Keskustelualueen säännöt

Reidet hankaa toisiinsa, miten laihduttaa niitä?

Jos reidet on niin lihavat että ne hankaa ja hinkkaa toisiaan kävellessä niin millaisella liikkeellä ne saa kapeammiksi? Mikä jumppa voisi auttaa?

[quote author="Vierailija" time="01.07.2011 klo 23:07"]

Jos reidet on niin lihavat että ne hankaa ja hinkkaa toisiaan kävellessä niin millaisella liikkeellä ne saa kapeammiksi? Mikä jumppa voisi auttaa?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

mulla sama juttu

ilkealta tuntuu pitaa hameita, ennen ei tasta ongelmasta ollut tietoakaan

[quote author="Vierailija" time="01.07.2011 klo 23:09"]

ilkealta tuntuu pitaa hameita, ennen ei tasta ongelmasta ollut tietoakaan

[/quote]
0 0

Heh

hyvä että on kohtalontoveri!
Onko sulla ylipainoa? Mulla on 15 kg liikaa. Reidet on tosi lihavat.

Hmm en tiedä miltä brätsin jalat näyttää mutta jos on kuin barbin, niin ei en minä sellainen halua olla mutta ne on tosi pahan tuntuiset aina kun on hame tai mekko!
Eikä aina viitsisi laittaa niitä lengginssejä sinne alle... Jos laittaa niin sitten ei kyllä hierrä niin.

[quote author="Vierailija" time="01.07.2011 klo 23:12"]

hyvä että on kohtalontoveri!
Onko sulla ylipainoa? Mulla on 15 kg liikaa. Reidet on tosi lihavat.

Hmm en tiedä miltä brätsin jalat näyttää mutta jos on kuin barbin, niin ei en minä sellainen halua olla mutta ne on tosi pahan tuntuiset aina kun on hame tai mekko!
Eikä aina viitsisi laittaa niitä lengginssejä sinne alle... Jos laittaa niin sitten ei kyllä hierrä niin.

[/quote]
0 0

Mulla hiertää,

vaikka olen hoikka ja harrastan pitkän matkan juoksua :( Ei sitä mallilleen voi aina mitään.

[quote author="Vierailija" time="01.07.2011 klo 23:16"]

vaikka olen hoikka ja harrastan pitkän matkan juoksua :( Ei sitä mallilleen voi aina mitään.

[/quote]
1 0

mulla on auttanut seuraavat keinot:

- laihdutus ylipäätään

- kuntosaliharjoittelut. Tietty laite on juuri sisäreisiä varten, mutta kaikenlainen reisilihasharjoitus on hyvästä, sillä lihakset kasvaa ja "vetää" sisäreiden läskiä pienemmäks

-jumppa. Eti netistä ohjeita. Tämä ei ole mulla auttanut läheskään niin hyvin kuin tuo kuntosaliharjoittelu.

- Kuten jo sanoin, kaikki reisiharjoitus on hyvästä, esim. pyöräily/kuntopyöräily, vesijumppa (polkeminen) jne.

[quote author="Vierailija" time="01.07.2011 klo 23:17"]

- laihdutus ylipäätään

- kuntosaliharjoittelut. Tietty laite on juuri sisäreisiä varten, mutta kaikenlainen reisilihasharjoitus on hyvästä, sillä lihakset kasvaa ja "vetää" sisäreiden läskiä pienemmäks

-jumppa. Eti netistä ohjeita. Tämä ei ole mulla auttanut läheskään niin hyvin kuin tuo kuntosaliharjoittelu.

- Kuten jo sanoin, kaikki reisiharjoitus on hyvästä, esim. pyöräily/kuntopyöräily, vesijumppa (polkeminen) jne.

[/quote]
0 0

Mulla on lahkeelliset puuvilla-alushousut.

Mummomeininkiä, mutta mukavat helteellä. Enkä ole edes kovin ylipainoinen.

[quote author="Vierailija" time="01.07.2011 klo 23:30"]

Mummomeininkiä, mutta mukavat helteellä. Enkä ole edes kovin ylipainoinen.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa