TYÖHUONEVÄHENNYS?

Vierailija

Täytyykö selitellä mitenkään veroilmoituksessa? Laitella mitään liitteitä mukaan? Vai laitanko vaan että 720e kiitos.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija
Viesti

Teen siis täysipäiväistä etätyötä kotoa käsin.

Kannattaisiko mun sitten suosiolla laittaa siihen vaikkapa 310e, vaikka ohjeessa oli tuo 720e summa mainittu?

Jos laitan 720e, niin kaipa verovirasto kuitenkin laskee sitten sen oikean summan? Tiedättekö mitä he tässä ottavat huomioon?

AP

Vierailija
Viesti

Laitat sen, mikä koskee sinua. Eikä tarvitse laittaa mitään liitteitä mukaan.

720 e menee läpi jos olet siihen oikeutettu, mitä me ei täällä nyt tiedetä. Joten kukaan ei voi myöskään sanoa etteikö menisi läpi.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Laitat sen, mikä koskee sinua. Eikä tarvitse laittaa mitään liitteitä mukaan.

720 e menee läpi jos olet siihen oikeutettu, mitä me ei täällä nyt tiedetä. Joten kukaan ei voi myöskään sanoa etteikö menisi läpi.

Minä laittaisin sinuna tuon 720 e.

Vierailija
Viesti

joo kyllä mun kohdallani tuo 720e oli se oikea kohta. Laitan sen, eiköhän verokarhu siitä sitten kahmaise parhaaksi katsomansa summan :D

Vierailija
Viesti

kirjanpitäjä laittoi työhuonevähennyhkseen 170 e suunnilleen, en muista tarkkaa summaa. Mulla on yksinomaan työkäytössä yli 30 neliötä meidän talosta. En sitten tiedä miksi joku saisi yli 300 tai jopa yli 700e. Millä perusteilla tuollaisia summia saisi?

Vierailija
Viesti

Lainaus:

kirjanpitäjä laittoi työhuonevähennyhkseen 170 e suunnilleen, en muista tarkkaa summaa. Mulla on yksinomaan työkäytössä yli 30 neliötä meidän talosta. En sitten tiedä miksi joku saisi yli 300 tai jopa yli 700e. Millä perusteilla tuollaisia summia saisi?

puutaheinää, olipas se 720 e. Satanen sinne tai tänne... Nyt kun asiaa aloin tutkia niin huomasin että lääkärikulutkin voisi laittaa verovähennyksiin työterveyshuoltona. Enpä tajunnut, täytyy tältä vuodelta laittaa.

Vierailija
Viesti

että työhuonevähennys menee sinne tulonhakkimiskuluihin (tjs), jota jokainen saa automaattisesti 620e. Turha sinne on erikseen työhuonevähennystä laittaa, jos muuten tulonhankkimiskulut eivät mene tuon yli.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

joku tyhjentävä selvitys?

Miten niin jokainen saa 620e tulonhankkimisvähennystä?

joka tulee verolipun mukana. Sivulta 7. Kohta 3.4 tulonhankkimiskulut.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Lainaus:

joku tyhjentävä selvitys?

Miten niin jokainen saa 620e tulonhankkimisvähennystä?

Kannattaa ehkä sulkea palsta ja kone ja keskittyä niihin veropapereihin?

Vierailija
Viesti

Lainaus:

että työhuonevähennys menee sinne tulonhakkimiskuluihin (tjs), jota jokainen saa automaattisesti 620e. Turha sinne on erikseen työhuonevähennystä laittaa, jos muuten tulonhankkimiskulut eivät mene tuon yli.

onhan tuo 720 enemmän kuin 620. Miksei kannata? Mites kun mulla on paljon vähennettäviä asioita.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Lainaus:

onhan tuo 720 enemmän kuin 620. Miksei kannata? Mites kun mulla on paljon vähennettäviä asioita.

jos tulonhankkimiskulut on enemmän kuin 620, ne kannattaa eritellä ja ilmoittaa verottajalle.

Vierailija
Viesti

</p> <p>[quote kirjoitti:

Lainaus:

hullua hurskaammaksi... siis pitääkö siinä nyt sitten ottaa huomioon vielä joku 620e?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat