Stadin asunnot, Arabianrannan uudiskohteet

Vierailija

Onko kukaan täältä hakenut ja saanut ilmoitusta jo? Eka kohde meni kiinni jo melkein 2 viikkoa sitten ja asuntosihteereillä on ilmoitusaikaa asunnon saaneille 15.11 asti. Missähän järjestyksessä nuo soitot tulee?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

siihen toiseen kohteeseen jossa ilmoitus asunnon saannista tulee vasta ens kuun loppuun mennessä.

Tuskinpa saan kun en ole edes kaupungun asiakas vielä vaikka niin kovasti toiveissa olisi.Elellään 3 kaksiossa mutta vuodessakaan ei ole tarjottu asuntoa.

Kolmas osa uudistuotannosta tarjotaan jo vanhoille asukkaille!

Vierailija

Itsekin hain molempiin kohteisiin. Mistä tiedät, että kolmasosa annetaan vanhoille asukkaille?

Olen soitellut aspaan viikottain, eikä lisätietoa heru. Olemme kuulemma mukana asukasvalinnoissa, mikä ei tarkoita mitään muuta kuin että hakemus on voimassa.

Me haimme isoa perheasuntoa, eikä kukaan osaa kertoa mitkä mahkut on!

terkuin ap

Vierailija

jostain heidän sivuiltaan asiasta ja kuullut myös asiakaspalvelusta aikoinaan kun hain erääseen toiseen uudiskohteeseen...voit tarkistaa vielä asiakaspalvelusta mut tämä käsitys minulla on ollut jo pitkään!

Netin kautta voi myös googlettaa muutenkin infoa siitä miten yleensä ne asunnot jaetaan,siis muutkin kuin uudiskohteet!

Niissä on ne omat säädöksensä...

Vierailija

Lainaus:

jostain heidän sivuiltaan asiasta ja kuullut myös asiakaspalvelusta aikoinaan kun hain erääseen toiseen uudiskohteeseen...voit tarkistaa vielä asiakaspalvelusta mut tämä käsitys minulla on ollut jo pitkään!

Netin kautta voi myös googlettaa muutenkin infoa siitä miten yleensä ne asunnot jaetaan,siis muutkin kuin uudiskohteet!

auttaa ap:tä? Kommentoija on muistaakseen lukenut jostain sivuilta (mitä?), ja asiakaspalvelusta(mitä?) on kuultu ja toiseen kohteeseen on haettu. Mikä käsitys kommentoijalla on ollut jo pitkään? Onko tuo viesti tarkkaan ottaen edes suomea?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

auttaa ap:tä? Kommentoija on muistaakseen lukenut jostain sivuilta (mitä?), ja asiakaspalvelusta(mitä?) on kuultu ja toiseen kohteeseen on haettu. Mikä käsitys kommentoijalla on ollut jo pitkään? Onko tuo viesti tarkkaan ottaen edes suomea?

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Vierailija

"Elämäntilanteesi ja tarpeesi saattavat muuttua asumisaikana. Kun olet asunut vähintään vuoden asunnossasi, voit hakea vaihtoa toiseen asuntoon. Uustuotannosta valmistuvista asunnoista kolmasosa varataan kaupungin vuokra-asunnoissa ennestään asuville asunnonvaihtajille."

Me ollaan asuttu kaupungin kämpässä reilu 1.5 vuotta ja oltu asunnonvaihtajina nyt 6 kk.

Toivomme tosiaan, että saisimme nyt vaihdon parempaan eli Arabiaan. :)

Onneksi kolmasosa varataan jo ennestää kaupungin asunnoissa asuville.

Se parantaa omaa asemaamme huomattavasti, mutta riittääkö se?

Hope so!

Vierailija

Saimme soiton kaupungilta ke 2.11. ja tarjottiin Arabianrannan kolmiota, johon muutto tammikuun lopulla 2012. Haku oli ollut maaliskuusta asti, perheenlisäystä tulossa lähipäivinä. Emme ole asuneet Helsingin kaupungin vuokra-asunnossa koskaan aiemmin, mutta kävi ilmeisesti hyvä tuuri :)

Vierailija

Me saatiin myöskin kaksio Kaanaanpihalta.

Nyt on onni ylimmillään :)

Eilen tuli asuntotarjous ja tottakai otettiin se vastaan. Maanantaina solmitaan vuokrasopimus.

Vierailija

Olen siellä kyllä asunut aikaisemminkin joten kiva on palata, vaikka nykyinen seutukin superkivaa. Meri on meri ja jee taas pääsee koskelle ihmettelemään. Uusi kämppä on aina uusi kämppä ja innolla odottaa että pääsee sisustamaan :).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat