Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Kaikki hyväkuntoisia, osa lukemattomia. Kassillinen kovakantisia, toinen pokkareita. Kaunokirjallisuutta, dekkareita.. Facebookin kirppareilla oon yritäänyt myydä, mutta ketään ei kiinnosta. Minne mä noi tuuppaan? Hirvittää roskiinkaan heittää, kun ovat ihan käyttökelposia kuitenkin vielä :(

Tuttavaperhe lähdössä hiihtolomalla Espanjaan ja jättävät lapset kotiin (8 ja 12 v.) Kysyivät jos lapset voisivat tulla meille siksi aikaa. Mikä olisi sopiva hinta laskuttaa tästä viikosta, kun en oikein osaa hinnoitella.

Kiitos

Asia ahdistaa ja hävettää minua todella paljon. En ole koskaan harrastanut seksiä tai edes seurustellut. Luulen, että suurimpia syitä tilanteeseen ovat mm. hylkäämisen pelko ja vaikeus luottaa ihmisiin. Mietin asiaa usein ja se on alkanut jo romuttaa itsetuntoani.

Jos harrastatte, ostatteko niitä ovh hinnoilla? Oletteko hyvätuloisia? Mitä merkkejä suositte? Olen vasta hiljattain oppinut lasten merkkivaatteista ja huomannut että ale hinnoilla voi löytää merkkivaatteitakin ihan H&M hintaan.