Keskustelualueen säännöt

Masturboitko usein, ja miten?

Riittääkö kerta päivässä, vai meneekö päivittäinen jo överiksi?

[quote author="Vierailija" time="21.07.2011 klo 01:27"]

Riittääkö kerta päivässä, vai meneekö päivittäinen jo överiksi?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Kerta

ei välttämättä riitä.
Useimmiten 2 päivän välein on pakko vähän tumputella!

[quote author="Vierailija" time="21.07.2011 klo 09:26"]

ei välttämättä riitä.
Useimmiten 2 päivän välein on pakko vähän tumputella!

[/quote]
0 0

Aina kun pystyn.

Päivittäin jos mahdollista, joskus menee viikkokin, etten saa ns. omaa-aikaa.
N 35

[quote author="Vierailija" time="21.07.2011 klo 20:58"]

Päivittäin jos mahdollista, joskus menee viikkokin, etten saa ns. omaa-aikaa.
N 35

[/quote]
0 0

jep

melkein joka päivä, kun omalta mieheltäni en saa :(

[quote author="Vierailija" time="21.07.2011 klo 23:13"]

melkein joka päivä, kun omalta mieheltäni en saa :(

[/quote]
0 0

jos vaimolla on

pitkäkestoinen päänsärky,runkkaan päivittäin. Piparin jälkeen max päivän kestän ilman tumputusta.

[quote author="Vierailija" time="24.07.2011 klo 14:50"]

pitkäkestoinen päänsärky,runkkaan päivittäin. Piparin jälkeen max päivän kestän ilman tumputusta.

[/quote]
0 0

Riippuu tilanteesta.

Kuukaudessa ehkä yhteensä n. kerrasta kymmeneen. Miten saan mieheni innostumaan peuhaamisesta yhdessä. Jos miestä ei kiinnosta, sitten autan itse itseäni. No joo keskimäärin kerran viikossa. ;)

Ja ihan vaan rintoja stimuloin, sitten klitorista. Harvemmin työntelen itseeni mitään ylimääräistä, mutta joskus siis penetroin tekovehkeillä. Ja toisinaan pepun alue myös erittäin tuntoherkkä. Silloin saakin erityisen voimakkaan orgasmin.

Mutta kyllä mies olisi kaikkein paras tyydytyshommissa. :)

N35v.

[quote author="Vierailija" time="24.07.2011 klo 15:07"]

Kuukaudessa ehkä yhteensä n. kerrasta kymmeneen. Miten saan mieheni innostumaan peuhaamisesta yhdessä. Jos miestä ei kiinnosta, sitten autan itse itseäni. No joo keskimäärin kerran viikossa. ;)

Ja ihan vaan rintoja stimuloin, sitten klitorista. Harvemmin työntelen itseeni mitään ylimääräistä, mutta joskus siis penetroin tekovehkeillä. Ja toisinaan pepun alue myös erittäin tuntoherkkä. Silloin saakin erityisen voimakkaan orgasmin.

Mutta kyllä mies olisi kaikkein paras tyydytyshommissa. :)

N35v.

[/quote]
0 0

1-2 kertaa viikossa

Mieluummin kyllä puuhaan miehen kanssa tuotakin eli mies katselee ja lopulta penetroituu.
Jos olen yksin, tyydytän sormin.

[quote author="Vierailija" time="25.07.2011 klo 10:55"]

Mieluummin kyllä puuhaan miehen kanssa tuotakin eli mies katselee ja lopulta penetroituu.
Jos olen yksin, tyydytän sormin.

[/quote]
0 0

Päivittäin

Olen tullut riippuvaiseksi orgasmista. Ilman sitä en kerta kaikkiaan saa nukutuksi iltaisin. Kotioloissa se ei ole mikään ongelma, mutta kylässä en tohdi edes vessassa tyydyttää itseäni.

Useimmiten käytän apunani aikuisviihdettä, mutta joskus tyydytän itseni sängyssä, enkä suoraan sanoen välitä siitä, huomaako puolisoni vai ei.

[quote author="Vierailija" time="26.07.2011 klo 15:18"]

Olen tullut riippuvaiseksi orgasmista. Ilman sitä en kerta kaikkiaan saa nukutuksi iltaisin. Kotioloissa se ei ole mikään ongelma, mutta kylässä en tohdi edes vessassa tyydyttää itseäni.

Useimmiten käytän apunani aikuisviihdettä, mutta joskus tyydytän itseni sängyssä, enkä suoraan sanoen välitä siitä, huomaako puolisoni vai ei.

[/quote]
0 0

Joka toinen päivä ehkä

kun tuon suhteen kanssa tavataan pari kertaa viikossa. Outoa tämä on, kun oli ehtinyt tottua siihen, että seksiä saa käytännössä aina kun haluaa.
Toisaalta tällaiset pienet tauot pitävät kiihkeänä:)
Onhan noita välineitä tuolla kaapissa ja suihkussa on kiva touhuilla, mutta on se kyllä jonkun lihaa ja verta olevan kanssa hauskempaa.

Mutta itsekseni saan aina, joten sen lasken plussaksi!

[quote author="Vierailija" time="26.07.2011 klo 18:58"]

kun tuon suhteen kanssa tavataan pari kertaa viikossa. Outoa tämä on, kun oli ehtinyt tottua siihen, että seksiä saa käytännössä aina kun haluaa.
Toisaalta tällaiset pienet tauot pitävät kiihkeänä:)
Onhan noita välineitä tuolla kaapissa ja suihkussa on kiva touhuilla, mutta on se kyllä jonkun lihaa ja verta olevan kanssa hauskempaa.

Mutta itsekseni saan aina, joten sen lasken plussaksi!

[/quote]
0 0
Seksi