kimppa sauna/kimppakiva

Vierailija

Onko kenellekkään sattunut samanlaista tilattetta,että tuttava pariskunnan kanssa yhteis sauna johti kimppakivaan(kännissä).Kaikki kyllä oli mukana kypällä ja luultavasti sai mitä halus,eikä ole kysymys mustasukkaisuudesta vaan mun morkkiksesta.Mun mies sano että asia on ok.mutta hävettää se kuinka estoton oikeesti olin.Onko kohtalotovereita?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija
Viesti

ei kyllä ole kokemuksia. joku vastaavanlainen olis kiva kylläkin kokea, mutta mun mies ei varmasti alkais tohon hommaan.ja ei meidän ystäväpiirissä edes ole pantavia miehiä :D

Vierailija
Viesti

Lainaus:

ei kyllä ole kokemuksia. joku vastaavanlainen olis kiva kylläkin kokea, mutta mun mies ei varmasti alkais tohon hommaan.ja ei meidän ystäväpiirissä edes ole pantavia miehiä :D

Vierailija
Viesti

Niin sauna- / mökkireissu meni pikku humalassa saunassa seksin puolelle, tai itse olin lähinnä "avustajan" roolissa kun ystävätär ensin imutti miestään ja naivatkin...tosin siinä vaiheessa siirryimme pukuhuoneeseen ;) Parusjuttuja, pidin hänen hiuksiaan kun hän otti suihin ja kun rakastelivat imin rintojaan ja hyväiöin sormin sekä miestä että naista. Ei morkkista kellekkään - mutta heillä oli muutenkin jotenkin "vapaa jakso" parisuhteessa, ennen kuin alkoivat tekemään lapsia, kivaa oli!

Vierailija
Viesti

Olin kerran tyttökaverilani kylässä ja heillä oli saunavuoro ja pyysvät minutkin mukaan. Hiukan alkuu ujostutti, mutta sitten supattelimme ja kikattelimme tyttökaverini kanssa. Lauteilla tyttökaveri otti sulhonsa kalun esille ja runkkasi sen seisokkiin. Minä kiinnostyuin ja menin suukottelemaan ja otin sen kaverin kullin suuhuni.

Jatkoimme leikkiä sitten taasen kämpässä, kun he menivät punkkaan naimaan. Tyttökaverini ratsasti sulhonsa kullin päällä ja en voinut oll amenemättä mukaan. Oli tosi kiihottavaa katseltavaa, kun kaverini perse pomppi ja vatkasi pillulaan kaverinsa kullia. Hyväilinja suukotteliin heitä samalla runkkasin itseäni.

Olisin halunnut ehkä pannakin sitä komeaa kullia, mutta olin hiukan estoinen siihen siinä tilanteessa, koska oli tyttökaverini kundi.

Vierailija
Viesti

katselin ja sormetin samassa sängyssä - kun bestiksen ulkomalainen tumma komistus antoi kyytiä sille opiskelijaboxissamme :) Se kiihotti heitäkin, vaikka olemma molemmat heteroita :)

Vierailija
Viesti

Minä,mieheni ja minun naispuolinen kaverini.Ajatus on jälkeen päin kiihottava mutta kyllä oli morkkis.Asialle on kyllä naureskeltu jälkeenpäin.

Vierailija
Viesti

Meijän kaveripiiri on sen verran estoinen, että saunaan ei mennä kun nais/miesporukassa. Tai sitten pareittain. Ja kuten joku edellä totes, niin ei siellä oikeen oo naitavia ukkoja. (Oon vähän valikoiva). Ajatuksena kyl kiehtova ;) Mutta tosipaikan tullen taitaisin kuitenkin jänistää ellen sit olis riittävän kännissä. Morkkis tulis varmasti.

Vierailija
Viesti

Olin hyvän kaverini kans saunassa ku sen rouva pölähti kans lauteille. Oltiin hiukan otettu koko porukka sitä ennen kylläkin. Mutta sanotaanko näin että me meihet oltiin enemmänki hämillään miten rohkeesti rouva tuli saunaan meidän väliin istumaan. Pikkuisen koin morkkista siitä mitä saunassa tapahtui myöhemmin. Se rouva sanoi suoraan että hän haluaa kokoe miltä kaksi paisunutta munaa tuntuu yhtäaikaa käsissä, ja siitä se alkoi. Että semmoista

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Pikkuisen koin morkkista siitä mitä saunassa tapahtui myöhemmin. Se rouva sanoi suoraan että hän haluaa kokoe miltä kaksi paisunutta munaa tuntuu yhtäaikaa käsissä, ja siitä se alkoi. Että semmoista

Vierailija
Viesti

Yllättävän monelle sattunut.Luulen kyllä että moni ei halua puhua känni toilailuista.Itsellä kokemuksia kahden puolitutun jätkän kans saunassa alkaneesta seksistä.En kyllä ymmärrä miksi suostuin.Ehdotuksen tehnyt jätkä ei kyennyt sitten mihinkään ja tämä toinen rynkytti kahdet lastit.Kaiken huippu oli se että tämä toinen oli mustis(oltiin kaikki sinkkuja)että kaikki loppu pienee tappeluun.Luulen että suurin morkkis oli kaverillajolla ei seisonut.En ole kyllä asiasta pahemmin puhunut kenellekkään ja nyt asutaan kaikki eri paikkakunnilla eikä olla pidetty paljon yhteyksiä.Eli rajut kyydit rajut morkkikset.N27

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Se rouva sanoi suoraan että hän haluaa kokoe miltä kaksi paisunutta munaa tuntuu yhtäaikaa käsissä, ja siitä se alkoi. Että semmoista

Vierailija
Viesti

Olimme mökillä vaimon kanssa saunassa ja anoppi tuli mukaan juuri kun vaimo runkkasi mun munaa. No sitten vaimon kanssa parvelle naimaan ja huomasin kun anoppi tuli katselemaan.

Vierailija
Viesti

Vastaten tuohon että koko homma kai lähti siitä liikkeelle kun omistan isomman elimen kuin kaverini, sen kai kaverin rouva halusi nähdä...mutta sen verran voin paljastaa että oli mukava ilta :D

Vierailija
Viesti

Näin miehenä on pakko kommentoida näitä fantasioita. jo pitkään unelmoinut seksistä kahden mimmin kanssa, enkä olisi ikinä uskonut sen toteutuvan. Kuitenkin erään työkollegoiden yhteisen biletysillan jälkeen ajauduin kahden naisystävän luokse jatkoille. Istuin sängyllä ja kuuntelin musaa. Toinen naisista kaatoi lasiini juomista.Olimme kohtalaisessa hiprakassa. Nolottaa hieman se, että jo jatkoille lähdettyämme ajattelin salaa ryhmäseksiä. Kuinka ollakkaan, aloin hyväilla toista sängyllä vieressäni istuvaa työkaveriania. Hän oli samantien messissä. Toinen huomasi tilanteen ja kysyikin ekaks mitä ihmettä te touhuatte mutta liittyi hiljalleen läheiseen seuraamme. Olin aika hyvässä kännissä mutta muistan kuinka mahtavaa oli kun he ottivat suihin vuorotellen. Välillä molemat naiset pyllistivät ja sain nuolla ahnaasti heidän herkkuaan. Penikseni oli aivan kuumana ja kovana kun he vuoronperään ratsastivat päälläni. Aivan järjettomät orgiat! HArmi vaan että olin/olimme niin päissämme, että kahden tunnin jyystämisen jälkeen sammuimme yhteiseen sänkyyn. Aamulla oli omituista herätä kolottava penis krapuilaisessa puoliheijarissa. Pakkasin kamat ja lähdin pikaisesti himaan. Jälkeenpäin olen harmitellut, että olin niin kännissä. Seuraavan kerran haluan tehdä sen selvipäin ja nauttia joka hetkestä. - dude

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat