Keskustelualueen säännöt

Miksi te mammat roikotatte rumia harsoja vaunujen suojana kun on olemassa

tuhat kerta kätevämpi ja nätimpi vaihtoehto esim. kurtis baby peace, renkailla kiinnitettävä tyylikäs verho suojaksi tuulelta ja auringolta. Ei luulisi olevan kovin iso sijoitus.
Ostetaan kalliita vaunuja ja tykötarpeita ja sitten se ianikuinen harso siinä. Aargh.
Ihan vaikka omaksi iloksi jos ei muuten.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 20:58"]

tuhat kerta kätevämpi ja nätimpi vaihtoehto esim. kurtis baby peace, renkailla kiinnitettävä tyylikäs verho suojaksi tuulelta ja auringolta. Ei luulisi olevan kovin iso sijoitus.
Ostetaan kalliita vaunuja ja tykötarpeita ja sitten se ianikuinen harso siinä. Aargh.

[/quote]
6 8
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

No miks pitäis tollanen ostaa?

Mä en oo koskaan käyttäny ees harsoa suojana, en oo käsittäny ikinä miksi?

Meillä hyttysverkko ja sadesuoja ja kotona vaunuille paikka jossa ei tuule tms...

silkkaa rahastusta.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:01"]

Mä en oo koskaan käyttäny ees harsoa suojana, en oo käsittäny ikinä miksi?

Meillä hyttysverkko ja sadesuoja ja kotona vaunuille paikka jossa ei tuule tms...

silkkaa rahastusta.

[/quote]
1 0

Minulla on

kyseinen verho ja en ole kyllä kertaakaan ostoa katunut. Onhan se kallis tuollaseksi verhoksi ja helppo tehdä itse, mutta aivan ehoton on ollut. Ei lennä tuuleen mukana. Suosittelen.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:04"]

kyseinen verho ja en ole kyllä kertaakaan ostoa katunut. Onhan se kallis tuollaseksi verhoksi ja helppo tehdä itse, mutta aivan ehoton on ollut. Ei lennä tuuleen mukana. Suosittelen.

[/quote]
0 0

Tuotakaan ei tarvi

jos on ylikääntyvä kuomu. Näppärä. :)

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:07"]

jos on ylikääntyvä kuomu. Näppärä. :)

[/quote]
1 0

Niin, itsekin olen käyttänyt vuoden päivät

ja aivan loistava on ollut. Mutta tosiaan tänään näin varmaan 20 mammaa vaunuineen missä oli harso.
Ei 35e nyt niin iso summa ole.
ap

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:07"]

ja aivan loistava on ollut. Mutta tosiaan tänään näin varmaan 20 mammaa vaunuineen missä oli harso.
Ei 35e nyt niin iso summa ole.
ap

[/quote]
1 1

Olen aina

käyttänyt vaunuissa suojana just sitä iänikuista harsoa ja vielä sun kauhistukseksi olen kiinnittänyt sen pyykkipojilla!!
Ja ihan varmasti tulen aina tarpeen vaatiessa käyttämäänkin. Ota nyt ajoissa se kaktus pois pyllystä, ennen kuin se muuttuu krooniseks... ;)
Hyvää kevättä kaikille!

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:08"]

käyttänyt vaunuissa suojana just sitä iänikuista harsoa ja vielä sun kauhistukseksi olen kiinnittänyt sen pyykkipojilla!!
Ja ihan varmasti tulen aina tarpeen vaatiessa käyttämäänkin. Ota nyt ajoissa se kaktus pois pyllystä, ennen kuin se muuttuu krooniseks... ;)
Hyvää kevättä kaikille!

[/quote]
19 1

mä just mietin, miks mä en oo koskaan tuollaista rättiviritelmää tarvinnut

Tuotakaan ei tarvi jos on ylikääntyvä kuomu. Näppärä. :)

sähän sen kerroitkin =)

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:11"]

[quote]

Tuotakaan ei tarvi jos on ylikääntyvä kuomu. Näppärä. :)

[/quote]

sähän sen kerroitkin =)

[/quote]
1 1

:D

Minkä ihmeen takia pitäis kaikilla olla vaunuissa joku "tyylikäs verho" :D haha. Sulla taitaa elämä olla aika murheetonta, kun tällaisilla asioilla vaivaat päätäsi. Keskity vaan niihin omiin tyylikkäisiin vaunuihisi ja nauti elämästäsi!

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:13"]

[quote]

[/quote]

Minkä ihmeen takia pitäis kaikilla olla vaunuissa joku "tyylikäs verho" :D haha. Sulla taitaa elämä olla aika murheetonta, kun tällaisilla asioilla vaivaat päätäsi. Keskity vaan niihin omiin tyylikkäisiin vaunuihisi ja nauti elämästäsi!

[/quote]
7 0

No ei ole

ollut ylikäännettävää kuomua eikä mitään rättejä.

Sitä varten on se kuomu siinä. Se suojaa kyllä.

Sadesuoja ja hyttyssuoja ovat sitten asia erikseen.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:13"]

ollut ylikäännettävää kuomua eikä mitään rättejä.

Sitä varten on se kuomu siinä. Se suojaa kyllä.

Sadesuoja ja hyttyssuoja ovat sitten asia erikseen.

[/quote]
0 0

Ei oe ostettu kalliita vaunujakaan :D

Olen kai sitten aika tyylitön. Satutko sinä myymään tai tuomaan maahan noita mainostamiasi tyylikkäitä verhoja? :D Harso on herttainen!

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:14"]

Olen kai sitten aika tyylitön. Satutko sinä myymään tai tuomaan maahan noita mainostamiasi tyylikkäitä verhoja? :D Harso on herttainen!

[/quote]
6 0

Meillä on itämäinen kelim-matto

Ei paista aurinko, salam aleikum.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:15"]

Ei paista aurinko, salam aleikum.

[/quote]
5 0

Mä en käyttänyt mitään!

en tajua tuota hirveää viritystä, haluasin nähdä lapseni kun työnsin vaunuja.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:16"]

[/quote]
1 0

hm

mäkään en ole koskaan käyttänyt mitään harsoa enkä muutakaan, lapsia 4 kpl, mutta musta toi verho systeemi on ihan yhtä ruma kuin harso ja jotenkin jostain syystä ihan tavattoman kornin näköinen. Just sellainen "katso minua, haluan olla parempi kuin nuo harsoja käyttävät mutta olen niin tyhmä, etten tajua, että näyttää ihan tasan yhtä rumalta ja olen valmis maksamaan ihan mitä vain, jotta joku joka minut näkee tajuaisi, että minä olen parempi"

mäkään en ole koskaan käyttänyt mitään harsoa enkä muutakaan, lapsia 4 kpl, mutta musta toi verho systeemi on ihan yhtä ruma kuin harso ja jotenkin jostain syystä ihan tavattoman kornin näköinen. Just sellainen "katso minua, haluan olla parempi kuin nuo harsoja käyttävät mutta olen niin tyhmä, etten tajua, että näyttää ihan tasan yhtä rumalta ja olen valmis maksamaan ihan mitä vain, jotta joku joka minut näkee tajuaisi, että minä olen parempi"

[/quote]
6 0

No ei tarvinnu viritellä yhtään mitään kun

meidän vaunuissa oli integroitu aurinkosuoja vaunukopan peitteessä.

Ihan yhtä nolo tuo Kurtis on kuin harsokin. Sitä käyttää, minkä tarpeelliseksi näkee. Heikko ja väsynyt aloitus ap.

meidän vaunuissa oli integroitu aurinkosuoja vaunukopan peitteessä.

Ihan yhtä nolo tuo Kurtis on kuin harsokin. Sitä käyttää, minkä tarpeelliseksi näkee. Heikko ja väsynyt aloitus ap.

[/quote]
0 0

No se ei ole pelkästään" tyylikäs" vaan todella kätevä.

tuhat kerta kätevämpi ja nätimpi vaihtoehto esim. kurtis baby peace, renkailla kiinnitettävä tyylikäs verho suojaksi tuulelta ja auringolta. Ei luulisi olevan kovin iso sijoitus. Ostetaan kalliita vaunuja ja tykötarpeita ja sitten se ianikuinen harso siinä. Aargh. Ihan vaikka omaksi iloksi jos ei muuten.

Ihan mukava elämä minulla on enkä vaivaa päätäni vaan pisti tänään silmään tämä harsopaljous:)
ap

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:19"]

[quote]

[quote]

tuhat kerta kätevämpi ja nätimpi vaihtoehto esim. kurtis baby peace, renkailla kiinnitettävä tyylikäs verho suojaksi tuulelta ja auringolta. Ei luulisi olevan kovin iso sijoitus. Ostetaan kalliita vaunuja ja tykötarpeita ja sitten se ianikuinen harso siinä. Aargh. Ihan vaikka omaksi iloksi jos ei muuten.

[/quote]

[/quote]

Ihan mukava elämä minulla on enkä vaivaa päätäni vaan pisti tänään silmään tämä harsopaljous:)
ap

[/quote]
0 0

Hyvä pointti,

niin minäkin ;)

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:19"]

[quote]

[/quote]

niin minäkin ;)

[/quote]
1 0

No kalliit vaunut oli isovanhempien ostamat

Harso ajoi hyvin asiansa.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:21"]

Harso ajoi hyvin asiansa.

[/quote]
1 0

No harso tai verho on silloin kun vauva nukkuu.

Halooooo.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:25"]

[quote]

[/quote]

Halooooo.

[/quote]
0 1

Harsolla pärjää

Miksi joku haluaa ostaa neuvolakortille kalliit, jopa 25 euroa maksavat kannet, kun niillä muovisillakin pärjää...?

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:26"]

Miksi joku haluaa ostaa neuvolakortille kalliit, jopa 25 euroa maksavat kannet, kun niillä muovisillakin pärjää...?

[/quote]
1 1

Hyi, tuo verho näyttää ihan siltä että ilma ei

pääsisi vaunuun.
En tosin käytä harsoakaan, vaan hyttysverkkoa kun vauva nukkuu ulkona, tosin meillä on kyllä suojaisa parveke.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:29"]

pääsisi vaunuun.
En tosin käytä harsoakaan, vaan hyttysverkkoa kun vauva nukkuu ulkona, tosin meillä on kyllä suojaisa parveke.

[/quote]
0 0

Toi kurtis ei mustakaan ole yhtään hyvännäköinen :(

Sen sijaan mulla on tämä http://www.designkids.fi/product_info.php?cPath=108_151&products_id=382 joka ei muistuta yhtään harsoa, pimentää vaunut kätsysti mutta sen saa myös ylös. Harso on mun mielestä jotenkin tylsän näköinen viritys, vaippa laitettu roikkumaan vaunuun...

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:32"]

Sen sijaan mulla on tämä http://www.designkids.fi/product_info.php?cPath=108_151&products_id=382 joka ei muistuta yhtään harsoa, pimentää vaunut kätsysti mutta sen saa myös ylös. Harso on mun mielestä jotenkin tylsän näköinen viritys, vaippa laitettu roikkumaan vaunuun...

[/quote]
0 0

Hei

harsojahan löytyy niin kivoilla kuoseilla nykyään. Ei ne oo kaikki niitä valkosia vaippaharsoja.
Mulla on vaunuissa vaaleanpunainen koirilla varustettu harso ja mun mielestä se on ihan kiva ja ajaa asiansa :) EIkä maksanut kuin 2,50€ pyykkipojatkin löytyi omasta takaa.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:35"]

harsojahan löytyy niin kivoilla kuoseilla nykyään. Ei ne oo kaikki niitä valkosia vaippaharsoja.
Mulla on vaunuissa vaaleanpunainen koirilla varustettu harso ja mun mielestä se on ihan kiva ja ajaa asiansa :) EIkä maksanut kuin 2,50€ pyykkipojatkin löytyi omasta takaa.

[/quote]
0 0

No

kyllä mun mielestä 35€ jostain rätistä on ihan hirveä hinta. Enkä muutenkaan koe tarvitsevani sellaista. Tavaraa on jo nyt paikat väärällään. Kaikkea sitä keksitäänkin kaupitella...

Silloin harvoin, kun sataa räntää/ porottaa aurinko/ tuulee ja pöllyää vaunuihin, voin hyvin viritellä sen (ilmaisen) harson suojaksi.

[quote author="Vierailija" time="16.04.2011 klo 21:36"]

kyllä mun mielestä 35€ jostain rätistä on ihan hirveä hinta. Enkä muutenkaan koe tarvitsevani sellaista. Tavaraa on jo nyt paikat väärällään. Kaikkea sitä keksitäänkin kaupitella...

Silloin harvoin, kun sataa räntää/ porottaa aurinko/ tuulee ja pöllyää vaunuihin, voin hyvin viritellä sen (ilmaisen) harson suojaksi.

[/quote]
8 0
Aihe vapaa