Helppoja (arki)kampauksia pitkille hiuksille?

Vierailija

Minulla on siis puoleen selkään asti ulottuvat paksut hiukset ja kaipailen kipeäasti vinkkejä kampauksiin. Yleensä minulla on hiukset ponnarilla, ns. puoliponnarilla tai löysällä nutturalla niskassa. Auki pidän harvemmin, koska vauva repii niitä aina. Sanomatta lienee selvää, että olen kyllästynyt noihin em. "kampauksiin".

Eli, miten te muut laitatte hiukset vaikkapa ihan arkisin?

Kommentit (13)

Vierailija
Viesti

Mä oon laittanu pitkät hiukset ranskaletille tai kahdelle tai sitten kaksi saparoa jne.

joskun pidän tavallisella letillä

mutta tosiaan kaipaan jotain uusia kapmpauksia...

Vierailija
Viesti

mä teen letin johonkin kohtaan päätä ja kiinnitän sen pinneillä "nutturaksi". Joskus taas piristän ponnaria laittamalla 4-5 hiuslenkkiä ponnariin muutaman sentin välein...

Vierailija
Viesti

hiukset ja pidän niitä useimmiten (ihan työnkin vaatimusten takia) siististi ponnarila. Tai kietaisen ponnarin vielä pari kertaa donitsin ympäri nutturaksi. Kaksi lettiä on myös ihan kiva ratkaisu.

Vierailija
Viesti

Ennen pidin juuri rennolla nutturalla eniten mutta ei niitä enää nutturalle voi laittaa kun siitä tulee ihan valtava möntti. Monesti kotioloissa teen julia tymoshenkot ja kieputan letin pään ympäri, pinneillä kiinni, kaupungille on minusta vähän liian huomiota herättävä kampaus. Töissä ja muutenkin liikkuessani laitan yleensä ihan letin sivulle, ylös tai alas niskaan ja siihen lettiin samanlaiset mustat ponnarit tyveen ja latvaan. Juhlimaan lähtiessä laitan hiukset aina auki, ehkä edestä kiinni ja kiharoita.

Vierailija
Viesti

saat hiuksissas pysymään kiharat? Mulla ei pysy millään, vaikka on ohuet, puoleen selkään asti olevat. Siis yhdeksi illaksi vain haluaisin. Mitkään lämpörullat etu- ja jälkikäteistökötteineen ei pidä kiharoita kuin max. 2h, sen jälkeen roikkuu ruma takkupehko päässä.

Vierailija
Viesti

Olen kokeillut vaikka kuinka monta kertaa, mutta minun hiukset ei vaan taivu tähän. Muutama itsepäinen pyörre estää kaikki järkevät kampaukset, huoh.

Olisiko jossain muuten selkeää ohjetta kuinka tehdään ranskalainen letti itselle? En nimittäin osaa ja tekisi mieli opetella

Lainaus:

pää ylösalaisin, kierität kaikki hiukset yhteen ja pyöräytät nutturaksi. Hiuslenksulla kiinni. Siisti ja pirtee.

Vierailija
Viesti

Ei ollenkaan liukas. Lämpörullat ei niihin riitä millään. Kiharran pippausraudalla ja laitan ensin jotain tököttiä, mitä milloinkin.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

saat hiuksissas pysymään kiharat? Mulla ei pysy millään, vaikka on ohuet, puoleen selkään asti olevat. Siis yhdeksi illaksi vain haluaisin. Mitkään lämpörullat etu- ja jälkikäteistökötteineen ei pidä kiharoita kuin max. 2h, sen jälkeen roikkuu ruma takkupehko päässä.

teen kiharoita tavallisella kihartimella ja aina kun otan uuden suortuvan, laitan siihen hiuslakkaa ja kiharran. lopuksi vielä koko päähän lakkaa. pysyy ja varmasti. juhlakampauksetki

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat