Keskustelualueen säännöt

Osaatteko ottaa suihin

Meillä ei osata, nainen kyllä saa orkkua pillun nuolemisesta aina, mutta mulle jää tyhjä arpa aina. Aika kummallista, että koko elämäni aikana pari naista on hallinnut tuon jalon taidon loistavasti tai korjaan kolme. Osaatteko mielestänne ottaa suihin?

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 18:42"]

Meillä ei osata, nainen kyllä saa orkkua pillun nuolemisesta aina, mutta mulle jää tyhjä arpa aina. Aika kummallista, että koko elämäni aikana pari naista on hallinnut tuon jalon taidon loistavasti tai korjaan kolme. Osaatteko mielestänne ottaa suihin?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Sama vika. Moni nainen osaa työntää lantiota eteenpäin, mutta

vain yksi noin viidestäkymmenestä kumppanista on osannut ottaa suihin niin, että olen tullut.

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 18:44"]

vain yksi noin viidestäkymmenestä kumppanista on osannut ottaa suihin niin, että olen tullut.

[/quote]
0 0

Nainen

voi jatkaa sekstaamista vaikka sais suuseksin aikana. Sen sijaan jos mies laukeaa suihinotossa niin ei nainen jää ilman patukkaa kokonaan. Siksi minä en ainakaan kovin mielelläni ota suihin "loppuun asti".

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 18:49"]

voi jatkaa sekstaamista vaikka sais suuseksin aikana. Sen sijaan jos mies laukeaa suihinotossa niin ei nainen jää ilman patukkaa kokonaan. Siksi minä en ainakaan kovin mielelläni ota suihin "loppuun asti".

[/quote]
0 0

siis JÄÄ ILMAN

niin ei nainen jää ilman patukkaa kokonaan

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 18:51"]

[quote]

niin ei nainen jää ilman patukkaa kokonaan

[/quote]

[/quote]
0 0

Kyllä todistettavasti ja tiedoksi,

melkein kenen tahansa miehen keppi on käyttökuntoinen jo hetken päästä uudelleen jos hommaa jatkaa vielä vähän pidemmälle.
Vikaa on jo sitten miehessä, jos ei jaksa tai pysty heti uudestaan kun vähän houkuttelee.

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 18:54"]

melkein kenen tahansa miehen keppi on käyttökuntoinen jo hetken päästä uudelleen jos hommaa jatkaa vielä vähän pidemmälle.
Vikaa on jo sitten miehessä, jos ei jaksa tai pysty heti uudestaan kun vähän houkuttelee.

[/quote]
0 0

Jaha. Oletko siis sitä mieltä, että esimerkiksi yksi kerta sadasta on liikaa?

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:15"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Naiset ylipäätään kuvittelevat omista seksikyvyistään

aivan liikaa. Tämä suuseksi on vain yksi esimerkki siitä.

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:16"]

aivan liikaa. Tämä suuseksi on vain yksi esimerkki siitä.

[/quote]
1 0

no riittääkö se että mies tulee aina

parin minuutin sisällä jos haluan?

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:18"]

parin minuutin sisällä jos haluan?

[/quote]
1 0

jos mittarina pidetään sitä, tuleeko mies niin kyllä osaan

mutta mun mielestä kyse on muustakin. En näytä osaavan niin hyvin, että mies haluaisi antaa samaa takaisin.

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:19"]

mutta mun mielestä kyse on muustakin. En näytä osaavan niin hyvin, että mies haluaisi antaa samaa takaisin.

[/quote]
0 0

Onneksi olkoon.

no riittääkö se että mies tulee aina parin minuutin sisällä jos haluan?

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:19"]

[quote]

no riittääkö se että mies tulee aina parin minuutin sisällä jos haluan?

[/quote]

[/quote]
0 1

en osaa, en osaa kädelläkään

en ole ikinä saannut itse orgasmia, että melkoisen epäonnistunut seksielämässä

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:20"]

en ole ikinä saannut itse orgasmia, että melkoisen epäonnistunut seksielämässä

[/quote]
0 0

no höh, missä sä luulet meidän kuvittelevan sen vian olevan?

m

Mut jos/kun miehessä on vika (vaikkei se sitä itse tietysti myönnäkään tai edes koe ongelmaksi) niin pitääkö naisen siitä sit kärsiä vai voiko ajatella, että jos miehen orgasmi ennen naista tarkoittaa että nainen jää ilman, niin sitä miehen orgasmia siirretään siksi kunnes nainenkin saa?

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:21"]

[quote]

m

[/quote]

Mut jos/kun miehessä on vika (vaikkei se sitä itse tietysti myönnäkään tai edes koe ongelmaksi) niin pitääkö naisen siitä sit kärsiä vai voiko ajatella, että jos miehen orgasmi ennen naista tarkoittaa että nainen jää ilman, niin sitä miehen orgasmia siirretään siksi kunnes nainenkin saa?

[/quote]
0 0

Onhan nuo kaikki ruikkinu

keltä oon suihin ottanu.

keltä oon suihin ottanu.

[/quote]
0 0

No mä olisin just voinut ottaa suihin,

mutta mies ei halunnut. Ei kuulemma tarvitse, koska kiihottuu musta niin paljon muutenkin. Ja olisi ollut eka kerta, joten ei tiedä kuinka hyvä tai huono olisin ollut. Ilmeisesti kaikki ei siitä niin välitä?

mutta mies ei halunnut. Ei kuulemma tarvitse, koska kiihottuu musta niin paljon muutenkin. Ja olisi ollut eka kerta, joten ei tiedä kuinka hyvä tai huono olisin ollut. Ilmeisesti kaikki ei siitä niin välitä?

[/quote]
0 0

no kun teen sen tunteella on kommentit luokkaa:

- ei jumalauta nainen, sä oot täydellinen
- meinaatko tappaa mut
- joain niin uskomatonta
- sä TODELLA osaat ;)
- Montakohan kertaa meinasin saada, mutta lopetit ;)
- eikä nämä ole edes yhden miehen ylistystä

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:30"]

- ei jumalauta nainen, sä oot täydellinen
- meinaatko tappaa mut
- joain niin uskomatonta
- sä TODELLA osaat ;)
- Montakohan kertaa meinasin saada, mutta lopetit ;)
- eikä nämä ole edes yhden miehen ylistystä

[/quote]
0 0

niin

Kyllähän melkein kaikki osaa imeä sillai että laukeen mutta juju ei kyllä ole siinä.
Mielestäni tärkeintaito on osata nostattaa kiima 95-99%:iin ja pitää siinä pidempi aika.
Aika moni emäntä imee suoraan laukeamiseen tai sitten imeskelee kuin tikkaria, jolloin hädin tuskin seisokki pysyy päällä.

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:35"]

Kyllähän melkein kaikki osaa imeä sillai että laukeen mutta juju ei kyllä ole siinä.
Mielestäni tärkeintaito on osata nostattaa kiima 95-99%:iin ja pitää siinä pidempi aika.
Aika moni emäntä imee suoraan laukeamiseen tai sitten imeskelee kuin tikkaria, jolloin hädin tuskin seisokki pysyy päällä.

[/quote]
0 0

Tämä on itse asiassa hyvin tärkeä ketju ja täysin asiasta!

Naisten heikot suuseksitaidot ja vain oman nautinnon tavoittelu ovat asioita, joista ei ole tapana puhua.

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:37"]

Naisten heikot suuseksitaidot ja vain oman nautinnon tavoittelu ovat asioita, joista ei ole tapana puhua.

[/quote]
0 0

Osu ja upposi! =DD

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:39"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

no en osaa...

Kukakohan opettais???? Enpä kyl sit osaa paljoo muutakaan sängyssä, miehen sanojen mukaan. No, eipä meillä enää ookaan seksielämää. Lasten takia vaan sinnitellään yhdessä. Mä tykkään hirveesti seksistä ja aina tekis mieli, mutt ilmeisesti mulla ei sit halut ja kyvyt kohtaa, kun mies aina haukkuu. Joskus vielä kun sais seksiä...

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:40"]

Kukakohan opettais???? Enpä kyl sit osaa paljoo muutakaan sängyssä, miehen sanojen mukaan. No, eipä meillä enää ookaan seksielämää. Lasten takia vaan sinnitellään yhdessä. Mä tykkään hirveesti seksistä ja aina tekis mieli, mutt ilmeisesti mulla ei sit halut ja kyvyt kohtaa, kun mies aina haukkuu. Joskus vielä kun sais seksiä...

[/quote]
0 0

Viimeksi

kumppani kommentoi: "Multa lähtee ihan kohta taju!" Tuntui sit vissiin hyvältä ;)

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:41"]

kumppani kommentoi: "Multa lähtee ihan kohta taju!" Tuntui sit vissiin hyvältä ;)

[/quote]
0 0

Totta munassa =) osaan...

Kiitos ensimmäisen oikean boyfrendini, jota tosin perverssinä pidettiin (heh) silloin about 25 vuotta sitten tai jotain...
Kiitosta olen saanut ja sillä taidolla myös miehiä ;) Nykyisen kanssa taas menee niin, ettei halua tulla loppuun saakka vaan naaatiskella jonkun aikaa ennen rakastelua...

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:41"]

Kiitos ensimmäisen oikean boyfrendini, jota tosin perverssinä pidettiin (heh) silloin about 25 vuotta sitten tai jotain...
Kiitosta olen saanut ja sillä taidolla myös miehiä ;) Nykyisen kanssa taas menee niin, ettei halua tulla loppuun saakka vaan naaatiskella jonkun aikaa ennen rakastelua...

[/quote]
0 0

Sorry, mua kuvottaa ottaa suihin.

Mikään ei ole niin karmean makuista kuin sperma.
Osaan toki sen homman, mutta jos lopputulos oksettaa, ei kiinnosta.

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:42"]

Mikään ei ole niin karmean makuista kuin sperma.
Osaan toki sen homman, mutta jos lopputulos oksettaa, ei kiinnosta.

[/quote]
0 0

en osaa

kahdelta mieheltä olen ottanut suihin, kumpikaan ei ole saanut. Molemmilta olen pyytänyt neuvoja, koska tuntuu etten oikein osaa, mutta miehet ovat kuitenkin sanoneet että teen täysin oikein, ja että olen hyvä siinä mitä teen. Mutta silti miehet eivät ole saaneet. ??

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 19:56"]

kahdelta mieheltä olen ottanut suihin, kumpikaan ei ole saanut. Molemmilta olen pyytänyt neuvoja, koska tuntuu etten oikein osaa, mutta miehet ovat kuitenkin sanoneet että teen täysin oikein, ja että olen hyvä siinä mitä teen. Mutta silti miehet eivät ole saaneet. ??

[/quote]
0 0

Osaan ja niin hyvin

että mies aina haluaa lisää ja lisää kun on tullut... Joskus mietin, pitäisikö osata vähemmän, etä sais kunnon panojakin enemmän:( No, toisaalta minusta on ihana leikitellä miehen peniksellä:)

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 20:00"]

että mies aina haluaa lisää ja lisää kun on tullut... Joskus mietin, pitäisikö osata vähemmän, etä sais kunnon panojakin enemmän:( No, toisaalta minusta on ihana leikitellä miehen peniksellä:)

[/quote]
0 0

osaan. Olen saanut hyvää palautetta ja

onpa ikäväkseni maine siitä kiirinyt myös kaveripiiriin jossa olen jonkun kanssa ollut, siis nuorempana.

Mieheni on erittäin tyytyväinen ja jaksaa kertoa sen vieläkin 9 vuoden jälkeen miten hyvältä tuntuu. meillä suihinotto kuuluu melkein joka seksikertaan.

[quote author="Vierailija" time="21.11.2010 klo 20:02"]

onpa ikäväkseni maine siitä kiirinyt myös kaveripiiriin jossa olen jonkun kanssa ollut, siis nuorempana.

Mieheni on erittäin tyytyväinen ja jaksaa kertoa sen vieläkin 9 vuoden jälkeen miten hyvältä tuntuu. meillä suihinotto kuuluu melkein joka seksikertaan.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa