Keskustelualueen säännöt

Vastavalmistut ktm, kirjanpitäjän palkka?

Mitä kirjanpitäjänä voisin pyytää palkkaa, ei paljoa kokemusta..

[quote author="Vierailija" time="28.12.2011 klo 14:26"]

Mitä kirjanpitäjänä voisin pyytää palkkaa, ei paljoa kokemusta..

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Jos on jonkun pikku yrityksen kirjanpito tai vaikka taloyhtiön, niin liekö

jokin 400 euron kertakorvaus ihan hyvä.

[quote author="Vierailija" time="28.12.2011 klo 14:35"]

jokin 400 euron kertakorvaus ihan hyvä.

[/quote]
0 0

Niin

Tarkoitin siis tässä ihan kirjanpitäjän kokopäivätyöstä :)

[quote author="Vierailija" time="28.12.2011 klo 14:36"]

Tarkoitin siis tässä ihan kirjanpitäjän kokopäivätyöstä :)

[/quote]
0 0

Kirjanpitäjä ei kovin paljoa palkkaa saa

ainakaan tilitoimistossa. Lahdessa olin tilitoimistossa kirjanpitäjänä töissä ja palkka oli 2000 euron paikkeilla. Pääkaupunkiseudulla uskoisin että olisi hivenen enemmän?

[quote author="Vierailija" time="28.12.2011 klo 14:40"]

ainakaan tilitoimistossa. Lahdessa olin tilitoimistossa kirjanpitäjänä töissä ja palkka oli 2000 euron paikkeilla. Pääkaupunkiseudulla uskoisin että olisi hivenen enemmän?

[/quote]
0 0

Minulla

1800€/kk. Teen 30h/vk. Olen tilitoimistokirjanpitäjä, teen myös tilinpäätöksiä ja veroilmoitukset. Lasken myös palkkoja. Koulutus Taloushallinnon at ja palkanlaskijan at. Työkokemusta nyt n. 3 vuotta. Varsinais-Suomi

[quote author="Vierailija" time="28.12.2011 klo 14:40"]

1800€/kk. Teen 30h/vk. Olen tilitoimistokirjanpitäjä, teen myös tilinpäätöksiä ja veroilmoitukset. Lasken myös palkkoja. Koulutus Taloushallinnon at ja palkanlaskijan at. Työkokemusta nyt n. 3 vuotta. Varsinais-Suomi

[/quote]
0 0

Nelonen vielä täsmentää

Että mielestäni kannattaa vastavalmistuneena mennä vaikka vuodeksi töihin tilitoimistoon. Palkkaa siitä ei kyllä saa kunnolla mutta työkokemusta eri yritysten kirjanpidosta kyllä. Ja tämä työkokemus on tosi hyvä olla taustalla kun sieltä sitten siirryt eteenpäin vaikka isomman yrityksen talousosastolle :-)

[quote author="Vierailija" time="28.12.2011 klo 14:41"]

Että mielestäni kannattaa vastavalmistuneena mennä vaikka vuodeksi töihin tilitoimistoon. Palkkaa siitä ei kyllä saa kunnolla mutta työkokemusta eri yritysten kirjanpidosta kyllä. Ja tämä työkokemus on tosi hyvä olla taustalla kun sieltä sitten siirryt eteenpäin vaikka isomman yrityksen talousosastolle :-)

[/quote]
0 0

Luulen, että tuo 1800 euroa brutto

on aikalailla sinne päin.

Äitini oli ennen kuolemaansa kirjanpitäjä ja palkkansa oli markka-aikana nettona 10 000 markkaa. Siitä rahanarvo on toki muuttunut, ja hänellä oli tuossa ikälisiä mukana.

[quote author="Vierailija" time="28.12.2011 klo 14:43"]

on aikalailla sinne päin.

Äitini oli ennen kuolemaansa kirjanpitäjä ja palkkansa oli markka-aikana nettona 10 000 markkaa. Siitä rahanarvo on toki muuttunut, ja hänellä oli tuossa ikälisiä mukana.

[/quote]
0 0

Joo

Kokemuksen kannalta ajattelinkin. Kirjanpitokokemuksesta ei koskaan ole haittaa! Tosi vaikea vaan miettiä palkkapyyntöä, kun ne tuntuu vaihtelevan niin paljon.. Toiset saa alle 2000e ja toiset jopa 2700.. Ja melko samalla työnkuvalla vielä.

[quote author="Vierailija" time="28.12.2011 klo 14:44"]

Kokemuksen kannalta ajattelinkin. Kirjanpitokokemuksesta ei koskaan ole haittaa! Tosi vaikea vaan miettiä palkkapyyntöä, kun ne tuntuu vaihtelevan niin paljon.. Toiset saa alle 2000e ja toiset jopa 2700.. Ja melko samalla työnkuvalla vielä.

[/quote]
0 0

Muista tärkein:

olet av-palstalainen ja ammatista riippumatta saat nettopalkkaakin vähintään 4000 euroa kuukaudessa. Palkkapyyntö sen mukaan ja tietysti saat myös haluamasi.

[quote author="Vierailija" time="28.12.2011 klo 14:47"]

olet av-palstalainen ja ammatista riippumatta saat nettopalkkaakin vähintään 4000 euroa kuukaudessa. Palkkapyyntö sen mukaan ja tietysti saat myös haluamasi.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa