Keskustelualueen säännöt

TURKKI, Alania huhtikuussa! Kannattaako mennä?

Onko kukaan ollut? Jos on esim. 4 tähden hotelli niin onko odotettavissa lämmitetty allas ja lämmintä suihkuvettä etc. Mitäs olette tykänneet paikasta ja sopiiko perheelliselle? Keskilämpö on 21C, mutta onko teillä ollut lämpimämpää vai ihan kauhean kylmää?

[quote author="Vierailija" time="28.01.2011 klo 08:37"]

Onko kukaan ollut? Jos on esim. 4 tähden hotelli niin onko odotettavissa lämmitetty allas ja lämmintä suihkuvettä etc. Mitäs olette tykänneet paikasta ja sopiiko perheelliselle? Keskilämpö on 21C, mutta onko teillä ollut lämpimämpää vai ihan kauhean kylmää?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

TURKKI, Alania huhtikuussa! Kannattaako mennä?

Oon itse menossa huhtikuun lopulla ja olisi myos itse kiva tietaa, etta onko tarpeeksi lamminta?

[quote author="Vierailija" time="28.01.2011 klo 13:17"]

[quote]

[/quote]

Oon itse menossa huhtikuun lopulla ja olisi myos itse kiva tietaa, etta onko tarpeeksi lamminta?

[/quote]
0 0

On ollut

ja kannattaa mennä.

Ei ole yleensä lämmitettyjä altaita, mutta allasvesi on kyllä uimakelpoista, ei kylmää, mutta raikasta. Lämmintä suihkuvettä ollaan aina saatu. Merivesi sen sijaan on vielä viileää.

Huhtikuu on mielestäni parasta aikaa matkustaa Alanyaan, kun en helteistä piittaa. Siellä on huhtikuussa sellaista, kuin Suomessa normaalisti heinäkuussa. Viime kesähän Suomessa ei ollut normaali :-)

[quote author="Vierailija" time="28.01.2011 klo 13:35"]

ja kannattaa mennä.

Ei ole yleensä lämmitettyjä altaita, mutta allasvesi on kyllä uimakelpoista, ei kylmää, mutta raikasta. Lämmintä suihkuvettä ollaan aina saatu. Merivesi sen sijaan on vielä viileää.

Huhtikuu on mielestäni parasta aikaa matkustaa Alanyaan, kun en helteistä piittaa. Siellä on huhtikuussa sellaista, kuin Suomessa normaalisti heinäkuussa. Viime kesähän Suomessa ei ollut normaali :-)

[/quote]
0 0

Kiitos

tiedosta ja lisää kokemuksia!!
t.ap

[quote author="Vierailija" time="28.01.2011 klo 21:40"]

tiedosta ja lisää kokemuksia!!
t.ap

[/quote]
0 0

Itse

olen ollut vuosia sitten toukokuun alussa ja mukavan lämmintä oli! En uskalla edes ajatella heinäkuun kuumuutta sielä!

[quote author="Vierailija" time="28.01.2011 klo 21:42"]

olen ollut vuosia sitten toukokuun alussa ja mukavan lämmintä oli! En uskalla edes ajatella heinäkuun kuumuutta sielä!

[/quote]
0 0

Ei kannata, ei huhtikuussa eikä ikinä.

Olin viikon siellä heinäkuussa ja se riitti, ikinä enää en mene Turkkiin.

Olen ollut rantaloma kohteissa, mutta en ikinä ole törmännyt samanlaisiin ihmisiin ennen, mikään muu ei heitä kiinnosta kuin rahan nyhtäminen. Aivan karmeeta.

[quote author="Vierailija" time="28.01.2011 klo 21:44"]

Olin viikon siellä heinäkuussa ja se riitti, ikinä enää en mene Turkkiin.

Olen ollut rantaloma kohteissa, mutta en ikinä ole törmännyt samanlaisiin ihmisiin ennen, mikään muu ei heitä kiinnosta kuin rahan nyhtäminen. Aivan karmeeta.

[/quote]
0 0

Hei

kysyn vielä! Kokemuksia Sidestä? Onko jotain kivoja päiväretkiä lapsiperheille?

[quote author="Vierailija" time="31.01.2011 klo 17:44"]

kysyn vielä! Kokemuksia Sidestä? Onko jotain kivoja päiväretkiä lapsiperheille?

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä