Keskustelualueen säännöt

Miksi esim. muumimukit ovat iittala outletis paljon kalliimpia kuin halpakaupoissa?

Esim halpahallissa ja minimanissa muumimukit maksaa 10-11e, ovat ihan 1-luokan laatua.
Kävin iittala outletissa ja siellä 2-luokan mukit maksoivat 12e..mä en oikein tajua tuota hinnoittelua..

[quote author="Vierailija" time="17.11.2011 klo 14:31"]

Esim halpahallissa ja minimanissa muumimukit maksaa 10-11e, ovat ihan 1-luokan laatua.
Kävin iittala outletissa ja siellä 2-luokan mukit maksoivat 12e..mä en oikein tajua tuota hinnoittelua..

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Mä olen ihmetellyt ihan samaa

niiden outletin hinnoittelusta mistä tahansa tuotteista kun ovat järestään kalliimpia kuin kaupan normihinnat. Tarjoukset kaupoissa ymmärrän

[quote author="Vierailija" time="17.11.2011 klo 14:33"]

niiden outletin hinnoittelusta mistä tahansa tuotteista kun ovat järestään kalliimpia kuin kaupan normihinnat. Tarjoukset kaupoissa ymmärrän

[/quote]
0 0

siksi kun suomalaiset outletit

ja tehtaanmyymälät ovat HUIJAUSTA !!

Toista se on muualla maailmassa, jossa outletit ovat oikasti halpoja. Suomalaisia kuluttajia huijataan tässäkin asiassa

[quote author="Vierailija" time="17.11.2011 klo 14:46"]

ja tehtaanmyymälät ovat HUIJAUSTA !!

Toista se on muualla maailmassa, jossa outletit ovat oikasti halpoja. Suomalaisia kuluttajia huijataan tässäkin asiassa

[/quote]
0 0

Joo tosiaan huijataan,

olen aina kuvitellut,että nuo outletit ovat edullisempia,mutta ei näköjään.
Ja muutenkin ihan kiskurihinta 2-laadusta tuo 12e, maksimissaan vois 5e maksaa.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.11.2011 klo 14:51"]

olen aina kuvitellut,että nuo outletit ovat edullisempia,mutta ei näköjään.
Ja muutenkin ihan kiskurihinta 2-laadusta tuo 12e, maksimissaan vois 5e maksaa.

ap

[/quote]
0 0

niin kauan kun ihmiset ostavat niistä

ja tehtaanmyymälät ovat HUIJAUSTA !! Toista se on muualla maailmassa, jossa outletit ovat oikasti halpoja. Suomalaisia kuluttajia huijataan tässäkin asiassa

niin kauan huijataan.
On kuluttajien vika myös se, että suomen ruokakauppaa hallitsee vain kaksi ketjua ja ruuan hinta vain nousee kun ei ole kilpailua.
JOS oikekasti lähdettäisiin vaatimaan S ja K ryhmien monopolin purkamista niin jotain varmaan tapahtuisikin

Ja samalla voisi tutkia S-ryhmän ja poliitikkojen kytkökset !

[quote author="Vierailija" time="17.11.2011 klo 14:54"]

[quote]

ja tehtaanmyymälät ovat HUIJAUSTA !! Toista se on muualla maailmassa, jossa outletit ovat oikasti halpoja. Suomalaisia kuluttajia huijataan tässäkin asiassa

[/quote]

niin kauan huijataan.
On kuluttajien vika myös se, että suomen ruokakauppaa hallitsee vain kaksi ketjua ja ruuan hinta vain nousee kun ei ole kilpailua.
JOS oikekasti lähdettäisiin vaatimaan S ja K ryhmien monopolin purkamista niin jotain varmaan tapahtuisikin

Ja samalla voisi tutkia S-ryhmän ja poliitikkojen kytkökset !

[/quote]
0 0

Oon miettinyt samaa

En enää käy noissa outleteissä, koska siellä on kaikki paljon kalliimpaa kuin marketeissa, vaikka ovat kakkoslaatua.

Ostaako niistä muka joku?

[quote author="Vierailija" time="17.11.2011 klo 15:00"]

En enää käy noissa outleteissä, koska siellä on kaikki paljon kalliimpaa kuin marketeissa, vaikka ovat kakkoslaatua.

Ostaako niistä muka joku?

[/quote]
0 0

Kuin myös minä ihmetellyt ihan samaa!!

Ja tosiaan, ostaako sieltä joku jotain??

[quote author="Vierailija" time="17.11.2011 klo 17:27"]

Ja tosiaan, ostaako sieltä joku jotain??

[/quote]
0 0

Koska

Koska merkkiliikkeet haluavat ylläpitää hinta/laatu- imagoa ja toinen todellisuus on sitten tavarataloissa ja halpamarketeissa.

[quote author="Vierailija" time="17.11.2011 klo 17:30"]

Koska merkkiliikkeet haluavat ylläpitää hinta/laatu- imagoa ja toinen todellisuus on sitten tavarataloissa ja halpamarketeissa.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä