Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Olen lueskellut täältä sinun "ammattimaisia" mielipiteitä malleista ja heidän ammatinkuvastaan. Olen tehny mallintöitä teini-iästä saakka niin ulkomailla kuin Suomessa, ammattimallina. Haluan korjata muutaman epäkohdan sinun kommenteista kohdistuen malleihin.

Vierailija
Eilen 22:21

Tulee sellanen olo että oon paska ja huono ja mitä kaikkee. Omat entiset työt ja kaikki hävettää. Nytkin pitäisi listätä CV:hen yksi päivitys mutta en mä melkein pysty katsomaan koko p*skaa ;(

Sanokaa jotain tsemppaavaa.

Vierailija
Eilen 22:44

Niin onko muilla ilmennyt ongelmaa tänään?Kun koittaa kirjautua sisään, tulee virhekoodi 80710016. Ilmeisesti psn verkossa ongelma, internet yhteys kuitenkin toimii...mistään ei kyllä löytynyt virallista tietoa että verkossa olisi jotain ongelmaa tai huoltokatkoa.

Koiramme 11-v on nyt viimeisen viikon juonut hyvin paljon ja pissaillut harvasepäivä sisälle, mitä se ei ole ikinä tehnyt. Koiramme on hieman lihava joten olemme vähentäneet ruuan määrää. Voiko koira juoda nälkäänsä? Oksennellut se ei ole minkä peruteella olemme arvioineet ruuan riittävän.

Enkä tunne enää iloa pienistä tai suuristakaan asioista. Ennen innostuin kaikesta, haaveilin vaikka mistä ja näin tulevaisuuden valoisana. Jossain välissä se on muuttunut, nyt olen vain, päivä kerrallaan. Olen vain. En ole edes surullinen tai sellaista, olen vain jotenkin turhaan olemassa.

Kootaan ketjuun ilmeisiä niksejä, jotka ovat sinulle tai tutullesi olleet suuria oivalluksia, mutta muille ei niinkään... Inspiraation sain tiskiharja tiskikaapissa -ketjusta. Nauretaan uusavuttomuudellemme ja ehkä joku saa oikeastikin hyödyllisiä niksejä.

Vierailija
16.11.2015 12:00

Vituttaa sen jatkuva rämpytys, saatiin taas riita aikaiseksi. Mies lähti kaverin luo ja minä vein sen hemmetin vehkeen roskiin. Parin tunnin päästä olin sen verran rauhoittunut että olisin hakenut sen takaisin, mutta se olikin kadonnut!? Mies on yhä kaverillaan. Mitä hittoa teen?!

Auttaisiko joku
Eilen 11:45

Kävin tk:ssa ottamassa verikokeet, kun tullut oireita. Paino noussut yhtä äkkiä (vaikka syönyt normaalisti ja liikkunut samaan tapaan, kuin ennen). Paino ei meinaa millään myöskään tippua! Olen nykyään hirveän ärtynyt kaikesta (ennen olin se ilopilleri, joka löysi kaikesta jotain positiivista).

Vierailija
Eilen 21:18

Hiihtolomareissu suunnitteilla ja ruokapaikkaa olen miettinyt. Syöjiä siis isä ja äiti sekä kaksi lasta (4&6). Mikä olisi kiva paikka keskustassa? Ei mikään hampparimättölä vaan ns. kunnon ravintola josta saisi hyvää ruokaa niin vanhemmille kuin lapsillekin.