Keskustelualueen säännöt

Rinnat kipeät, etelänlomalla alavatsaan ilmestyi Linea Negra...

...ehkäisynä Nuva Ring. Pitäisikö olla huolissaan?

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 14:43"]

...ehkäisynä Nuva Ring. Pitäisikö olla huolissaan?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Tää on varmaan provo.

Jos ei niin apterekkiin marsmars

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 14:44"]

Jos ei niin apterekkiin marsmars

[/quote]
0 0

:-D

Ei ole provo. Menkat ei ole vielä myöhässä (pidän rengasta neljä viikkoa putkeen), ja ajattelin, että ehkä ruskettuminen nostaa enemmän pikmenttiä esiin juuri Linea Negran kohdalla. Mutta siis, sinäkö pidät raskaustestiä tarpeellisena

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 14:47"]

Ei ole provo. Menkat ei ole vielä myöhässä (pidän rengasta neljä viikkoa putkeen), ja ajattelin, että ehkä ruskettuminen nostaa enemmän pikmenttiä esiin juuri Linea Negran kohdalla. Mutta siis, sinäkö pidät raskaustestiä tarpeellisena

[/quote]
0 0

mulla linea negra on näkynyt aina

siitä asti kun täytin 13.

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 14:49"]

[/quote]
0 0

Mulla se on aiemmin ollut

näkyvillä vain ja ainoastaan raskauksien aikana. Unohdin mainita, että +1,5 kiloa paino lisinyt myös, mikä saattaa toki johtua lomaherkutteluista.

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 14:51"]

[quote]

[/quote]

näkyvillä vain ja ainoastaan raskauksien aikana. Unohdin mainita, että +1,5 kiloa paino lisinyt myös, mikä saattaa toki johtua lomaherkutteluista.

[/quote]
0 0

Niin,

ja olen ollut myös aivan älyttömän väsynyt! Alkaa oikeasti kohta vähän huolestuttaa! :-D Mut eikös toiu Nuva Ring ole aika varma kuitenkin...

ap

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 14:57"]

ja olen ollut myös aivan älyttömän väsynyt! Alkaa oikeasti kohta vähän huolestuttaa! :-D Mut eikös toiu Nuva Ring ole aika varma kuitenkin...

ap

[/quote]
0 0

No en tiedä onko niinkään varma

varmin on ihan se testi :)
Itse tulin raskaaksi ja eipä mitään linea negroja ollut

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 14:59"]

varmin on ihan se testi :)
Itse tulin raskaaksi ja eipä mitään linea negroja ollut

[/quote]
0 0

Käy siellä apteekissa ja tuu kertomaan

Voit ehkä saada jo haamuviivan aikaiseksi jos raskaana olet :)

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 14:59"]

[/quote]
0 0

Huih

En taida vielä uskaltaa. Mulla on siis rengas yhä sisällä, jos oisin ottanut sen eilen pois, kolmen viikon käytön jälkeen, olis menkkojen pitänyt alkaa vasta keskiviikkona. Mutta päätin siis pitää neljä viikkoa tällä kertaa, joten vasta ensi viikon keskiviikon jälken voi puhua oikeista epäilyistä, jos menkat ei ala. Mut vähän hassu olo on kyllä...

Nii, eihän tuo mielenrauha tosin montaa euroa maksaisi...

Mut entä jos olen raskaana...etelässä tuli tietty kahden viikon loman aikana otettua olutta jonkin verran. Olisinko voinut jo vahingoittaa vauvaani tietämättäni. Menkat olivat juuri ennen lomaa, joten ehkä viikon olisin olllut raskaana ja alkoholia käyttänyt.

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 15:07"]

[quote]

[/quote]

En taida vielä uskaltaa. Mulla on siis rengas yhä sisällä, jos oisin ottanut sen eilen pois, kolmen viikon käytön jälkeen, olis menkkojen pitänyt alkaa vasta keskiviikkona. Mutta päätin siis pitää neljä viikkoa tällä kertaa, joten vasta ensi viikon keskiviikon jälken voi puhua oikeista epäilyistä, jos menkat ei ala. Mut vähän hassu olo on kyllä...

Nii, eihän tuo mielenrauha tosin montaa euroa maksaisi...

Mut entä jos olen raskaana...etelässä tuli tietty kahden viikon loman aikana otettua olutta jonkin verran. Olisinko voinut jo vahingoittaa vauvaani tietämättäni. Menkat olivat juuri ennen lomaa, joten ehkä viikon olisin olllut raskaana ja alkoholia käyttänyt.

[/quote]
0 0

Nostan tän nyt vielä, vaikka mua on aina ärsyttänyt kaikki "olenko raskaana" -kyselyt täällä.

Eihän palsta sitä voi tietää. Mut ihan vain, jos jollakulla ois näkemystä Linea Negran kummitteluun,tai tuohon ihan alkuraskauden oluenjuontiin. Tai kaikki nuvaring-vauvojen äidit, lietsokaa minut hysteriaan! :-D

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 16:21"]

Eihän palsta sitä voi tietää. Mut ihan vain, jos jollakulla ois näkemystä Linea Negran kummitteluun,tai tuohon ihan alkuraskauden oluenjuontiin. Tai kaikki nuvaring-vauvojen äidit, lietsokaa minut hysteriaan! :-D

[/quote]
0 0

Vastaan siihen mihin osaan, eli alkoholin

käyttösi ei ole tuossa raskauden vaiheessa voinut mitenkään vahingoittaa alkiota, voit olla huoleti.

Nuvaring on ehkäisykeinona käsittääkseni e-pillereiden luokkaa eli ei siis aivan 100 % varma, mutta tehokas kuitenkin (eihän mikään keino ole 100 % varma, ei edes sterilisaatio), sinuna kyllä tekisin raskaustestin.

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 16:26"]

käyttösi ei ole tuossa raskauden vaiheessa voinut mitenkään vahingoittaa alkiota, voit olla huoleti.

Nuvaring on ehkäisykeinona käsittääkseni e-pillereiden luokkaa eli ei siis aivan 100 % varma, mutta tehokas kuitenkin (eihän mikään keino ole 100 % varma, ei edes sterilisaatio), sinuna kyllä tekisin raskaustestin.

[/quote]
0 0

11 jatkaa, itselläni on kolme poikaa

ja koskaan raskausaikoina (eikä muulloinkaan) minulla ei ole ollut linea negraa. Osallahan ko. viiva ilmestyy raskausaikana.

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 16:30"]

ja koskaan raskausaikoina (eikä muulloinkaan) minulla ei ole ollut linea negraa. Osallahan ko. viiva ilmestyy raskausaikana.

[/quote]
0 0

mulle toi viiva ilmestynyt molemmissa

raskauksissa vasta suunnilleen puolessa välissä raskautta.

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 16:32"]

raskauksissa vasta suunnilleen puolessa välissä raskautta.

[/quote]
0 0

Mulla se on aiemmin ollut

Kyllä raskausaikoina, mut ilmaantunut vasta yli puolenvälin jälkeen. Ja hävinnyt raskauden ollessa ohi. Eikä se aiemmilla lomilla ole ilmestynyt auringonoton yhteydessäkään. Googletin kuitenkin, että joillekin saattaa tulla ihan heti alkuraskaudesta. Kääk!

Höpsöltä tuntuis testailla, mut vaivaa kyllä hiukka mieltä...

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 16:34"]

[quote]

[/quote]

Kyllä raskausaikoina, mut ilmaantunut vasta yli puolenvälin jälkeen. Ja hävinnyt raskauden ollessa ohi. Eikä se aiemmilla lomilla ole ilmestynyt auringonoton yhteydessäkään. Googletin kuitenkin, että joillekin saattaa tulla ihan heti alkuraskaudesta. Kääk!

Höpsöltä tuntuis testailla, mut vaivaa kyllä hiukka mieltä...

[/quote]
0 0

mulla on ollut linea negra

teini-iästä asti. Sit raskausaikana se tuli tosi tosi tummana ja himmeni taas sellaiseksi haaleaksi viivaksi. Kouluterveydenhoitajat aina kysyi, että onko sulla leikattu jotain alavatsasta, kun sulla on tällainen arpi.. Se oli siis sellainen haalea viiva alavatsassa napaan asti.

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 16:35"]

teini-iästä asti. Sit raskausaikana se tuli tosi tosi tummana ja himmeni taas sellaiseksi haaleaksi viivaksi. Kouluterveydenhoitajat aina kysyi, että onko sulla leikattu jotain alavatsasta, kun sulla on tällainen arpi.. Se oli siis sellainen haalea viiva alavatsassa napaan asti.

[/quote]
0 0

Linea negra ilmestyy raskauden aikana vasta vkolla 15 tai sen jälkeen

Ja NuvaRing on sen verran varma kapine, että tuskinpa olet raskaana

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 16:56"]

Ja NuvaRing on sen verran varma kapine, että tuskinpa olet raskaana

[/quote]
0 0

Minulla nännien kipeytyminen on selvä

raskauden merkki, siitä tiedän olevani raskaana jo ennen kuin testissä on plussa.

Jos koko rinnat ovat loppukierrosta kipeät, kuukautiset ovat tulossa. Sen sijaan, jos pelkät nännit ovat arat (erityisesti kovat kankaat tai kylmä saa kivun aikaan), niitä nippailee ja ne "töröttävät" koko ajan, olen raskaana.

[quote author="Vierailija" time="04.04.2011 klo 17:01"]

raskauden merkki, siitä tiedän olevani raskaana jo ennen kuin testissä on plussa.

Jos koko rinnat ovat loppukierrosta kipeät, kuukautiset ovat tulossa. Sen sijaan, jos pelkät nännit ovat arat (erityisesti kovat kankaat tai kylmä saa kivun aikaan), niitä nippailee ja ne "töröttävät" koko ajan, olen raskaana.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä