Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

Kaiken maailman mini rodineihin, bugaboihin, gugguihin ja muihin. Instagram on täynnä näitä max 22-vuotiaita äitejä, joilla on kuvia pelkästään merkkikledjuihin puetuista muksuista. Oma serkkuni on myös tällainen ja hänen instan kautta päädyinkin näitä katselemaan.

Suosituimmat

Kertokaa, en ihan oikeasti ymmärrä. Olen sairastanut vajaatoimintaa vuosikaudet enkä ole tarvinnut vertaistukea, mutta viime aikoina (koska olen saikulla toisesta syystä) on olluta aikaa surffailla erilaisissa yhteisöissä tämänkin asian tiimoilla.

Vierailija
La 18:47

Katsoin muijan uusia instagram-kuvia ja mitä tuolle naamalle on taas tapahtunut? Toivottavasti kuvia on vain muokattu rajusti ja epäonnistuneesti, tai niitä on yritetty meikata contouring-tekniikalla hyvin kömpelösti :D

Vierailija
3.5. 14:33

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä.

Ei alkupaloja. Pääruoaksi kala- ja jauhelihakeittoa, leipää. Kahvin kanssa pikkuleipiä ja mustikkapiirakkaa. Illemmalla grillataan makkaraa, lisukkeena vihreä salaatti ja kaupan valmiita salaatteja. Ruokajuomana maitoa.

Suosituimmat

Naapuri oli jättänyt lapun, että meiltä kuuluu seksiääniä heille ja että meidän pitäisi lopettaa, koska heidän lapset häiriintyy tästä. Ei siis harrasteta kovaäänistä seksiä yörauhan aikaan eikä muutenkaan mitään orgioita pidetä.

olen tavallisen näköinen nainen, keskitason meikkaaja, hoikka mutta vähän löysä, suora vaalea tukka yleensä ponnarilla.

olin täysin tyytyväinen ulkonäkööni, ennnenkuin tein virheen ja liityin INSTAGRAMIIN.