Keskustelualueen säännöt

En ymmärrä aikuisten päiväunien nukkumista

eriasia tietysti jos ei yöllä saa nukuttua lapsen takia tai jos herää neljältä mutta anoppi joka kuorsaa kymmeneen nukkuu päiväunet palttiarallaa kaksi tuntia klo 15-17.00 ja silti väsyttää.

Lääkärissä ei todettu muuta kuin laiskimus hibicaalimus.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 21:38"]

eriasia tietysti jos ei yöllä saa nukuttua lapsen takia tai jos herää neljältä mutta anoppi joka kuorsaa kymmeneen nukkuu päiväunet palttiarallaa kaksi tuntia klo 15-17.00 ja silti väsyttää.

Lääkärissä ei todettu muuta kuin laiskimus hibicaalimus.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

liiat hiilarit väsyttää

mut ei mua enää, kun lopetin niiden syömisen

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 21:41"]

mut ei mua enää, kun lopetin niiden syömisen

[/quote]
0 0

ja mitähän

se sinulle kuuluu, saa kait se anoppi päikkäreitä nukkua jos haluaa....

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 21:41"]

se sinulle kuuluu, saa kait se anoppi päikkäreitä nukkua jos haluaa....

[/quote]
1 0

Oi, musta nukkuminen on ihanaa!

Miksi anoppi ei saisi nukkua? Mitä sen sitten pitäisi tehdä? Katsoa telkkaria vai?

Musta parin tunnin päikkärit on ihan luksusta ja otan ne aina kun voin.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 21:43"]

Miksi anoppi ei saisi nukkua? Mitä sen sitten pitäisi tehdä? Katsoa telkkaria vai?

Musta parin tunnin päikkärit on ihan luksusta ja otan ne aina kun voin.

[/quote]
2 0

No enpä ole ikinä miettinyt

kenenkään nukkumisia:D Mutta, kun nyt puheeksi otit, niin mieheni nukkuu varmaan eniten maailmassa, mutta toisaalta on myöskin maailman vähiten hermoileva ihminen.

En vielä kolmeenkymmeneen vuoteen ole nähnyt suuttuvan kellekään tai mistään.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 21:43"]

kenenkään nukkumisia:D Mutta, kun nyt puheeksi otit, niin mieheni nukkuu varmaan eniten maailmassa, mutta toisaalta on myöskin maailman vähiten hermoileva ihminen.

En vielä kolmeenkymmeneen vuoteen ole nähnyt suuttuvan kellekään tai mistään.

[/quote]
0 0

Laiskuutta se ei ole.

Ihminen ei nukahda, jos ei ole väsynyt.

Itselläni on krooninen unettomuus öisin. Varsinkin tietoituus aikaisesta aamuheräämisestä pitää minut takuulla valveilla koko yön. Joten olen usein päivisin aivan poikki. Yleensä en kotiäitinä nukkumaan päivisin pysty, mutta jos siihen satunnaisesti tilaisuus tulee, otan takuulla päikkärit. Onko se laiskuuta?

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 21:44"]

Ihminen ei nukahda, jos ei ole väsynyt.

Itselläni on krooninen unettomuus öisin. Varsinkin tietoituus aikaisesta aamuheräämisestä pitää minut takuulla valveilla koko yön. Joten olen usein päivisin aivan poikki. Yleensä en kotiäitinä nukkumaan päivisin pysty, mutta jos siihen satunnaisesti tilaisuus tulee, otan takuulla päikkärit. Onko se laiskuuta?

[/quote]
0 0

Onneksi sun ei tarviikaan

Monestihan näitä parin tunnin päikkärin nukkuja väsyttää juuri siksi, koska ovat siinä unipöhnässä koko päivän.

Mutta ei sun kannata ap stressailla muiden nukkumisia, annetaan kaikkien kukkien kukkia ja nautitaan elämästä :)

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 21:45"]

Monestihan näitä parin tunnin päikkärin nukkuja väsyttää juuri siksi, koska ovat siinä unipöhnässä koko päivän.

Mutta ei sun kannata ap stressailla muiden nukkumisia, annetaan kaikkien kukkien kukkia ja nautitaan elämästä :)

[/quote]
0 0

Voi olla kilpirauhasen vajaatoimintaa,

mutta Suomessa pihistellään tarkoituksella tästä lääkityksestä. Ja varsinkin jos ei ole työelämässä, niin annetaan vaan lihoa ja väsyä toinen aivan naatiksi.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 21:48"]

mutta Suomessa pihistellään tarkoituksella tästä lääkityksestä. Ja varsinkin jos ei ole työelämässä, niin annetaan vaan lihoa ja väsyä toinen aivan naatiksi.

[/quote]
0 0

Hih, kaikesta sitä keksitään anoppeja haukkua:)

Vai että sekin nyppii miniää kun anoppi nukkuu päiväunet.

Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Mitään ei vuosiin löydetty ja jossain vaiheessa yritettiin tuputtaa masennuslääkkeitäkin. Sitten eräs lääkäri otti todesta ongelmani ja pantiin sairaalaan tutkimuksiin ja kerättiin vuorokausivirtsa ja siitä kilpirauhasarvoja ja muita tutkimuksia. Selvästi löytyi heittoa eri vuorokaudenaikohin.

Syön nyt thyroksinia, mutta aina ei sekään ole kohdallaan vaan tulee joskus noita uupumuskausia.

Huh huh, mulla on 2 poikaa. Mitenhän selitän miniälle, että otan joskus päikkärit. Pitää varmaan salata tämä asia.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 21:49"]

Vai että sekin nyppii miniää kun anoppi nukkuu päiväunet.

Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Mitään ei vuosiin löydetty ja jossain vaiheessa yritettiin tuputtaa masennuslääkkeitäkin. Sitten eräs lääkäri otti todesta ongelmani ja pantiin sairaalaan tutkimuksiin ja kerättiin vuorokausivirtsa ja siitä kilpirauhasarvoja ja muita tutkimuksia. Selvästi löytyi heittoa eri vuorokaudenaikohin.

Syön nyt thyroksinia, mutta aina ei sekään ole kohdallaan vaan tulee joskus noita uupumuskausia.

Huh huh, mulla on 2 poikaa. Mitenhän selitän miniälle, että otan joskus päikkärit. Pitää varmaan salata tämä asia.

[/quote]
0 0

Päikkärit on ihania :)

Voi kun sais uinahtaa joka päivä, edes tunniks. Ihan vaan kun laiskottais niin mukavasti.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 22:28"]

Voi kun sais uinahtaa joka päivä, edes tunniks. Ihan vaan kun laiskottais niin mukavasti.

[/quote]
2 0

Me ollaan erilaisia omine rytmeineen.

Mieheni nukkuu öisin 6-7 tuntia + 1-2 tunnin päiväunet. Minä taas nukun 8-10 tunnin yöunet ja en lainkaan päiväunia.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 22:36"]

Mieheni nukkuu öisin 6-7 tuntia + 1-2 tunnin päiväunet. Minä taas nukun 8-10 tunnin yöunet ja en lainkaan päiväunia.

[/quote]
0 0

Minä olen niin heikkohermoinen , että en ikinä voi

päivällä nukkua. Joskus olen yrittänytmuta ei vain uni tule. Valvon kello 24ja herään noin 9 aikoihin.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 22:37"]

päivällä nukkua. Joskus olen yrittänytmuta ei vain uni tule. Valvon kello 24ja herään noin 9 aikoihin.

[/quote]
0 0

Minä RAKASTAN päiväunia!

Minulle sopii parhaiten se, että herään aamulla klo 7 maissa, nukun päiväunet noin 11-13 ja valvon puoleenyöhön. Olen sillä lailla pirtein, tehokkain, aikaansaavin.

Laiskaksi minua ei voi sanoa, teen niin paljon.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 22:38"]

Minulle sopii parhaiten se, että herään aamulla klo 7 maissa, nukun päiväunet noin 11-13 ja valvon puoleenyöhön. Olen sillä lailla pirtein, tehokkain, aikaansaavin.

Laiskaksi minua ei voi sanoa, teen niin paljon.

[/quote]
1 0

Päikkärit

Toisaalta ihanaa, toisaalta kamalaa. En yleensä nuku päikkäreitä, mutta jos on ollut jotain poikkeavaa yöhämminkiä, saatan päivällä unoset ottaa. Se kamaluus on se päikkäreitten jälkeinen krapulaa muistuttava pöhnäinen olo.

Miksi se anoppi ei saisi nukkua jos nukuttaa? Taitaa ap olla vaan kateellinen.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 22:40"]

Toisaalta ihanaa, toisaalta kamalaa. En yleensä nuku päikkäreitä, mutta jos on ollut jotain poikkeavaa yöhämminkiä, saatan päivällä unoset ottaa. Se kamaluus on se päikkäreitten jälkeinen krapulaa muistuttava pöhnäinen olo.

Miksi se anoppi ei saisi nukkua jos nukuttaa? Taitaa ap olla vaan kateellinen.

[/quote]
0 0

Teen vuorotyötä ja viime aikoina olen nukkunut

päiväunet sellaisten vuorojen jälkeen, kun olen töissä iltakymmeneen ja menen aamulla klo 7 takaisin ja palaan kolmelta. Väsyttää tosi paljon, etenkin kun yö menee hajanaiseksi miettiessä työasioita ja herättääkö kello.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 23:03"]

päiväunet sellaisten vuorojen jälkeen, kun olen töissä iltakymmeneen ja menen aamulla klo 7 takaisin ja palaan kolmelta. Väsyttää tosi paljon, etenkin kun yö menee hajanaiseksi miettiessä työasioita ja herättääkö kello.

[/quote]
0 0

Terve aikuinen ihminen ei tarvitse päiväunia.

Eri asia, jos on sairas tai vauva valvottanut.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2011 klo 23:06"]

Eri asia, jos on sairas tai vauva valvottanut.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä