Keskustelualueen säännöt

Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä olkoon sinun syntisi anteeksi annetut!

Joka syntinsä tunnustaa ja ne hylkää saa armon.

Tunnusta syntisi nyt ja tässä, kaikki tietävän Jumalan edessä?

T: Veljesi jeesuksessa Kristuksessa.

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 00:36"]

Joka syntinsä tunnustaa ja ne hylkää saa armon.

Tunnusta syntisi nyt ja tässä, kaikki tietävän Jumalan edessä?

T: Veljesi jeesuksessa Kristuksessa.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Tunnustan, olen juonut olutta ja tupakka on paheeni.

Tiedän, että Jeesus antaa anteeksi, mutta antaako hän aina? Tahtoisin ja olen rukoillut häneltä voimaa siihen, etten polttaisi ja joisi koskaan! Miten rukoilen, että todella pääsen eroon? Tarvitsenko siihen apuja vai?

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 00:43"]

Tiedän, että Jeesus antaa anteeksi, mutta antaako hän aina? Tahtoisin ja olen rukoillut häneltä voimaa siihen, etten polttaisi ja joisi koskaan! Miten rukoilen, että todella pääsen eroon? Tarvitsenko siihen apuja vai?

[/quote]
0 0

Rakas ystäväni

Käytätkö alkoholia runsaasti, kärsiikö perheesi tästä? Vai otatko vain sillointällöi, esim. saunan jälkeen?

Kohtuukäytössä ei varmasti ole ongelmaa. Rukoilen, että Jeesus koskettais sua tänään!

Sellaista syntiä ei olekaan, mitä Jumala ei voisi anteeksi antaa. Kunhan aidosti katuu ja syntisestä menettelystää haluaa päästä eroon.

Amen!

-Veljesi Jeesuksessa Kristuksessa

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 00:50"]

Käytätkö alkoholia runsaasti, kärsiikö perheesi tästä? Vai otatko vain sillointällöi, esim. saunan jälkeen?

Kohtuukäytössä ei varmasti ole ongelmaa. Rukoilen, että Jeesus koskettais sua tänään!

Sellaista syntiä ei olekaan, mitä Jumala ei voisi anteeksi antaa. Kunhan aidosti katuu ja syntisestä menettelystää haluaa päästä eroon.

Amen!

[/quote]
0 0

Juon iltamyöhään monena iltana viikossa.

Käytätkö alkoholia runsaasti, kärsiikö perheesi tästä? Vai otatko vain sillointällöi, esim. saunan jälkeen? Kohtuukäytössä ei varmasti ole ongelmaa. Rukoilen, että Jeesus koskettais sua tänään! Sellaista syntiä ei olekaan, mitä Jumala ei voisi anteeksi antaa. Kunhan aidosti katuu ja syntisestä menettelystää haluaa päästä eroon. Amen! -Veljesi Jeesuksessa Kristuksessa

En kuitenkaan mistään muusta syystä kuin rauhoittuakseni ja saadakseni nukkua. Usein luen Raamattua juomisen jälkeen tai katson kristillistä tv-kanavaa ja rukoilen.

Pelkään syöpää ja sitä, että minusta voisi tulla vaikak alkoholisti, jos en pian löydä elämääni ihmisiä jakamaan näkemystäni. Uskon, mutta olen niin arka ja ujo. Ja tupakoin siis liikaa, aivan liikaa:(

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 00:56"]

[quote]

Käytätkö alkoholia runsaasti, kärsiikö perheesi tästä? Vai otatko vain sillointällöi, esim. saunan jälkeen? Kohtuukäytössä ei varmasti ole ongelmaa. Rukoilen, että Jeesus koskettais sua tänään! Sellaista syntiä ei olekaan, mitä Jumala ei voisi anteeksi antaa. Kunhan aidosti katuu ja syntisestä menettelystää haluaa päästä eroon. Amen! -Veljesi Jeesuksessa Kristuksessa

[/quote]

En kuitenkaan mistään muusta syystä kuin rauhoittuakseni ja saadakseni nukkua. Usein luen Raamattua juomisen jälkeen tai katson kristillistä tv-kanavaa ja rukoilen.

Pelkään syöpää ja sitä, että minusta voisi tulla vaikak alkoholisti, jos en pian löydä elämääni ihmisiä jakamaan näkemystäni. Uskon, mutta olen niin arka ja ujo. Ja tupakoin siis liikaa, aivan liikaa:(

[/quote]
0 0

Ja perhettä ei siis enää ole. Tuli ero, kun mies löi ja petti.

Lapset ovat jo aikuisia lukuunottamatta nuorinta, joka aina nukkuu, kun otan tätä omaa aikaa. ap.

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 00:59"]

Lapset ovat jo aikuisia lukuunottamatta nuorinta, joka aina nukkuu, kun otan tätä omaa aikaa. ap.

[/quote]
0 0

minun syntini tässä:

olen alkoholisti, oikeastaan täysi juoppo.
Auttaisitko minut pois tästä paskasta?

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 01:01"]

olen alkoholisti, oikeastaan täysi juoppo.
Auttaisitko minut pois tästä paskasta?

[/quote]
0 0

Jeesus, kosketa tätä sisarta!

Sä Jeesus näet hänen haavansa ja hänen kipunsa. Jeesus, hän haluaa rakastaa sua ja etsii sua. Sä Jeesus vuodatit ristillä kalliin veresi tämän sisaren ja hänen lastensa puolesta! Jeesus mä pyydän, että tämä sisar pääsisi eroon tästä häntä vaivaavasta ongelmasta, sinä tiedät, kuinka hauraita me olemme Jeesus. Sinä tiedät miten meidät on tehty, sä tunnet sydämemme ja munuaiset. Anna Jeeus rauhasi tälle sisarelle, sekä hänen lapselleen, joka kanssaan asuu. Sä näet tuon pienen ihmisen, joka rakastaa ja tarvitsee äitiä.. Siunattu olet sinä Jeesus Kristus!

-Amen

Sulla on jostakin syystä paha olo, ja yrität peittää sen alkoholilla. Minä en voi syitä tietää, mutta Jeesus näkee ne, ihan kaikki.

Alkoholista irtautuminen ei onnistu kertarysäyksellä, sen tiedän kokemuksesta. Sinun kannattaisi edetä vähän kerrallaan eteenpäin.

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 01:10"]

Sä Jeesus näet hänen haavansa ja hänen kipunsa. Jeesus, hän haluaa rakastaa sua ja etsii sua. Sä Jeesus vuodatit ristillä kalliin veresi tämän sisaren ja hänen lastensa puolesta! Jeesus mä pyydän, että tämä sisar pääsisi eroon tästä häntä vaivaavasta ongelmasta, sinä tiedät, kuinka hauraita me olemme Jeesus. Sinä tiedät miten meidät on tehty, sä tunnet sydämemme ja munuaiset. Anna Jeeus rauhasi tälle sisarelle, sekä hänen lapselleen, joka kanssaan asuu. Sä näet tuon pienen ihmisen, joka rakastaa ja tarvitsee äitiä.. Siunattu olet sinä Jeesus Kristus!

-Amen

Sulla on jostakin syystä paha olo, ja yrität peittää sen alkoholilla. Minä en voi syitä tietää, mutta Jeesus näkee ne, ihan kaikki.

Alkoholista irtautuminen ei onnistu kertarysäyksellä, sen tiedän kokemuksesta. Sinun kannattaisi edetä vähän kerrallaan eteenpäin.

[/quote]
0 0

rukoilisitko mun monien sairauksien ja masennuksen puolesta

tai siis jos Jeesus voisi parantaa

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 01:14"]

tai siis jos Jeesus voisi parantaa

[/quote]
0 0

Rakas sisareni, onko sinulla millaisia sairauksia?

Onko paljon kipuja? Ruokoilen puolestasi..

-Veljesi

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 01:18"]

Onko paljon kipuja? Ruokoilen puolestasi..

-Veljesi

[/quote]
0 0

Olen murhannut seitsemän ihmistä yhtä monta kuin on kuolemansyntejä

Sekä polttanut koteja ja taloja ja koteja ja autoja ja tappanut eläimiä kirveellä niskaan iskemällä sekä raiskannut naisia. Saanko anteeksi Veljeni Jeesuksessa Kristuksessa? Jeesuksen veri on minun vuokseni vuodatettu ja hänen ruumiinsa minun tähden uhrattu.

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 01:21"]

Sekä polttanut koteja ja taloja ja koteja ja autoja ja tappanut eläimiä kirveellä niskaan iskemällä sekä raiskannut naisia. Saanko anteeksi Veljeni Jeesuksessa Kristuksessa? Jeesuksen veri on minun vuokseni vuodatettu ja hänen ruumiinsa minun tähden uhrattu.

[/quote]
0 0

Ethän vain nyt tehnyt pilkkaa Jumalastasi?

Jos olet kaiken tuon tehnyt, niin sinunhan pitäisi olla vankilassa?

Jeesus näkeen sun sydämen tilan, rukoilen, että Jeesus koskettaa sua!

-Veljesi Jeesuksessa kristuksessa.

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 01:28"]

Jos olet kaiken tuon tehnyt, niin sinunhan pitäisi olla vankilassa?

Jeesus näkeen sun sydämen tilan, rukoilen, että Jeesus koskettaa sua!

-Veljesi Jeesuksessa kristuksessa.

[/quote]
0 0

En ole tehnyt pilkkaa Jumalastani

Jos olet kaiken tuon tehnyt, niin sinunhan pitäisi olla vankilassa? Jeesus näkeen sun sydämen tilan, rukoilen, että Jeesus koskettaa sua! -Veljesi Jeesuksessa kristuksessa.

En ole vain jäänyt kiinni mistään. Rukoilen, että Jeesus Kristus antaa minulle armon. Olen käynyt jo ripillä ja juonut ehtoollisviinin ja syönyt ehtoollisleivän. Kiitos, Jeesus kosketti minua nyt.

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 01:37"]

[quote]

Jos olet kaiken tuon tehnyt, niin sinunhan pitäisi olla vankilassa? Jeesus näkeen sun sydämen tilan, rukoilen, että Jeesus koskettaa sua! -Veljesi Jeesuksessa kristuksessa.

[/quote]

En ole vain jäänyt kiinni mistään. Rukoilen, että Jeesus Kristus antaa minulle armon. Olen käynyt jo ripillä ja juonut ehtoollisviinin ja syönyt ehtoollisleivän. Kiitos, Jeesus kosketti minua nyt.

[/quote]
0 0

No entäs tämä, haluisko joku kerrankin kuulla minuakin??

olen alkoholisti, oikeastaan täysi juoppo. Auttaisitko minut pois tästä paskasta?

Edes joku tuolla taivaassa?? Jeesus? Jumala? Edes hitto joku av-mamma?
Mikä minussa tekee näkymättömän? Kuulumattoman? Vastatkaa nyt hitto joku..! ´

Ei jaksa..

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 01:42"]

[quote]

olen alkoholisti, oikeastaan täysi juoppo. Auttaisitko minut pois tästä paskasta?

[/quote]

Edes joku tuolla taivaassa?? Jeesus? Jumala? Edes hitto joku av-mamma?
Mikä minussa tekee näkymättömän? Kuulumattoman? Vastatkaa nyt hitto joku..! ´

Ei jaksa..

[/quote]
0 0

Rakas sisareni, rukoilin myös sinun puolestasi, vastauksessani nro 8

Voin toki vielä tehdä sen uudestaan. Jeesus rakastaa sua!

-Veljesi

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 01:54"]

Voin toki vielä tehdä sen uudestaan. Jeesus rakastaa sua!

-Veljesi

[/quote]
0 0

Jou velipoika : )

Kiva aloitus.
Rukoile mun puolesta? Mä en usko ...tai siis uskon tavallaan, mutta en kumminkaan... Kadehdin teitä uskovia. Usko todellakin helpottais elämää monella tavalla...
Kaikkee hyvää sulle.

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 02:02"]

Kiva aloitus.
Rukoile mun puolesta? Mä en usko ...tai siis uskon tavallaan, mutta en kumminkaan... Kadehdin teitä uskovia. Usko todellakin helpottais elämää monella tavalla...
Kaikkee hyvää sulle.

[/quote]
0 0

ei vakavia, mutta

Rakas sisareni, onko sinulla millaisia sairauksia? Onko paljon kipuja? Ruokoilen puolestasi.. -Veljesi

elämää haittaavia on muutama.

[quote author="Vierailija" time="18.09.2011 klo 02:22"]

[quote]

Rakas sisareni, onko sinulla millaisia sairauksia? Onko paljon kipuja? Ruokoilen puolestasi.. -Veljesi

[/quote]

elämää haittaavia on muutama.

[/quote]
0 0

googleta lähin rauhanyhdistys

Tule seuroihin saamaan uskollesi vahvistusta! Elä anna ennakkoluulojen ja pelkojen tulla esteeksi, tulev ain rohkeasti ja ole vapaasti Jumalan lapsi. tervetuloa seuroihin!

[quote author="Vierailija" time="03.10.2011 klo 22:44"]

Tule seuroihin saamaan uskollesi vahvistusta! Elä anna ennakkoluulojen ja pelkojen tulla esteeksi, tulev ain rohkeasti ja ole vapaasti Jumalan lapsi. tervetuloa seuroihin!

[/quote]
0 0

Veljeni Jeesuksessa Kristuksessa

Rukoilin yhtenä päivänä kesällä, että pääsisin eroon minua riivaavista pahoista ajatuksista. Ja kun hain lastani päiväkodista, otin hänen kädestään kiinni ja lapseni hymyili minulle. Yhtäkkiä näin ympäristön kirkkaana ja kaikki vastaantulevat ihmiset tuntuivat huokuvan lämpöä ja hyvää tahtoa. Eläimetkin näyttivät siltä, kuin ne näkisivät sisälleni. Onko mahdollista että Pyhä Henki tai Kristus kosketti minua lapseni käden kautta?

[quote author="Vierailija" time="03.10.2011 klo 23:04"]

Rukoilin yhtenä päivänä kesällä, että pääsisin eroon minua riivaavista pahoista ajatuksista. Ja kun hain lastani päiväkodista, otin hänen kädestään kiinni ja lapseni hymyili minulle. Yhtäkkiä näin ympäristön kirkkaana ja kaikki vastaantulevat ihmiset tuntuivat huokuvan lämpöä ja hyvää tahtoa. Eläimetkin näyttivät siltä, kuin ne näkisivät sisälleni. Onko mahdollista että Pyhä Henki tai Kristus kosketti minua lapseni käden kautta?

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä