Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Jes rahat kasassa,kohta uudet tisut.
Onko kokemuksia minkä kokoset olis hyvät,oon 170 cm pitkä. En halua mitään överitissejä tyyliin maiss torppa enkä kuitenkaan liian pieniä niinkun Amanda harkimolla.eli minkäkokoset kandeis laittaa?

Meillä repi parvekekukat irti istumalla niissä laatikoissa ja pyydystäessä ötskyjä. Eipä tarvii enää kukkia laitella minnekään. Eilen kiduttia ampparia heittelemällä puolikuollutta tassuilla pitkin parvekkeen lattiaa.Eikö ne pysty pistämään noita, vai miten uskaltavat:)

Eli tässä työttömänä ollessani minulla on ollut vapaa-aikaa enemmän, kuin tarpeeksi, ja osan siitä olenkin käyttänyt vatsan kehittämiseen ja syömisen tarkkailuun. Olin n. 4kk sitten sellainen perus 160cm/58kg ja maha löllykkä. No, sitten aloin tekemään n.

Olenko jotenkin erikoinen kun mua ei niin paljon loukkais jos mies panis vaikka työmatkalla jotain random-tyyppiä ja ei näkis sitä ikinä enää kuin se että me ollaan yhdessä vaikka kaupungilla ja se katsoo tai pahimmillaan flirttailee toisille naisille niin se on paljon pahempaa.Seksi sinänsä ei o

Onko täällä palstalla muita jotka jo oottelevat viileää säätä ja pimeneviä iltoja? Tuskallinen helle ollut koko viime viikon, nyt ilokseni huomasin että kohta on elokuu ja pian pääsee nauttimaan syksystä :)

Vierailija
12:51

Mikä on hirvein asia, joka on elämässäsi tapahtunut?

Itselläni varmaan se, kun jouduin rajuun auto-onnettomuuteen aikoinaan ja auto syöksyi puuta kohti. Luulin oikeasti kuolevani, mutta ihmeen kaupalla kaikki kyydissä olleet selvisivät hengissä.

Suosituimmat

Ja nyt tämä kaveri tuli viikoksi meille.
Olivat hyviä kavereita, samalla luokalla, ennenkuin muutimme paikkakunnalta. Poikien kaverisuhde on kuitenkin jatkunut ja näin kesälomalla vierailevat toistensa luona viikon kerrallaan. Välimatkaa on kuitenkin 200 km nykyään.

Mihin kannattaa mennä? Ajateltiin ensi viikonloppuna johonkin suunnistaa. Kaksi vilkasta poikaa mukana, joten yksityisyyttä (jottei muita häirittäisi) ja tilaa esim. pallopeleille tarvittais. Parkkipaikat varmaankin löytyvät kaikista.

Suosituimmat

Eipä siinä. Liian usein, kun tulee ulkoa kotiin, joutuu istahtamaan hetkeksi koska on niin lamaantunut. Juuri äsken jotkut 10-12-vuotiaat pikkupojat otti musta kuvan, kun oon niin ruma. Sanoivat siis sen itsekin. Ja aika usein tota kadulla kuulee, näytän rumalta/hirveeltä/transulta.