Mitä ajattelet, jos pariskunnalla on pussilakanat eri paria?

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

niin tekisin kyllä lastensuojeluilmoituksen! Eihän lapsilla ole turvallinen ja terve ilmapiiri kotona, jos vanhemmat nukkuu eri värisissä lakanoissa! Jonkun pitää puuttua asiaan nopeasti.

Vierailija

En mitään ?

Mitä merkitystä sillä on onko smaa vai eriä? Meillä aina tosin samaa paria mutta ei se kenestäkään huonompaa tee jos laittaa eriparia! TÄYSIN YHDENTEKEVÄÄ. Jokainen tehköön tavallaan.

Vierailija

sängyssämme ei tosin ole kuin yksi peitto, joten eripari pussilakanoita ei varmasti satu näkemään.

mutta meillä on ruokapöydässä jatkuvasti eripari lautaset ja lasit tai kupit. =DDD löysin mieheni edesmenneitten vanhempien ullakolta läjän astioita, jotka oli ilmeisesti viety sinne kun niille ei enää löytynyt pareja (eli osa oli mennyt rikki), ilmeisesti kokonaiset astiastot oli miehen vanhempien kuoleman jälkeen myyty pois, mutta nämä eripariset olivat jääneet. minusta ne olivat niin kauniita, että otin ne käyttöön samantien, vaikka suunnittelinkin, että etsin johonkin astiastoon netistä täydennystä. tuo täydennysten hankkiminen on jäänyt, mutta lautaset ovat edelleen käytössä. =DD

Vierailija

Enemmän mua ihmetyttää ne jotkä vaihtaa molemmilta puolilta pussilakanan jos vain toisen puolen pussilakana on likainen. Kauheaa tuhlaamista mielestäni pestä puhtaita liinavaatteita turhaan. Meillä on käynyt monesti niin että vauva on pulauttanut minun puolelleni. Eipä tulisi mieleenkään laittaa silloin myös miehen pussilakanaa pesuun :-O.

Vierailija

Meillä on välillä samaa ja välillä eri paria pussilakana ja tyynyliinatkin. Meillä ei ole samaa paria olevia pussilakanoita kuin ehkä kolmet tai neljät, ja jos ei pussilakanalle löydy heti paria, en jaksa etsiä. Toisaalta minusta on hyvä, että ne pussilakanat onkin erilaiset, niin tunnistaa helpommin omansa. Meillä on nähkääs vielä eripari peitotkin.Olemme hyvin onnellisesti yhdessä neljättä vuotta.

Vierailija

vähän hassua. olen itse tekstilifriikki, joten ajattelisin että aika välinpitämätöntä porukkaa. Toisaalta jokainen elää tyylillään, ei se mulle kuulu.

Meillä on tuplapeitto, joten ei ole tuota ongelmaa...

Vierailija

Lainaus:

Toisaalta voisikin kysyä, mitä ajattelet, kun näet periskunnan sängyssä 2 eri peittoa (oli pussilakanat paria tai ei)? Kertooko se jotain parisuhteen tilasta?

Enemmän nukkumistyylistä :D. Joskus on tuosta olut juttua, niin osa kavereista pitää tuplatäkkiä täysin mahdottomana ajatuksena, kun joko itse tai puoliso on levoton nukuja tai täkin hamstraaja. meillä taas tupla toimii loistavasti.

Minua ahdistaa, jos värit ei sovi yhteen sängyssä. Mutta vain omassa sängyssä, muiden valinnat ei apina ja kylässäkin nukuttaa ihan hyvin eripareissakin.

Vierailija

Itse olen ääriperfektionisti, mutta joskus meilläkin eri pari pussilakanat kun toiselle on tullut vauvanpuklut ja se on pitänyt yöllä vaihtaa. Ja eipä sen suuremmasta kriisistä ole parisuhteessa kyse :D

Vierailija

Lainaus:

Itse olen ääriperfektionisti, mutta joskus meilläkin eri pari pussilakanat kun toiselle on tullut vauvanpuklut ja se on pitänyt yöllä vaihtaa. Ja eipä sen suuremmasta kriisistä ole parisuhteessa kyse :D

Vierailija

Loppuisi kyllä kyläilyt moisessa rytökärpän pesässä!

OMG! Kuinka kukaan voi nukkua, jos on pussilakanat eri paria! Nyt kyllä oksennan!

Ei vaan. Menisin vessan peilin eteen kysymään itseltäni, mikä minun päässäni ja elämässäni on vialla kun kuikin ihmisten lakanoita.

=D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat