Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Merkkasiko teillä jotain ongelmia? Ei ole kyse raskausmyrkytyksestä. Itsellä tullut kahteen viikkoon +3kg ja muutamassa päivässä vielä lisää +1kg :( Syön diabetesohjeen mukaan painon takia ja liikun edelleen aktiivisesti (pyöräily, kuntosali ym). Viikkoja 'vasta' 37...

Vierailija
Eilen 21:41

Mitä työtä teet? Mikä on viikottainen/päivittäinen työaikasi. Mikä koulutus sinulla on? Paljonko saat palkkaa? Olen itse sairaanhoitaja ja aivan uupunut ja kyllästynyt työhöni, liian pieniin resursseihin ja stressiin. Harkitsen alan vaihtoa..

Eli sohvan istuintyynyt ja niiden päällisen saan pestyä, mutta myös runko hieman tuoksahtaa... Suositelkaa hyvää puhdistus-/hajunpoistoainetta. Myös hyvä desinfiointiaine ei varmaankaan olisi pahitteeksi. Ja kertokaa myös kokemuksia kissakarkoitteista..

Suosituimmat

Olen 30 - vuotias nainen, ja mulla on 42 - vuotias mies (ikäerosta ei tarvitse mainita). Mies on oikein mukava ja turvallinen tyyppi, ei siinä mitään. Mutta tän miehen 19 - vuotias kuuma teinipoika... Oon rakastunut täysin.

Vierailija
23.3. 20:18

Mammat! Kohta alkaa! Pääsettekö seuraamaan livenä vai onko ohjelmassa vasta myöhemmin? Viimeksikin tänne tuli paljon kiinnostavaa keskustelua ohjelmasta. Ekat kaksi kautta on takana ja reilun puolen tunnin päästä alkaa kausi kolme. Millä mielellä? ☺

Vierailija
Eilen 14:07

Miten te muut työttömät, joiden lapset ovat kotihoidossa, onko teillä oikeasti aikaa työnhakuun?Lapsemme on kotihoidossa kun olen työtön ja itseäni stressaa asia kun tuntuu ettei aikaa oman osaamisen kehittämiseen ja työpaikkoihin hakuihin ole niin kuin olisi tarkoitus.

Nettideittailu / tinder-deittailu on välillä kyllä kauheaa. Lähdin avoimin mielin treffeille pari vuotta vanhemman (eli vähän päälle kolmekymppisen) miehen kanssa, joka on lähetellyt viestejä treffisivustolla. Vaikutti ihan mukavalta, joten suostuin, vaikka kovin pitkään ei kirjoiteltukaan.

Vierailija
Eilen 22:40

Huolestunut 5.luokkalaisen äiti kaipaa vertaistukea. Onko teillä tai lähipiirissä ollut tilanteita, joissa lasten keskinäisessä kaveruudessa lentelee jutut ryhmäseksistä, elinten nuolemisesta puolin ja toisin jne.? Tällainen asia on nyt tullut esiin meillä.

Vierailija
La 11:22

Tuleva kuudesluokkalainen olisi lähdössä leirikouluun, välimatkaa n. 600 kilometriä. Lapsen kanssa on koko elinikä taisteltu nukkumisen kanssa. Nykyään nukkuu kokonaisia öitä kotona, mutta muualla ei toivoakaan nukahtamisesta. Viikko ilman nukkumista, toivotonta.

Suosituimmat

Minua ärsyttää kassajonot. Miksi aina ruuhka-aikaan on 2 tai 3 kassaa ja kuulutetaan lisää kassoja? Siis aina? Toiseksi ärsyttävintä on kun esimiestä pyydetään kassalle. Miksi? Miksi sitä esimiestä pitää pyytää kassalle, jos joku palauttaa pullokuitin tai vastaavaa?