Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
13:15

Ongelmani on koko. Rinnanympäryksen mukaan koko pitäisi olla 44, mutta vyötäröltä 30 ja lantiolta 38. Tykkään istuvista vaatteista, koska näytän niin paljon isommalta jos ylä-osa ei istu vyötäröltä. Onko muilla samaa ongelmaa? En kuitenkaan halua, että nappien välit "irvistelee".

Itse en vihaa ja vaikka en ole kertaakaan äänestänyt persuja (enkä mitään muutakaan puoluetta) niin useampaan kertaan minut on leimattu mielipiteitteni takia persuksi vaikka en edes kannata nykyistä puoluepoliittista demokraattista järjestelmää.

keskiviikkona, kun oli yksin kotona. Useiden muistutusten jälkeen sai ne tänään pestyä uudelleen, 3 vrk:n jälkeen. Pesi viel reippaasti toisenkin koneellisen, mut unohti siitä pesuaineen ja tarvitsi apua ohjelman valinnassa. Vaikka käyttöohjekirja on ihan vieressä.

Onko pakko mennä oman äidin hautajaisiin? Minulla on useita sisaruksia, eikö se riitä että he ovat paikalla? Itsellä ei olleet kamalan läheiset välit äidin kanssa, hän oli minua kohtaan väliinpitämätön ja väheksyvä. Ei paljoa kiinnosta mennä paikalle "tavan vuoksi"

Vierailija
19.1. 19:58

Saako blogista keskustella? Kampaajalla on käyty ja mielestäni uusi tukan väri on huomattavasti parempi ja jotenkin kevyempi kuin se aikaisempi värikypärä. Huomaako kukaan muu eroa?

Vierailija
Eilen 15:37

Turha moralisoida, tiedän tehneeni väärin ja nyt näköjään kärsin. Menin sänkyyn viime viikonloppuna puoli tutun miehen kanssa. Oli sopimus, että tämä on vain yksi kerta. Mies oli kuvannut petipuuhamme ja kiristää minua sillä, että lähettää videon miehelleni jos en ala ns. vakipanoksi.