Taivaallisen helppo ohje kohti parempia lantionpohjalihaksia

Vierailija

Ostin ahneena pienimmät kuullat, mitä löytyi. Tietenkin ahneena otin myös painavimmat. No: Pysyivät yhtäaikaa sisällä n. 1min, jonka jälkeen peräkanaa tippuivat.

Aloinpa sitten laittamaan ks. pallerot yöksi "hoitamaan hommaa" ja avot!!! Tulos on hämmästyttävä =) Suosittelen kaikille laiskoille ja muutenvain aikaansaamattomille

Sivut

Kommentit (117)

Vierailija

17ml halk ja painoa muistaakseni abou 30g/ per pallero. Voin erittäin lämpimästi suositella. Kun unissaan kääntyilen, tekee emätin kuin itsestään työtä ja unimaailma on aika kiehtova ;)

Vierailija

Ei kai ne itsekseen elämöi vaan idea on että sun täytyy pitää ne sisällä? Jos makaat niin ei ne edes valu ulos...

Vierailija

minulla on pieni kattila näitä kuulia varten, jossa keitän ne joka aamu. Välillä olen suihkuttanut niihin septidineä ja kun kuivivat, laitan ne rasiaan päiväksi =) 3vk ja tulos on selkeä, kokeile vaikka ise, jos et usko

Vierailija

niissä on sen verran painoa, että esim. selälleen maaten ne painuu emättimsen takaseinää vasten ja näin ollen emätin kuin itsestään "kuroo" itseään kasaan. Voit kokeilla, jos et usko. Ekayön jälkeen on emätin sen tuntoinen, että olet jumpannut kauan ja hartaasti

Vierailija

tulee peräpukamia :(((

synnytyksestä peräisin ja kuulien käyttö sai kyllä ärtymään siihen malliin, että ei kiva. Mutta voisi kokeilla yöksi kuulia ja paksu kerros p.p.voidetta päälle, ahhh kuinka romanttista :D

thanks!

Vierailija

mutta kiihottaako ne jotenkin kun ne on siellä emättimessä? vai eikö tunnu mitenkään? vai tekeekö mieli alkaa hieroa klittaa?

Vierailija

Lainaus:

tulee peräpukamia :((( synnytyksestä peräisin ja kuulien käyttö sai kyllä ärtymään siihen malliin, että ei kiva. Mutta voisi kokeilla yöksi kuulia ja paksu kerros p.p.voidetta päälle, ahhh kuinka romanttista :D thanks!

Ne on tarkoitus panna sinne pimpan puolelle, ei hanuriin!

Vierailija

koska hyöty tuli tosi nopsaa!!!! Nyt voin pitää pieniä kuuliani jo kävellessä. Googlailin ennen tätä pitkin nettiä ja jotkut piti smartballseja myös öisin, kokeile

Vierailija

olen synnyttänyt 2 kertaa, joten mulla ei todellakaan pitäis olla kiinni siitä, että olis värkki millään muotoa liian tiukka

- heh - ei siis todellakaan, mutta noiden smartballsien yöksi laittaminen tuntuu vähän liioittelulta, kun ne on sellaset möhkäleet??

mistä AP ostit ne pienet kuulat? olen miettinyt, että haluan sellaiset, mutta en jotenkaan kehtaa mennä sellasia mistään kyselemään; saakohan niitä netistä tilattua?

ja vielä: jos käyttää esim. 8h/ vrk ( yön ajan ) esim. noita smartballseja, jotka ovat suht isot pallot, niin eikö se oikeesti muka sit venytä sitä läpeä entisestään? :)

Miks sitten esim. jotkut alkuasukaat venyttää vaikkapa huuliaan niillä renkailla ja painoilla; onhan sekin limakalvoa ja ootte varmaan nähneet, että aikamoisia lerpakkeita sillä venyttämisellä on saatu aikaan???

ei muuten, mutta se olis tappoisku jos tuo reikä tosta vielä suurentuis - huh huh :D:D:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat