Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Psyykkaa ensin meidän yhteistä lasta että onpas harmi kun nuoremmat sisaret ei pääse isän luo, ja sittdn lapsikin slkaa surra sitä. Sitten psyykkaa lapsen kysymään että voisko nuoremmatkin sisarukset tulla, ja jos kieltäydyn niin lapsi alkaa itkeä.

Kertokaa tarinanne, miten teistä tuli ylipainoisia? Itse en ole ylipainoinen, mutta aihe kiinnostaa minua, moni ylipainoinen kun tuntuu vakuuttavan syövänsä terveellisesti. Eli en kysy pahalla. Tässä ketjussa voisi antaa toisilleen kannustusta terveempään elämään.

Suosituimmat
Vierailija
Eilen 18:44

Onko jo aloitettu uutta äsken poistuneen jälkeen? Niin pitkälle kuin ehdin sitä lukemaan oli keskustelu ainakin asiallista, pidetään se sellaisena jatkossakin.

Vierailija
18.1. 20:37

Ihmettelen kyllä edelleen että miten toi ihminen jaksaa jatkaa bloggaamista, kun se ei selvästi hänelle sopiva työ ole. Tai siis itse ainakin sanoo työkseen bloggaavansa, minusta ei siltä vaikuta.

Aina välillä näkee lapsia, jotka on pakkosidottu kiinni rattaisiin. Huutavat, itkevät ja potkivat hädissään, mutta äiti ei auta. Laissa on tiukat kriteerit pakkositomiselle, mutta nämä oikeudet vanhempi on ottanut pois lapseltaan. Miksette anna lasten kävellä ja liikkua?

Luettuani näitä sivuja näkee hyvin, että monella naisella ja miehellä on iso puute.

Mielestäni meidän ei tarvitse tyytyä tähän 1*kk lahnan panoon jos silloinkaan, vaan löytää joku sielun kumppani jonka kanssa rakastella kuitenkaan pilaamatta omaa liittoa.

Suosituimmat
Vierailija
Pe 09:37

Olenko minä ihan kontrollifriikki vai tunteeko joku muukin samoin? Anoppi, eli 3-kuisen vauvamme mummo ärsyttää niin vietävästi.