Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Miksi ihmeessä niin moni mies harrastaa tätä, että kaapilla tai vessassa yms. käydessä ovi jätetään käytön jälkeen auki? En ole koskaan havainnut naisen tekevän näin. Oma mieheni jättää myös laatikoita raolleen, pöydästä noustesta tuolin miten sattuu yms.

Vierailija
10:03

Onko kohtalotovereita. Olen yli kolmekymppinen nainen enkä edelleenkään osaa pukeutua. En tiedä mikä tyylini on, mikään ei istu päälle ja aina on jotenkin epämukava ja epäsiisti olo.

Suosituimmat

Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 9vuotta. Riitoja on ollut aikaisemminkin eikä sillon mies ole osoittanut uhkaavaa käytöstä tai väkivaltaa. Nyt kahdella viimeisimmällä kerralla, kun on riidelty, niin mies on vaikuttanut todella uhkaavalta ja riidan pahentuessa hän on lyönyt minua.

Jos ja kun asiantuntijat kerran ovat sitä mieltä, että liikunta on todella tärkeää, ja olisi hyvä, jos se pienestä pitäen iskostuisi osaksi elämää, pitäisi koululiikunnan numeroarvostelu lopettaa. Liikunta on liikuntaa, eikä tärkeintä ole, kuinka liikkuu, vaan että liikkuu.

Jos ostan auton lapselleni, jolla ei ole varallisuutta, niin kuka maksaa lahjaveron? Voinko minä maksaa lapseni puolesta sen? Lahjaverohan on verovapaata 3999 euroon asti mutta auto on arvokkaampi kuin 4000.

Suosituimmat

Olen 30 - vuotias nainen, ja mulla on 42 - vuotias mies (ikäerosta ei tarvitse mainita). Mies on oikein mukava ja turvallinen tyyppi, ei siinä mitään. Mutta tän miehen 19 - vuotias kuuma teinipoika... Oon rakastunut täysin.

Onko mielestäsi mitään tilannetta jossa aikuinen voisi juoda alkoholia kun lapsia on läsnä? Ja puhun nyt ihan vain juomasta/kahdesta juomasta, en änkyräkänneistä. Ajatelkaa asiaa etenkin seuraavien esimerkkitilanteiden kannalta:

Mitä ajattelet niistä, jotka eivät tajua jonkin vitsin pointtia millisekunnissa ja osaa nauraa oikeassa kohtaa? Tai eivät heti tajua ironiaa, sarkasmia, piilovittuilua, vaan vasta joskus myöhemmin kun tilanne on ollut ohi kauan sitten. Pidätkö heitä tyhminä tai jotenkin vajaina?

Vierailija
Eilen 16:18

Olen siis lähdössä opiskelemaan erittän haastavaa tutkintoa, joka veisi aikaani päivätyön verran, lomaa olisi n. 2 kk kesällä. Tutkinto kestää vähintään kolme vuotta. Täytän syksyllä 28, mies 32 ja olemme puhuneet lapsista.