Seksikokemuksesi, jota häpeät/kadut/muistelet järkytyksellä?

Vierailija

Aloitan:

Olin 14v, vähän humalassa ja eräällä rannalla/leirintäalueella kaverini kanssa. Ulkonäöltäni ja kotioloissa/koulussa olin ns. perhetyttö ja pukeuduin ihan tavallisesti.

Olin menettänyt neitsyyteni puolivahingossa, noin paria kuukautta aiemmin.

Huomasin hyvännäköisen kundin ja aloin vaania häntä johdonmukaisesti - ja kun hän huomasi minut, tarjosin

( todennäköisesti )itseäni hänelle hyvin avoimesti ja päädyimme pian erääseen autoon harrastamaan seksiä. Toimitus ei tuntunut miltään, eikä sitä viety loppuun saakka. Hetkisen siinä kun vielä juteltiin, niin tajusin, ettei poika kiinnostakaan minua yhtään.

Lähdinkin siitä sitten hengailemaan muualle, sillä seuraumuksella, että päädyin taas pian panemaan jonkun toisen tuntemattoman kanssa johonkin telttaan. Kaverini odotti teltan ulkopuolella ja kuunteli, kun se kundi hoki koko ajan "pyllistä, pyllistä". ( jollain karmealla tavalla toi kyllä naurattaa mua, mutta ikinä en kenellekään tätä kertoisi livenä )

Mitään ehkäisyä ei kummassakaan tapauksessa käytetty.

Pää meinaa hajota edelleen, hyi helvetti...en haluaisi muistaa, mutta muistan kuitenkin. Tapauksesta on kohta 25vuotta.

Sivut

Kommentit (154)

Vierailija

ja jossain tanssipaikalla humalassa tanssin varmaan 40vuotiaan miehen kanssa ja sit lähdin sen mukaan. Jossain mökillä se pani perseeseen mitään kyselemättä.

Vierailija

n. 20 v. ja olin tavannut ravintolassa yhden miehen. Siis miehen, oli jotain 27 v ja siinä iässä ikäero tuntui iiiiisolta. (puolen vuoden kuluttua tapahtumasat seurustelin 9 v. vanhemman miehen kanssa ja suhde jatkui avoliittona lähes 7 v)

Tehtiin treffit viikon päähän . Mies opiskeli kaukana ja ajoi n. 500 km minun takiani ! Miehen kaveri lainasi asuntonsa. Ekä ilta juteltiin, juteltiin ja suudeltiin kiihkeästi. Seuraavana iltana taas treffit. Päästiin sänkyyn asti, oltiin siis ihan alasti jo ja lopulta sanoin ei.

Mies oli onneksi herrasmiestyyppi ja siihen lopetettiin, puettiin ja mies vei minut vielä kotiin. Eikä yhtään ollut ilkeä tms.

Olin siis tuolloin vielä neitsyt ( hui kauhea, 20 vuotiaana) ja jotenkin ei tuntunut oikealta.

Jälkeenpäin olen nolona ajatellut, miten typerä tyttö olin kun olin niin kiihkeä enkä silti mennyt loppuun asti vaikka miehen kanssa oli niin ihanaa, en tiedä mikä sen stopin mulle teki ?

Samoin ajattelein jälkeenpäin, että jos mies ei olisi ollut kiltti ehkä mulle olisi voinut kiellostani huolimatta käydä huonosti :(

Vierailija

-olin juuri täyttänyt 18v, olin vielä neitsyt ja jostain baarista bongannut ruman ulkomaalaisen miehen jonka vein vanhempieni luokse yöksi (jossa vielä asuin,vanhempani olivat poissa viikonlopun). Mies ei tiennyt minun olevan neitsyt ja ihmetteli kun ei meinannut saada kaluaan sisään (muistaakseni hänellä oli vielä todella pieni), mies juoksi sitten keittiöön ja haki pullon ruokaöljyä ja ruiskautti sitä sitten jalkoväliini jotta luistaisi paremmin :-/ Pullo sittne vielä kaatui lattialle ja sitä öljyä oli sitten kaikkialla. Oli tullut nautittua alkoholia ihna liikaa, muuten en olisi moiseen mieheen sekaantunut. Aamulla sitten kadutti ja onneksi sain miehen helposti häipymään.

- harrastin seksiä jonkun todella karvaisen miehen kanssa, muistan että miehen takapuolikin oli aivan karvojen peitossa, ja kun mies laukesi hän huusi kuin joku apina :-/

- olin löytänyt baarista jonkun espanjalaisen turistin jonka kanssa hipsittiin sitten tämän hotellihuoneeseen. Kesken aktin kortsu hävisi yhtäkkiä jonnekin ja sitä sitten etsittiin ympäri huonetta. Kotona sitten vasta löysin sen kun se pöntöllä istuessani plumpsahti pönttöön :-/

- olin eksynyt sänkyyn samalla työpaikalla työskentelevän miehen kanssa. Siinä oli romantiikka kaukana, mies vain riisui minut ja työntyi sisään, akti kesti 2sekuntia kun mies jo juoksi veskiin pesulle. Sieltä sitten tuli naama hymyssä takaisin sänkyyn ja puki päälleen ja heittäytyi sängylle lepäämään.

Nämä nyt ainakin, on niitä noloja enemmänkin.

Vierailija

Mutta kerronpa nyt kuitenkin.

Olin 18v ja baarissa ja hyvin humalassa. Tapasin itseäni vanhemman miehen, olisiko ollut noin 30-kymppinen ja lähdettiin sitten hänen kämpilleen. Kun sinne sitten päästiin ja alettiin touhuta niin jostain houruista älysin sanoa että laitappa kortsu. No se mies sitten ähkäsi sitä kortsua jota ei olisi halunnut käyttää ja eihän siitä sitten mitään tullut, taisi olla kännilläkin jotain tekemistä asian kanssa. LÄhdin kyllä nopsaan kävelemään sieltä.

Sitten toinen joka sattui myös hurjassa nuoruudessani baareillessa. Löysin erään miehen jonka tapasin lähes joka viikonloppu baarissa ja aina päädyttiin hänen kämpilleen paneskelemaan. Muuten emme siis pitäneet yhteyttä tai vaihtaneet puhelinnumeroita. Seksi oli varmaan aikamoista tuhraamista ja se mies myös sammui muutaman kerran kesken touhujen ja lähti kerran vessaan kesken kaiken ja sammui sinne. No, eipä ole tullut törmättyä häneen enää vuosiin onneksi.

Vierailija

- Toinen rakastelukumppanini. Olin seurustellut pari vuotta poikaystäväni kanssa, kun kuulin yhdeltä tytöltä, että poikaystäväni oli kuumeisesti yrittänyt iskeä sitä. Panin suhteen yksipuolisesti poikki (ai niin, en tosin nähnyt poikaystävääni että olisin voinut kertoa siitä :p ) ja bongasin jonkun ranskalaisen miehen (minä 18, hän ehkä jotain 25-30?), jonka hotellihuoneeseen menimme. Kiltisti aktin jälkeen kyyditsi mut kotiini ja voi että mua harmitti koko juttu. Kerroin poikaystävälle eikä suhde kyllä sitten siihen loppunut. No, teiniajan säätöä, ehtihän noita hoitoja olla hänelläkin...

- Yksi mukava, ujo insinöörismies, viihdyin hänen seurassaan tosi hyvin ja meillä oli aina mukavaa, mutta ei minkäänlaista kipinää. Kerran tultiin baarista mun luo ja mun kävi jotenkin se niin sääliksi, kun ei sillä ollut naiskontakteja juurikaan, niin "annoin säälistä". No, kavereita ollaan edelleen eikä tuo ole toistunut! :D

Tuohon väliin mahtuu jokunen humalainen sekoilu, joka olisi todellakin voinut jäädä väliin. :( Huono itsetunto + huono viinapää = yliseksuaalinen, estoton lutka. Vasta aikuisiällä hoksannut, mistä koko seksissä on kysymys ja että se todellakin on "lahja", josta kannattaa nauttia vain tunteiden keralla höystettynä!

Vierailija

kotona, paikalla oli muutakin porukkaa. se ei yhtään välittänyt olla hiljaa vaan örisi ja läpsi mua ja huudahteli että ihana perse ja nyt naidaan. Hävetti tulla sieltä huoneesta sit aamulla pois. Kaikki virnuilivat siihen malliin että poistuin paikalta vähin äänin.

Vierailija

hyi yök en halua ajatella koko asiaa.Olen yrittänyt pyyhkiä sitä mielestäni kohta 20v.eikä ehkäsyä,onneks en saanut tauteja,esim.hiviä.puistattaa

Vierailija

narkin kanssa, (silloin en tiennyt että käytti amfetamiinia jne.) ilman kortsua.ja lopuksi tyyppi ilmoitti että hällä on b ja c-hepaatit.

olipa "hauskaa" odottaa hepatiittitestin tuloksia!

onneksi en saanut mitään tartuntaa moiselta!

Vierailija

Ei viitti ees muistella kaikkia. Mut yks jääny vaivaamaan tosiaan paljon.

Olin baarissa ja muistit meni täysin. Heräsin aamulla helvetin hienosta kämpästä Helsingissä. Katoin ikkunasta, niin purjeveneet kiilteli auringon paisteessa merivedessä. Menin keittiöön juomaan vettä ja se keittiö oli viimmesen päälle. Hyvä, et hanaa osasin käyttää. Muistan, et se tyyppi oli lääkäri ja lähössä jonnekin mökille viettää juhannusta.

Veljeni on hintti ja löysi uuden rakkauden. Tämä uusi rakas oli asunut tällä arvoalueella (jossa yövyin), jonkun tosi rikkaan liikemiehen kanssa.

Menin veljelleni ekan kerran kylään, niin tää tyyppi katsoi mua tosi pitkään ja sanoi, et noin nätti tyttö löytää varmasti yöllä baarista seuraa.

Vasta jälkikäteen tuli mieleen, että ei hyvänen aika. Olenko minä viettänyt yön veljeni hinttimiehen kanssa. Aloin laskea yks ynnä yks. Vaalea mies, lääkäri. Muistan, että kertoi tehneensä gynekolokin hommia HYKS:issä ja tämän olen kuullut nyt sitten myöhemminkin.

En tiedä onko tämä noloa. Mutta olen aika varma, että kyseessä on sama tyyppi.

Vierailija

Sammuin yhteen kotibileisiin ja heräsin siihen kun pikku kiinalainen ähki mun päällä imien tissejäni,mulla oli tissit paljaana ja ne oli imetty täyteen fritsuja ja huuleni oli ihan mustana hirveästä imemisestä...ajoin sen helvettiin siitä ja onneksi heräsin ajoissa koska ei tiedä mitä kaikkea olisi tapahtut,onneksi ei kuitenkaan itse aktia ollut ehtinyt tapahtumaan.

Toinen juttu oli kun kaverini oli kutsunut poikaystävänsä kylään luokseen vkl,olin heidän kanssaan iltaa istumassa kunnes kaverini sai vanhalta heilaltaan puhelun että hänen pitäisi nyt sinne mennä.Kaverini sanoi että menee vaan pari tuntia ja pidä seuraa hänen miehelleen ja minähän pidin,kaverini ei tiedä sitä että pantiin oikeen antaumuksella se pari tuntia.No heidän suhde ei kestänyt enää kuin kk pari sen jutun jälkeen mutta viekin hävettää koko juttu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat