Keskustelualueen säännöt

Mistä verensokerimittari edullisimmin?

Mistäs löytäis edullisen ja hyvän verensokerimittarin? Mitä mittaria suosittelet ja miksi? Entäs ne liuskat ja lansetit, mistä ne kannattaisi ostaa? Ilmaisenjakelun piiriin emme kuulu.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2011 klo 13:49"]

Mistäs löytäis edullisen ja hyvän verensokerimittarin? Mitä mittaria suosittelet ja miksi? Entäs ne liuskat ja lansetit, mistä ne kannattaisi ostaa? Ilmaisenjakelun piiriin emme kuulu.

[/quote]
1 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

No niitä mittareita saa ihan ilmaiseksikin,

koitan käydä etsimässä sulle linkin.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2011 klo 14:36"]

koitan käydä etsimässä sulle linkin.

[/quote]
0 0

Mä voin myydä mun vanhan

sain uuden kun kaupunki vaihtoi mallia, saat kaikki vanhat liuskatkin mitä on jäljellä. Voin laittaa vaikka sunnuntaina huutonettiin.

Melkein se vanha oli parempi kuin tämä uusi, mutta tähän uuteen saan ilmaiseksi ne liuskat, joten vaihdoin.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2011 klo 16:00"]

sain uuden kun kaupunki vaihtoi mallia, saat kaikki vanhat liuskatkin mitä on jäljellä. Voin laittaa vaikka sunnuntaina huutonettiin.

Melkein se vanha oli parempi kuin tämä uusi, mutta tähän uuteen saan ilmaiseksi ne liuskat, joten vaihdoin.

[/quote]
0 0

Ainakin apteekit myy liuskoja ja mittareita

edullisuudesta en osaa sanoa, yleensä kaikki diabetkseen liittyvä maksaa aika paljon, koska melkein kaikki saavat niistä Kelakorvauksen.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2011 klo 16:12"]

edullisuudesta en osaa sanoa, yleensä kaikki diabetkseen liittyvä maksaa aika paljon, koska melkein kaikki saavat niistä Kelakorvauksen.

[/quote]
0 0

Voihan esim laihduttaja

olla kiinnostunut veren sokeriarvoista vaikka ei olisi diabeetikko.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2011 klo 21:17"]

olla kiinnostunut veren sokeriarvoista vaikka ei olisi diabeetikko.

[/quote]
0 0

Meidän kaupunki ei ainakaan anna liuskan liuskaa

Mitä teet mittarilla, jos et kuulu ilmaisjakelun piiriin?

ruokavaliohoitoisille diabeetikoille

[quote author="Vierailija" time="06.01.2011 klo 21:18"]

[quote]

Mitä teet mittarilla, jos et kuulu ilmaisjakelun piiriin?

[/quote]

ruokavaliohoitoisille diabeetikoille

[/quote]
0 0

Lapsella on munuaisten vajaatoiminta,

virtsan lisäksi täytyy välillä tutkailla sokereita, mutta emme saa mittaria tarpeineen, vaan pitäisi käydä terveyskeskuksessa mittauttamassa samanlaisella sormenpäämittarilla, joten elämää helpottaakseni voin sijoittaa siihen hiukan itsekin.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2011 klo 21:27"]

virtsan lisäksi täytyy välillä tutkailla sokereita, mutta emme saa mittaria tarpeineen, vaan pitäisi käydä terveyskeskuksessa mittauttamassa samanlaisella sormenpäämittarilla, joten elämää helpottaakseni voin sijoittaa siihen hiukan itsekin.

[/quote]
0 0

Täältä

Mä oon täältä tilannu ilmaiseksi aikaisemmin, en tiedä, onko nykyäänkin ilmaisia. Kannattaa laittaa sähköpostiviestiä tuonne sivulta löytyvään sähköpostiosoitteeseen.

http://www.lifescaneurope.com/fin/tuotteet/verenglukoosimittari/

[quote author="Vierailija" time="26.01.2011 klo 19:51"]

Mä oon täältä tilannu ilmaiseksi aikaisemmin, en tiedä, onko nykyäänkin ilmaisia. Kannattaa laittaa sähköpostiviestiä tuonne sivulta löytyvään sähköpostiosoitteeseen.

http://www.lifescaneurope.com/fin/tuotteet/verenglukoosimittari/

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä