Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Vierailija
26.7.2013

Pakko tulla tänne kertomaan, kun olin mieheni ja alle puolivuotiaan poikani ja 5 vuotiaan poikani kanssa syömässä ravintola Rodoksessa Itäkeskusessa : lapsen vaunuja ei saanut tuoda ravintolaan, isomman lapsen lihapulla-ateriasta, löytyi hius, ateria oli myös kylmä, ja kylmiä olivat tarjoilijatki

"lainaa" rahaa muistisairaalta äidiltämme. Ei ole väkivaltainen tai ilkeä tms. äidille, mutta nyt on alkanut harmittaa kun äidin säästöt kuluvat ihan turhaan ja älyttömyyteen. Vaikken ole erityisesti rahan perään, niin suututtaa kyllä, etten saa perinnöksi todennäköisesti mitään.

En ole vielä saanut tuloksia, mutta koe meni niin penkin alle, että tiedän, että en pääse. Poikkis ilmoitti, että nyt minun on kuulemma aika tehdä jotain muuta tai mennä töihin. Olen yrittänyt selittää, että tämä oli vasta toinen hakuni ja monet hakevat jopa 5-10 kertaa.

Suosituimmat

Olin äsken nimeltä mainitsemattomassa marketissa ostoksilla. Ostin kaalia joka painoi kaupan vaa'an mukaan 2,45 kg ja kotona kun punnitsin niin vain 945 gr. Heittoa roimasti yli tuplat. Mitä kannattaisi tehdä.

Vierailija
15:36

En ole itse ennen käyttänyt matkahuoltoa pakettien lähettämiseen, mutta nyt tilasin tuotteen huuto.netistä ja myyjä postitti tuotteen matkahuollon kautta. Paketin seurannassa lukee, että eilen illalla "paketti on vastaanotettu kuljetettavaksi".

Suosituimmat

Tarkoitan tällä sellaisia hyviä alueita, joissa ei ole häiriöperheitä, ongelmatapauksia jne. kovin paljoa. En tarkoita mitään eliittialueita tyyliin West End tai kantakaupungin eteläiset kaupunginosat vaan perusmukavia (ylemmän) keskiluokan suosimia akateemishenkisiä alueita.

Suosituimmat

Tunnistamisen välttämiseksi olen muuttanut tiettyjä asioita, koska aihe on arka. Kautta rantain sukuumme tuli parisuhteen muodossa alaikäisen lapsen törkeästä raiskaamisesta tuomittu mies, jonka teko on kaikkien tiedossa. Mies on isäpuolena teinitytölle ja lasten äiti esittää, että kaikki on ok.

Vierailija
14:44

Olen keski-ikäinen aikuisten lasten äiti, jolla on ylipainoa. Rintaa, vatsaa ja reittä riittää. Vaatekokoni on 44-46, liivien koko on 80H. Viimeiset kolmekymmentä vuotta olen hävennyt vartaloani ja kaihtanut uimarantoja ja yleisiä saunoja.