Tuntipalkka 12,48€ millainen mielestäsi?

Vierailija

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Lainaus:

Peruspalkka kouluttamattomalle duunarille. Riippuu tosiaan onko paljon kokemusta, koulutusta ja siitä millainen työ on kyseessä. Ihan jees uraansa aloittelevalle.

Anteeksi mutta nyt on pakko provosoitua. En ole ikinä nähnyt noin suuria tuntipalkkoja. Siinäpä syy miksi olen lähdössä hakemaan parempaa koulutusta.

On teillä vittu palkat!

Vierailija

Täällä ei mammat tiedä mistä ne puhuu kun elelee lapsilisillä ynnä muilla ja kuvittelee että mies tienaa 100e/h. :D

Toihan on aika peruspalkka, ei nyt mikään johtajan palkka tietenkään, mutta esimerkiksi hoitajat saavat tuon suuruista palkkaa suunnilleen.

Vierailija

Pakko provosoitua, joku kuvittelee että kouluttamaton henkilö saa työuraansa aloittaessaan tuollaista palkkaa. Mulla on koulutusta takana, samoin työelämää jo aika pitkältä ajalta, ja tuo on hävyttömän suuri palkka minulle.

Edelleenkin, kouluttautumaan lähdössä suurempien palkkojen perässä...

Vierailija

koska alimmat ovat 9 euron pintaan.

itsellä laskennallinen tuntipakka yli kaksikertainen ja it-konsultti olen n 20 vuoden työkokemuksella.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Peruspalkka kouluttamattomalle duunarille. Riippuu tosiaan onko paljon kokemusta, koulutusta ja siitä millainen työ on kyseessä. Ihan jees uraansa aloittelevalle.

Anteeksi mutta nyt on pakko provosoitua. En ole ikinä nähnyt noin suuria tuntipalkkoja. Siinäpä syy miksi olen lähdössä hakemaan parempaa koulutusta.

On teillä vittu palkat!

Monilla palvelualoilla lähtöpalkka on 6-8€/h nuorilla, kouluttamattomilla ja sellaisilla joilla ei vielä työkokemusta.

Tuo 12€ on esim kaupanalalla jo erikoismyyjän palkka. Eli pitää olla sekä kokemusta ja osaamista.

Omalla alallani tuo on aika pieni palkka mutta olenkin talouden asiantuntijatehtävissä, palkka 17-18€/h tietämissä.

Tes:in mukaan esim kirjanpitäjien minimipalkka oli muistaakseni alle 10€

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat