Pika! Mikä on electronin korttinumero ja tarkistenumero??

Vierailija

Yritän tilata br-leluilta, mutta ei hyväksu visa electronin korttinumeroa..:(

Kuinka moninumeroinen korttinumero on ja mikä numeroista tarkistenumero?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija
Viesti

sopimus verkkokaupasta ostamisesta. Sen voi tehdä verkkopankissa ja se astuu voimaan heti. Kortin numero on etupuolella se pitkä numerosarja ja tarkistenumero on taustapuolella magneettijuovan vieressä oleva (3-numeroinen) luku.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

sopimus verkkokaupasta ostamisesta. Sen voi tehdä verkkopankissa ja se astuu voimaan heti. Kortin numero on etupuolella se pitkä numerosarja ja tarkistenumero on taustapuolella magneettijuovan vieressä oleva (3-numeroinen) luku.

Ööh.. koskeeko tämä myös luottokorttia? Oli uusi asia tuo mulle.

Vierailija
Viesti

Menet vain verkkopankissa oman korttisi tietoihin ja sieltä rastitettiin joku kohta joka liittyi verkkokaupoissa ostamisen sallimiseen. Sen jälkeen ostelu on helppoa.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

eli mulla oli oikeat numerot, mutta ei tuota sopimusta.. Tiedätkö vielä onko tuo sopimus maksullinen?

ei tarvitse tehdä mitään sopimusta vaan voit tehdän sen muutoksen verkkopankkista (jos on norsea) elikkä näin:

kortitit

verkkokäyttö

painat visa electron

ja lopuksi ruksi ja hyväksy

näin helppo se on :)

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Lainaus:

eli mulla oli oikeat numerot, mutta ei tuota sopimusta.. Tiedätkö vielä onko tuo sopimus maksullinen?

ei tarvitse tehdä mitään sopimusta vaan voit tehdän sen muutoksen verkkopankkista (jos on norsea) elikkä näin:

kortitit

verkkokäyttö

painat visa electron

ja lopuksi ruksi ja hyväksy

näin helppo se on :)

Yritän tilata Br-leluista mutta kortin numero on koko ajan väärä.

Vierailija
Viesti

Kun yrität maksaa br-lelut-sivulla, älä mene vISA-electronille, vain toimi ihan kuin sinulla olisi VISA. Kokeilin äsken ja se onnistui!;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat