15"]

Noi ohjaajat näyttävät olevan laji, joka harrastaa tätä työnsä ohessa. Sieltä joukosta on kiva bongata panokavereita ja jutella mukavia harrastuksen ohessa.

Näitä riittää. Toivottavasti et saanut tauteja.

Mua yrjöttää tällaiset ihmiset, jotka antavat luvan itselleen pettää ja sit kehtaavat tulla vielä hakemaan nettijulkisuudesta tukea moraalittomuudelleen. Mä en ikinä pettäisi miestäni, vaan ottaisin sen seksiongelman puheeksi. Niinkö vaikeaa on keskustella?

[/quote]
0 0

23. arvaa olenko ottanut sen puheeksi useinkin

tulos on 0. lupaa kyllä mutta mitään ei tapahdu.

ap

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 12:17"]

tulos on 0. lupaa kyllä mutta mitään ei tapahdu.

ap

[/quote]
0 0
Aihe vapaa