Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

Minulla ja miesystävälläni on todella iso tuloero. Olemme molemmat kyllä koulutettuja ja ns. työelämässä menestyviä ihmisiä, mutta miesystäväni on verolistoilla, joten tienaa moninkertaisesti sen mitä minä. Olen seurustelumme alusta asti sanonut, että en sitten voi osallistua kaikkeen mihin hän.

Viime viikolla prosessijhoitajaksi lääketehtaalle. Pätevyyteni kuulemma riittää, vaikka minulla ei ole minkäänlaista käsitystä varastotyöstä, tehdastyöstä tai lääkkeistä.

Tänään sitten erikoissairaanhoitajaksi.. Kondiittorin papereilla ja ylppäritutkinnolla.

Vierailija
12:03

Jos mies pahoinpitelee raskaana olevan vaimonsa ja vaimo saa keskenmenon, niin kuoleeko siinä ketään ihmistä? Vai onko kyse vain solumöykystä?

Vierailija
Eilen 20:29

Teetkö sen tiedostamatta vai tahallaan? Ojennat vain löysän kätesi etkä purista toisen kättä juuri ollenkaan. Miksi et voi kätellä reippaasti, kunnon lyhyt puristus ja se on siinä, ei pitäisi olla vaikeaa.

Työni ovat loppumassa kohtapuoliin. Saan kuukauden erorahan ja pitämättömät lomat rahana. Siirtääkö tämä "extratulo" ansiosidonnaisen maksua vai aletaan ansiosidonnaista maksaa heti kun normaali karenssi (6 päivääkö se on?) päättyy?

Olen 20-vuotias ja alusta asti on ollut selvää, että synnytän lapsen. Vanhempani kuitenkin haukkuivat minut ihan pystyyn ja äitini sanoi, että pilaan elämäni. En voisi kuulemma enää opiskella yliopistossa kuten olen suunnittelut. Isäni puolestaan sanoi, että toivottavasti tajuan tehdä abortin.

Vierailija
12:51

Odotan juuri vuoroani lääkärille. Erittäin todennäköisesti minua vaivaa ahdistuneisuushäiriö.

Mieleni ei pysty rentoutumaan, saamattomuus vaivaa, sydämentykytystä, punastelua, unihäiriöitä, käyn ylikierroksilla. Tätä on jatkunut jo niin pitkään, että päätin hakea apua lääkäriltä.