Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

APUA!
Meillä 10 kk vanha vauva joka ei syö kun pilttejä. Olen yrittänyt kokkailla (perunamuusia ja jauhelihkastiketta, hernemaissipaprikaa (keittänyt ja muussannut), keitettyjä kananmunia jne. mutta vauva ei suostu syömään. Sylkee vaan tai työntää kielen kanssa pois suusta. .

Vierailija
08:25

Sairastuin vakavaan työuupumukseen ja masennukseen, enkä halua enää palata hoitotyöhön. Rakastan tehdä erilaisia käsityöjuttuja, ja haluaisinkin tehdä sitä työkseni oman yrityksen kautta (jota ei siis vielä ole).

...sekä NIPT-testi että lapsivesipunktio osoittavat Downin syndroomaa, mutta niskaturvotusta ei ole eikä rakenneultrassakaan löydy mitään hälyttävää, kuten vakavia sydän- tai muita rakennevikoja?

Vierailija
Eilen 23:02

Avomiehen kanssa asuttu muutama vuosi yhdessä hänen omistamassaan talossa. Yksi yhteinen lapsi, mulla kaksi aiemmasta suhteesta. Olen maksanut pääosin sähkön, veden, jätemaksut ym., suurimman osan ruuista, sekä aikalailla joka toisen kiinteistöveron ja kotivakuutuksen.

Miten saatte opinnot loppuun, kun tukikuukaudet loppuvat? Ei opintotuki riitä seitsemälle vuodelle. Millä rahalla opinnot saa loppuun, jos tukikuukaudet on käytetty? Mulla viivästyy valmistuminen työnteon vuoksi, ilman työtä ei olisi ollut varaa ruokaan.

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi.murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja:'toma sota balcu.nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat,tulet tapaamaan murhatun tytön.ensi yönä,kun olet nukahtanut,tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukahdutt

Vierailija
08:09

Ostamani marinoitu tofu alkoi mennä vanhaksi, joten paahdoin sen viipaleina uunissa. Mitä tekisin siitä? Salaattia tietty, mutta muita ehdotuksia? Voiko pakastaa? Olen ihan aloittelija tän käytössä, mut mua miellytti maku ja koostumus jopa suoraan paketista maistettuna :D .