Jutan dieetti-ohjeita ei löydy netistä! Ruuat löysin mutta muut ohjeet?

Vierailija

Tällaisen ruokalistan löysin, mutta en tarkempia ohjeita sen käytöstä tai minkä verran ja millaista liikuntaa pitäisi harrastaa?

Tässä ruuat:

RUOKAVALIO

Aamiainen

. 45 g kaurahiutale

. 100 g raejuusto, rasvaton

. 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton

. + Omega 3 2 kpl

Lounas

. 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala

. 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton

. 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti

. 5 g oliiviöljy

Välipala

. maitorahka 250 g

. 100 g pakastemarjoja

. tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix

Päivällinen

. 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala

. 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna

. 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti

. 5 g oliiviöljy

Iltapala

. 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton

. 1 dl mehukeitto, sokeroimaton

. 10 g vehnäleseitä

. + Omega 3 2kpl

Palautusjuoma (heti välittömästi treenin jälkeen, vain treenipäivinä)

. 40 g Fast Dietmix (kovaa treenaavat voivat käyttää tuhdimpaa palautusjuomaa esim. Fast Reco 2)

Naudanliha voi olla paistijauhelihaa.

Kommentit (6)

Vierailija

MUlla olis dietmixiä+muki, vihreätee kapseleita ja vielä jotain muita kapseleita mitä dieetissä tarvii kaapissa. Voin myydä edullisesti. Syksyllä tuohon niin tosissani lähdin, mut en ollut kuin kaks päivää. =)

Vierailija

Lainaus:

MUlla olis dietmixiä+muki, vihreätee kapseleita ja vielä jotain muita kapseleita mitä dieetissä tarvii kaapissa. Voin myydä edullisesti. Syksyllä tuohon niin tosissani lähdin, mut en ollut kuin kaks päivää. =)

Ohjeetkin varmaan löytyisi.

Vierailija

No eihän ne löydy kun on maksullinen. Kannattaa ostaa, ostin itse eka kertaa ja hyvät ohjeet ja treenivideot.

Vierailija

Löysit ruokalista, jossa on eritelty selkeästi aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala, etkä tiedä miten sitä pitäis käyttää? ;D Kädestä pitäenkö pitäisi neuvoa, miten ainekset mitataan? 

Muita tietoja ei löydy netistä, koska sillähän se jutta tahkoo rahaa, kun ne muut palvelut on maksulliset ;) Tuo on vain ilmainen yleispätevä ruokavalio, yksilöllisemmät ohjeet ovatkin sitten lompakkosi takana...

Uusimmat

Suosituimmat