Keskustelualueen säännöt

Häränhäntä, millainen liharuoka?

Mureaa? Onko se jonkinlainen muhennos vai syödäänkö kokonaisena? Onko yhdessä hännässä paljon syötävää?

[quote author="Vierailija" time="13.01.2011 klo 22:07"]

Mureaa? Onko se jonkinlainen muhennos vai syödäänkö kokonaisena? Onko yhdessä hännässä paljon syötävää?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Mä olen syönyt häränhännistä tehtyä pastakastiketta.

Ihan maistuvaa oli, samanlaista lihaa kuin muutkin osat.

[quote author="Vierailija" time="13.01.2011 klo 22:15"]

Ihan maistuvaa oli, samanlaista lihaa kuin muutkin osat.

[/quote]
0 0

On tosi hyvä ruoka.

Yhdessä hännässä on sen verran lihaa ympärillä, että 1/ruokailija riittää. Pitää hauduttaa kauan, vähän kuin osso buccokin. Voi tehdäkin melkein samalla reseptillä.

Oih, Espanjassa vuosi sitten viimeksi olen syönyt. Siellä häränhännän lisukkeena tarjottiin ranskalaisia korissa ja majoneesia.

[quote author="Vierailija" time="13.01.2011 klo 22:16"]

Yhdessä hännässä on sen verran lihaa ympärillä, että 1/ruokailija riittää. Pitää hauduttaa kauan, vähän kuin osso buccokin. Voi tehdäkin melkein samalla reseptillä.

Oih, Espanjassa vuosi sitten viimeksi olen syönyt. Siellä häränhännän lisukkeena tarjottiin ranskalaisia korissa ja majoneesia.

[/quote]
0 0

Kokonainen häränhäntä on siis hännän tyviosa,

ja perinteisesti siihen lautaselle asti tulee myös luuta ja rustoa. Niistä lähtee kuitenkin makua siihen höysteeseen, jossa ne on kypsytetty.

[quote author="Vierailija" time="13.01.2011 klo 22:17"]

ja perinteisesti siihen lautaselle asti tulee myös luuta ja rustoa. Niistä lähtee kuitenkin makua siihen höysteeseen, jossa ne on kypsytetty.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa