Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vehnäjauho, sokerikuorrute (sokeri, glukoosisiirappi), toffeen makuinen täyte (12 %)(vesi, glukoosisiirappi, sokeri, sakeuttamisaine (E466, E1442), palmuöljy, suola, väri (E171), happamuudensäätöaine (E334), säilöntäaine (E202), aromi (mm.

Täällä huoneessa on lasten matkasänky jota ei tänne kyllä tilattu. Soitin pari tuntia sitten huoneeseen saavuttuani respaan että voisiko joku ystävällisesti tulla noutamaan tuon pois (on aika tilaa vievä), ei tähän mennessä ole haettu.

Vierailija
30.4.2013 16:30

En edes tiedä miksi kirjoitan, ehkä siksi kun on niin helvetin tylsää ja masentaa. Mun vappuun kuuluu tänä vuonna: koneella istuminen, ruoasta, juomasta ja ystävistä haaveilu. Mulla ei ole rahaa lähteä mihinkään eikä ystäviä kenen kanssa viettää aikaa. Olen 27-vuotias.

Pojan luokkakaveri oli sairastanut oksennustaudin yhden illan ja yön aikana.
Äiti oikein kehui minulle että olipa hyvä tuuri kun poika oksensi ensimmäisen kerran vasta iltapäivällä kolmen jälkeen ja aamulla oli jo kunnossa niin ei tarviinut olla pois koulusta.

Järkytyin totisesti..sanon vain että:aijaa,oletpa humalassa. Ja lähdin pois tilanteesta. Ei keskustelu mitään sen jälkeen.
Nyt miehen kaveri pyysi minua kuskiksi. En aio lähteä. Pitäisikö tuo kommentti unohtaa vai puhua tuolla kaverille vai mainita miehelleni

Suosituimmat

Kun luen tätä palstaa, ihmettelen äitien tiukkapipoisuutta. Ei munkkeja, ei muusia, herkku on tyyliin banaani. Kaiken pitää olla luomua. Miehet ovat sikoja. Entä tämä white trash-keskustelu? Saako viiniä juoda, kun koululainen kotona? Siis mitä ihmettä?

Siis arkisin töiden jälkeen noin klo 18-23, jonka jälkeen hän katsoo jotain vanhaa poliisisarjaa, kunnes menee nukkumaan. Aamuisin hän saattaa pelata pari erää ennen töihin lähtöä.

Vierailija
6.3.2015 09:49

Minulla on siis sellainen fantasia, että haluaisin mieheni kanssa "leikkiä" että hän ottaisi minut väkisin... Enkä tarkoita sellaista, että minua oikeasti sattuisi, mutta että mies ottaisi rajusti vaikka estelisin.