Miehen siveysvyö

Vierailija

Kuinka moni teistä "pakottaa" miehen käyttämään siveysvälinettä? Siis sellaista lukkoa joka estää miestä pettämästä seksuaalisesti tai masturboimasta? Suomi24 on hirveästi keskusteluita joissa näin tehdään ja itseäni kiehtoo ajatus siitä että laittaisin mieheni munat lukkoon... Mutta saahan niitä fantasioita olla... :)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

..ainakin "pakotan". Ilman sitä siltä ei juuri huomiota saa edes kerjäämällä. Nyt se lähinnä vonkaa sitä itseään kahteen kolmeen kertaan viikossa!! Liian yksinkertainen tapa kohentaa seksielämää!!!! Miksen keksinyt tätä jo viisitoista vuotta sitten!! NAURUA!!!

Vierailija

kiehtoo,olen ajatellut ja tutkinut asiaa netissä.

Ehdotin varovasti vaimolle sen hankintaa.

Olisi mahtavaa antaa avain vaimolle.

Ongelma on vain se,että itse haluan useammin kuin hän.

Ehdotuksia!

Vierailija

Avovaimo osti mulle tuollaisen rautaisen siveysvyön ja mun on kuulemma pidettävä sitä tää pikkujouluaika.  Meillä kävi tosi huono tuuri tuon siveysvyön kanssa, kun avovaimolta napattiin viikko sitten lauantai-iltana käsilaukku kadulla ja siellä oli myös siveysvyön avain.  Oli pakko mennä lukkosepälle ja se oli tosi noloa. Seppä sanoi,  että oli ekä kerta, kun joutui siveysvyötä tiirikoimaan. Kyllä se auki saatiin ja hän teki vielä uuden avaimenkin siihen.

Avovaimo on ollut tosi tyytyväinen siveysvyöhöni, kun nyt ei ole tarvinnut pelätä, että pikkujouluissa nusaisisin muita naisia. No, hän ei tiedä, että teetätin vara-avaimenkin.

Vierailija

Meillä on käytetty vyötä saanöllisenepäsäännöllisesti parin vuoden ajan. Suosittelen kaikille jotka haluavat huomiota ja apua kotitöihin. Siis kun mies on lukittuna on kotona kokoajan käynnissä pyykkäys-, siivous-, niskan/jalkahierontasessio. Ruuan teen kyllä itse (kaikille parasta) mutta tiskit katoavat kuin itsestään. Tuo ukkoreppana silittää paitojen lisäksi pikkarit ja sukatkin. Ja jos olen ulos menossa on menovaatteet nätisti aseteltu pukemista vaille (ja pitsisimmästä päästä).  Suosittelen kaikille siskoille, kissanpäiviä.

Taina V

Vierailija

Minun miehelläni on metallinen siveysvyö. Hän kyllä on kuin koiranpentu, kun tottelee minua, mutta erektiot sattuvat niin paljon, että hän miltein itkee.

Olisikohan muovinen siveysvyö parempi?

Vierailija

Höpöhöpö, siveysvyö on oikein hyvä tapa pitää mies kilttinä. Itsekin olen tälläkin hetkellä töissä munat lukossa, avain on vaimolla mukanaan.

Vierailija

Jep. Näistä siveysvyöjutuista innostuneena vaimo laittoi mut tänään siveysvyöhön ja lähti pikkujouluihin ite. Voin kuulemma itekin lähteä johonki jos huvittaa. Just.

Vierailija

Voi teitä vässyköitä, jotka itseänne miehinä pidätte. Ei ihme, että maailmanmeno on perseellään, kun ukot alkaa olemaan tuollaisia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat