G: MITEN teillä harrastetaan seksiä?

Vierailija

-aloite: kumpi tekee ja miten?

-millaiset esileikit?

-onko teillä jotain suosikkiasentoja?

-mitä tapahtuu välittömästi seksin jälkeen?

-onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ei sanoja ainakaan. Yleensä mies tulee halimaan ja pusuttelemaan ja tekee selvän aloitteen. Itse harvemmin, mutta jos niin aloitan sängyssä hyväilyn.

-millaiset esileikit?

Kaikenlaista koskettelua, usein mies vähän antaa suuseksiä. Harvemmin enemmän. Aika nopeasti itse asiaan, mutta mies tykkää suudella seksissä.

Useita eri asentoja. Molemmat tykkää että minä olen päällä, se on sellasita hitaampitempoista ja kun se on hyvää niin se on toooosi hyvää. Takaapäin jees miehelle, usein lopetusasento, erimuodot lähetyssaarnaajasta paljon käytössä.

No mies jää sisälleni lepäilemään hetkeksi. Saatetaan ola pitkäänkin, halitaan. Jos ei aleta nukkua niin etsitään paperia ja koitetaan saada valumat sinne. Sitten mies menee pesulle lavuaarille ja minä perässä pöntölle käsisuihkun kanssa, tai yhdessä suihkuun.

Usein on hyin tyydyttävää siinä mielessä, että saamme molemmat orgasmeja (fyysisesti). Mies toivoisi lisää läheisyyttä ja aloitteita minulta ja kai minä myös..

Vierailija

- mies tekee aloitteen ehkä vähän useammin, toki minäkin välillä. Yleensä mies nukkumaan mennessä silittelee peppua, pussailee kaulaa ja jos lähden siihen mukaan homma etenee. Minä useiammin olen se joka tekee aloitteen päivällä. Yleensä vaan otan kädestä kiinni ja vien makkariin, kyllä se mies ymmärtää mitä olen vailla! ;)

- Käsin hyväilyä joka puolelta kehoa. Tykkään itse kun mies pussailee kaulaa ja rintoja. Mieheni myös tykkää nuolla minua. Itse en ota suihin mielelläni, mutta koskettelen kyllä miehen penistä ja vartaloa joka puoleta käsin ja huulilla.

- Meidän suosikki ehdottomasti on takaa päin, niin että minulla tyyny lantion alla että peppu hieman koholla. Mies tykkää myös kun tulen päälle, näyttää kuulemma upealta.

- Mies ottaa kainaloon, tasataan hengtystä, pussaillaan. Yleensä jompikumpi toteaa että olipas kivaa. Josku jonkin aikaa makailtua jompi kumpi lähtee suihkuun, usein mennään yhdessä.

- Useimmiten on tosi tyydyttävää ja jos ei ole niin enemmänkin kiinni omasta mielentilasta kuin miehestä.

Vierailija

koskettelemalla ja vihjailemalla ja mitä nyt mieleen tuleekaan

-pitkät tai lyhyet, riippuu niin paljon tilanteesta

-ei

-halaillaan ja pussailaan, kuherrellaan

-on

Vierailija

aloitteen tekee jompikumpi,ei väliä kumpi

Suutelua, hyväilyä, suuseksiä, mies myös tykkää suudella mua kaulasta varpaisiin yms

Jäädään sänkyyn lojumaan sylikkäin

Erittäin tyydyttävää, ja nautin suunnattomasti meidän seksistä

Vierailija

Lainaus:

aloitteen tekee jompikumpi,ei väliä kumpi

Suutelua, hyväilyä, suuseksiä, mies myös tykkää suudella mua kaulasta varpaisiin yms

Jäädään sänkyyn lojumaan sylikkäin

Erittäin tyydyttävää, ja nautin suunnattomasti meidän seksistä

Lähetyssaarnaaja, takaapäinsängyssä tai seisaallaan, minä päällä

Vierailija

Lainaus:

-millaiset esileikit?

Aloitteen tekee useimmin mies. Joskus mies saa jostain päähän että nyt pitää harrastaa seksiä ja sitten sitä mennään harrastamaan. Jos itse teen aloitteen menen sänkyyn köllimään viettelevästi ja huhuilen miestä. Toisinaan sponttaania seksiä harrastetaan kun toinen on jo nukkumassa ja hänelle annetaan suukko..joka johtaa paljon enempään. Toisinaan pelaamme myös seksikaupasta ostettua parisuhde peliä. Tapoja aloitteeseen on monia.

Mies nauttii kun olen päällä, itse tykkään enenmmän lähetyssaarnaajasta tai takaapäin.

Seksin jälkeen suukotellaan ja makoillaan hetki vierekkäin. Halitaan ja tunnustetaan rakkautta.

Seksi on tyydyttävää ja sitä on usein.

Vierailija

joskus se aloite tehdään jo aamusta... joskus vasta sängyssä. Ja esileikitkin vaihtelee kovin. Seksin jälkeen joko jatketaan, mitä aiemmin touhuttiin, tai katsotaan tv:tä, jos illemmalla tai aletaan nukkumaan, jos myöhään.

Meillä on usein hyvää seksiä, joskus vain tyydyttävää ja kyllä, joskus ihan surkeeta :( mun kannalta siis, ainakin.

Vierailija

-Aloite mies tekee usein illalla mutta minä päivällä usein työnnän käteni hänen peniksen luokse.

Minä otan pitkän suihin ja mies rupee nuolla mum pillua.

t:14v

Vierailija

-Aloite mies tekee usein illalla mutta minä päivällä usein työnnän käteni hänen peniksen luokse.

Minä otan pitkän suihin ja mies rupee nuolla mum pillua.

t:14v

Vierailija

Täällä yksi katkera 22v nainen. Meillä minä yritän tehdä aloitteen, mutta mut blokataan noin 9/10 kerrasta. Ei esileikkiä, kun jätkä lopulta suostuu sänkyyn, touhu menee lähinnä ällöttävä räkäisy toosaan, viisi vetoa ja vihellys. Päälle valittaa että touhu on aina samanlaista (totta kai on, kerran hän lopulta toteaa että hoidetaan asia pois alta edellä kuvatulla tavalla). Välittömästi seksin jälkeen minä menen suihkuun ja tunnustelen lonkkaluitani miettien, mikä mussa on vikana. Mies pesaisee mulkkunsa ja katoaa olkkariin. Olen koittanut virittää asiasta keskustelua heikoin tuloksin.

Yllättäen en ole tilanteeseen tyytyväinen, enkä usko että mieskään on.

Vierailija

Molemmat tekee, mutta minun aloitteeni harvemmin johtavat mihinkään, ellei mies ole jo valmiiksi sillä tuulella. Ollaan aika paljon muuten vaan lähekkäin, en tiedä vähentääkö se jotenkin haluja seksiin mieheltä. Yleensä lähestyn miestä koskettamalla tätä hyväillen mm. niskaan, reisiin, myös kyrpään, ja ehkä muutenkin näytän kiimaisuuteni ja kerron, että tekisi mieli. Ja koitan saada suudeltua, mutta se ei kyllä aina onnistu sekään. Mies tekee aloitteita max kerran kuussa tai kahdessa, joten aika hiljaista on hänen puoleltaan. Miehen aloitteet ovat sellaisia "pitäskö mennä makkariin" -tyyppisiä ja tapahtuvat yleensä silloin, jos hänellä on jostain minusta riippumattomasta syystä panetusta. Sitten mies alkaa suudellla kanssani, mistä yleensä päästään käyntiin.

-millaiset esileikit? 

Suudellaan intensiivisesti, mikä yleensä nostaa miehelle erektion ja saa minut kostumaan. Hyväillään toisiamme koko kropasta, toki edetään kohti erogeenisiä alueita ja sukupuolielimiä. Runkkailen miestäni ja hän minua, usein annetaan toisillemme suuseksiä ja mies sormettaa samalla. Sitten yleensä alkaa olla jo tarvis pistää pökköä pesään.

Molemmat tykätään takaapäin kontillaan, niin että minulla on kasvot tyynyä vasten alhaalla, mies saattaa ottaa niskasta ja hiuksista kiinni ja myös läpsytellä hieman pebaani (pidän siis itse tästä). Joskus ollaan lähetyssaarnaajassa, mutta niin, että mies on polvillaan ja jalkani ovat hänen olkapäillään. Myös seisoaltaan suihkussa on kivaa ja joskus vaikkapa anaalipano takaapäin, jos ollaan tuhmemmalla tuulella.

Yleensä miehen laukeamisen ja halailun jälkeen hän käy vesssassa suihkuttamassa kyrpelinsä ja tuo minulle nenäliinoja valumisen siistimiseksi. Käyn sitten vessassa ja pesen käsisuihkulla. Sitten painutaan vielä olkkariin katselemaan telsua ja mahdollisesti polttamaan paukut tms. Riippuu vähän ajankohdasta. 

On tyydyttävää ja kiihottavaa silloin harvoin kun sitä on. Olisin tyydyttyneempi, jos seksikertoja olisi enemmän ja jos seksi kestäisi hieman kauemmin. Uskon, että nuo pitkät tauot tekevät miehestä herkästi laukeavan, minulle taas tapahtuu toisin päin. En tiedä, miten mies kiinnostuisi enemmän seksistä, kun on itsekin ahdistunut haluttomuudestaan. 

terv. Nainen 32-v., mies 35-v.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat