Mistä hotelli Pariisista?

Vierailija

Olen luvannut mennä meidän perheen nuoriso-osaston kanssa Pariisiin (äiti+14 v tyttö+11v poika). En ole itse aiemmin siellä ollut, joten kartta vähän hakusessa eikä nuo "jonkin paikan lähellä"-kuvaukset kerro mitään.

Mistä päin kannattaisi katsella? Olisiko peräti hotellisuosituksia? Haluaisin meieluiten kolmen hengen huoneen aamiaisella. Muita ylellisyyksiä tuskin tarvitsemme (paitsi ilmastointi ehkä?)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

riemukaaren tuntumassa (n.200 metrin päässä).

Hotelli ei todellakaan ollut loistelias, mutta sijanti oli hyvä, kävelymatkan päässä oli mys eiffel torni.

Vierailija

Suht lähellä Moulan Rougea, tosi levotonta aluetta ihme tupakkakauppaajineen...

Olin itse kahden teinin (14v. ja 16v.) kanssa viime toukokuussa Pariisissa ja muuten kaikki ok, mut meidän hotelli

Vierailija

koska metroreitistö Pariisissa on ihan huippu ja edullinen ja toimiva.

Pariisi on jaoteltu (oliko se nyt) 18. eri kaupunginosaan ja kaikilla niillä oma oma viehätyksensä.

(teinien kanssa toukokuussa Pariisissa ollut lisäsi)

Vierailija

hotelli 11. kaupunginosassa, vähän kaukana kaikesta, mutta lähellä kaksikin metropysäkkiä, joten se ei haitannut. Laitakaupungin hotellit on edullisempia ja metrolla helppo liikkua.

Vierailija

mutta kun sanotaan, että hotelli on lähellä sitä tai tätä, ei se minulle paljon sano. Tarjontaahan Pariisissa on yli tarpeen ja suodatuskyvyn.

Vierailija

karttaa ja metrokarttaa, katsot minne pääset kätevästi lentokentältä.

Pariisissa on vaihtoehtoja ja kuten 5 mainitsi, niin tärkeintä on se metroasema siinä lähellä, mieluiten vielä risteysasema.

Gare du Nordille pääsee CDG-lentoasemalta kätevästi junalla ja siitä eteenpäin metrolla.

Latin Quartier on halvempaa seutua kuin Louvren lähistö ja 1st arrondissement yleensäkin, arrondissementit 1-6 on ihan hyviä noin yleensäkin + 9

Itse olen yöpynyt Timhotel-ketjun hotelleissa, niitä riittää ja hinnat ovat kohtuulliset

Tero

Vierailija

Me oltiin hanimuunilla ja hotelli oikealla rannalla. Mukavalla paikalla kyllä kävelen pääsi mm Pintempsin tavarataloihin, lähellä oli kyllä myös metroasema.

En muista enää hotellin nimeä mutta Hausmann bulevardin tuntumassa. Ei näytä olevan hotellia enää aurinkomatkojen valikoimassa, sitä kautta me silloin mentiin. Voin kyllä suositella :)

Vierailija

Itse olen pari kertaa ollut lähellä Opperaa ja se on ollut kätevä paikka.

Kerran oltin Latinalaiskorttelissa ja sekin ihan hyvä paikka. Metrolla pääsee kätevästi.

Nuorison kanssa ehkä menisin Ooperan-alueelle.

Me ollaan oltu, jossain pienissä kivoissa hotelleissa. Olen myös hyödyntänyt noita asiakasaviointeja ja ne ovat olleet hyvä mittari hotelille.

Vierailija

Googleta tai hae kirjastosta Pariisin opas. Lukekaa sitä yhdessä ja miettikää mitä haluatte nähdä. Eihän me voida sanoa, että menkää tuohon hotelliin ja sitten se onkin kaupungin toisella laidalla missä teidän haluamanne jutut.

Etsikää hotelli sitten sen perusteella mitä aiotte tehdä. Pariisin metro on kätevä eli valitkaa hotelli läheltä metroasemaa.

Lainaus:

mutta kun sanotaan, että hotelli on lähellä sitä tai tätä, ei se minulle paljon sano. Tarjontaahan Pariisissa on yli tarpeen ja suodatuskyvyn.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat