Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Heii oon 17 vuotias tyttö kuopiosta, oon tosi sosiaalinen ja iloinen opiskeleva tyttö. Mulla ei hirveemmin oo kavereita tällä hetkellä😞 jos jotakuta kiinnostaa tutustuu nii viestii vaa tulee. Tykkään tosi paljon tutustua uusiin ihmisiin!! Tykkään tosi paljon musiikista.

Suosituimmat
Vierailija
Eilen 21:41

Tanskalaiset on ehkä rumin kansa Pohjoismaista. Islannista en ole niin varma, voi olla että siellä on vielä rumempia. Etenkin tanskalaiset naiset ei ole mitään kovin kauniita jos katsoo vaikka tanskalaisia elokuvia ja tv-sarjoja.

Minä ikävä kyllä, joudun käyttämään joka päivä. Valkovuotoa tulee siinä määrin, että pakko käyttää, ja pitää jopa muutaman kerran vaihtaakin päivän aikana tuo suoja. Ärsyttää vaan kun pitää aina käyttää noita suojia:(

olenkohan ainut joka on pikkarisuojien säännöllinen käyttäjä......:(

Vierailija
Eilen 21:12

Näin kysyi tytär 6 v. Mietin lapsena ihan samaa, kun aikuiset jaksoi mökillä tosi vähän aikaa tikkakisaa tai hippaa ja sitten niiden piti istua lepäämään. Tänään pelattiin sulkapalloa, jota jaksoin pelata lasten kanssa noin 20 min. ja sanoin, että pitää levätä vähän. Tietysti olivat pettyneitä.