Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat
Vierailija
11.4.2013

Kuka/ketkä on mielestäsi ärsyttävimmät tai muuten vain huonoja radiojuontajia mielestäsi? Miksi näin?

Nrj: Renne Korppila, itseään täynnä oleva ihminen. Nariseva ääni ja jutut monesti kaksimielisiä. Puistattava ilmestys muutenkin.

Suosituimmat

Selailin sivuja taaksepäin, mutten löytänyt aktiivista ketjua.

Nyt se kuumailmapalloilukin sitten onnistui, ja asiasta totta kai kuvamateriaalia todistuksena. Ei kuitenkaan maisemista, vaan pariskunnasta, heh :)

Eilen oli kiihkeää. Luulin menkkojeni jo loppuneen, kun aikoihin ei ollut tullut vuotoa. Kuitenkin kun hän kokeili kädellään alapäätäni ja huomasi siihen jääneen hieman kuukautisvertani, jäi se homma sitten siihen. Olin pettynyt mutta tiesin mistä se johtui ettei seksiä herunutkaan.

Suosituimmat

Sallikaa mun nauraa XD mikä myötähäpeä mulle tuli noista kuvista!
Eikö tää samppa ollut vartijana? Mikähän mahtaa olla nykyinen ammatti, johon tarvii oikee solmioneulaa??
Joku veikkas pankkia, mutta ei pankissakaan oikeasti tartte olla puku päällä. Siistit vaatteet riittää!

Suosituimmat

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Suosituimmat

Minulle yksi kertoi että ton sukunimiset on ikäviä tyyppejä. Juu... Meitä onkin vaan 20-30.000

Ja toinen: kerro sille sun pomolle että teillä työntekijät ei tykkää olla töissä ja ressaantuvat kun vaaditte että pitää tulla ajoissa

Molemmat työterveydessä

Vierailija
22:15

Minulle paljastui pari viikkoa sitten, että minulla on seksomnia. Erinäisten selvittelyjen kautta kävi ilmi, että seksomnia ilmenee ainoastaan humalassa. Onko palstalla mahdollisesti muita seksomniasta "kärsiviä?"

Muutin juuri uuteen asuntoon, joka sijaitsee ei-niin-hyvällä alueella. Tiedostan kyllä, että paremmalla alueella saattaisi olla rauhallisempaa, mutta rahani ei juuri nyt riitä kalliimpaan vuokraan. Olen kyllä ihan töissä käyvä ihminen, jos sillä nyt on mitään merkitystä.