Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Jos lasketaan mukaan kaikki meikit, voiteet, suihkusaippuat, shampoot jne. Olen miettinyt, kun omalla osalla summa huitelee jossain 100-300 euron välillä enkä edes käytä selektiivistä kosmetiikkaa juuri ikinä. Tähän kuuluu siis meikit, vartalorasva, shampoo, hoitoaine, itseruskettavat...

Ero tuli itselle ihan puun takaa. Meillä oli mielestäni hyvä avioliitto. Syyksi mies kertoo, että ole muuttunut niin paljon vauvan syntymän myötä ja kipinä kadonnut. Myönnän, että olen todella kiinni vauvassa, imetän edelleen jne. Mutta eikö niin pidäkin olla? Ollaan 27 v.

Sain eilen joulukortin, jossa nimi ja osoite olivat oikein, postimerkki oli kuten pitääkin, leiman mukaan lähtenyt matkaan 10.12.2015. Mutta osoitetietojen alle oli lisätty täsmennys Finnland. (Finn kahdella n-kirjaimella).

Vierailija
15:41

Olen aivan masentunut työtilanteen vuoksi tai töiden puuttumisen vuoksi..

Olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon ja hyvin arvosanoin. Omalla alalla ei vain ole töitä tarjolla kuin muutaman kerran vuodessa ja hakijoita on satoja yhteen paikkaan...

Olette siitä, että kun vaikka takaapäin asennossa päästellään niin mies näkee peppuvaon karvatkin mitä useimmilla muilla kuin teineillä alkaa olla? Naisen vaan ei tarvitse sheivailla ja karvainen pylly on ihan OK juttu?

Entä mitä mieltä kainalokarvoista naisella?

Mun kaveriporukassa kellään muulla kuin minulla ei ole autoa. Paikkakunnallamme ei ole kummoinen julkinen liikenne. Tilanne on mennyt siihen, että aina jos lähdetään porukalla käymään jossain (syömässä, kahvilla, kylässä...), niin minun oletetaan hakevan kaikki muut ja lopulta vievän koteihinsa.

Suosituimmat

Erosimme exän kanssa viitisen vuotta sitten. Lapset on olleet molemmilla vuoroviikkosysteemillä, jolloin kumpikaan ei ole maksanut toiselle elareita. Molemmilla oli erotessa aika samanlaiset, vaatimattoman puoleiset tulot, minulla terveydenhuoltoalan duunista ja exällä omistamastaan yrityksestä.

...piti ensin mykkäkoulua viikon ja sitten jätti minut.

Ööö...???
Olemme seurustelleet ei niin vakavasti n. 3 vuotta, emme asu yhdessä ja ikää on jo yli 35 v. Itse olisin ottanut huumorilla ja kieltäytynyt, mikäli ajatus olisi ollut minusta vastemielinen.

Veera kävi lastenhoitokurssin ja sen käytyään jäi odottelemaan mielenkiinnolla mahdollisia työtarjouksia. Veeran elämä tähän asti kului kotona ja muutamana päivänä viikosta Veera kävi dialyysihoidossa. Viikonlopuiksi Veera matkusti bussilla vanhempien luokse toiselle paikkakunnalle.

Suosituimmat

Suunnilleen kaksi tuntia meni keittiössä. Tein lihapullia, juuresraaste-linssipihvejä ja perunamuusia. Lisäksi oli porkkanaraastetta, puolukkasurvosta ja kuullotettua sipulia (koska unohdin laittaa sipulia kasvispihveihin). Vielä on osa jäljistä korjaamatta, mutta pakko levätä ensin!

Tytölle etunimi täysin kateissa vieläkin. Toiseksi nimeksi tulee Isabella tai Aurora. Kolmatta nimeä ei mielellään ellei sitten satu silmään joku oikein kiva yhdistelmä, jossa Isabella/Aurora vasta kolmantena nimenä.... Pidän erityisesti A:lla, M:llä ja S:llä alkavista nimistä.

Olen seurustellut avomieheni kanssa 10 vuotta ja ollaan tänä aikana oltu erossakin, mutta palattu yhteen muutama vuosi sitten. Nyt tuntuu, että olemme etääntyneet ja etääntyneet. Seksiä on meillä on ollut viimeksi viime keväänä ja en edes muista koska mies on sanonut rakastavansa minua.