Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
12:18

Olen aina kuvitellut olevani fiksu ihminen, ja osaavani suhtautua kypsästi erilaisiin ihmissuhdetilanteisiin. Kohtasin pari vuotta sitten mieheni- hän oli keskellä eroprosessia ja aloimme melko pian seurustella. Miehen ex vaikutti aluksi mukavalta ja ero tapahtuikin pitkälti hänen toiveestaan.

Suosituimmat

Olen tyhmä, niin helvetin tyhmä ja peloissani. Harrastin suojaamatonta seksiä baarista bongatun yhden illan jutun, reilun parikymppisen suomalaisen miehen kanssa yli 2 vuotta sitten. Nykyisen mieheni kanssa ollaan seurusteltu puolisentoista vuotta.

Jos lasketaan mukaan kaikki meikit, voiteet, suihkusaippuat, shampoot jne. Olen miettinyt, kun omalla osalla summa huitelee jossain 100-300 euron välillä enkä edes käytä selektiivistä kosmetiikkaa juuri ikinä. Tähän kuuluu siis meikit, vartalorasva, shampoo, hoitoaine, itseruskettavat...

Vierailija
08:16

Onpa todella vaikea tilanne! Meidän pojalla, joka on 17 vuotta ja lukion toisella, on ollut noin vuoden ajan tyttökaveri, samanikäinen ja myös lukion toisella. Tyttä täyttää 18 parin viikon kuluttua ja hänen äitinsä on ilmoittanut, että tytön on aika muuttaa pois kotoa.

Vierailija
13:41

Katselin juuri netissa asuntoja paikoissa, joissa olen asunut vuosien kuluessa. Siis halusin vaan nahda, miten maisemat ovat noissa paikoissa muuttuneet. Mieleni valtasi jotenkin todella suuri haikeus, joka tulee nykyaan paljon useammin kuin ennen...

Suunnilleen kaksi tuntia meni keittiössä. Tein lihapullia, juuresraaste-linssipihvejä ja perunamuusia. Lisäksi oli porkkanaraastetta, puolukkasurvosta ja kuullotettua sipulia (koska unohdin laittaa sipulia kasvispihveihin). Vielä on osa jäljistä korjaamatta, mutta pakko levätä ensin!

Tein täytettyjä broilerin fileitä ja suljin ne kiinni viidellä cocktailtikuilla. Äsken söin fileen ja huomasin että lautasella on vain neljä tikkua. Saatoin siis nielaista yhden, aivan varma en asiasta siis ole. Onko miten vaarallista jos tuollaisen nielaisee?